недеља, 12. октобар 2014.

Jesen u nama caruje! :'3

I naranvo ništa od mog odustajanja od bloga,ne mogu ja bez vas! :)
Valjda će inspiracije da mi se vrate..
Današnji post će da bude neke po meni lepe kombinacje za jesen. :) Polovina ljudi ne voli jesen,ali ja volim ..Ušuškani smo,svuda lišće.. Milina. :3
Aaa dosta ovih sličicaa  ima ih jako.. :O

#1 KOMBINACIJA. :)

Ova kombinacija se sastoji od sivog dzempera-bluze šta god da dođe..Po meni je siva boja najbolja za jesen nekako ne znam..Inače ovu bluzu imam i ja samo rozu i mnogo je slatka i slatko stoji.. ( naravno moja majka misli da je to k'o pidžama,ali okej..xD )  Što se tiče jakni ove jeseni može biti neki kaputić ili kožna jakna.Ja sam uvek za kožne jakne! Ali ovaj put mi se svideo ovaj kaput i baš mi je kul i slaže se uz bluzu. :) Što se tiče pantalona to su neke farmerke ili helanke,svejedno je šta ko voli.Ovo su crne farmerke sa sivim,cvetnim dezenom..Ja imam slične helanke.. :)  Patike,po meni su najbolje crne starke..Ja sam se zaljubila kad sam videla ove. :3 Crne sa Pikachu-om :) Stvarno suu aw preslatke. :'3 Kapica crna ( i crna je po meni jesenja boja ,volim tamne boje hehe ) NEVERLAND..Po meni su ovakve kapice u modi i tražim neku ovakvu. :-) Od nakita mislim da je okej,e sad ne znam kako se zove ova narukvica,valjda su to one gumene..Crna i piše belim slovima 'Everything' :* Na noktima ovog jesena može da imate crni lak po meni je to sasvim okeji. :) Od šminke,pošto idemo u školuu stavite nešto ne toliko primetno.. :) Možete malo maskare   i senku boju kože ili zlatnu boju sa malo šljokica.:)

#2 KOMBINACIJA

Ova kombinacija mi je totalno swag i nekako je moj stil. :)
Sivo-plavkasta MEOW bluza. Koja mi je savršena jaoj:O Crno-bela koledžica koja se slaže uz bele helanke  sa crnim krstićima.Ja volim taj print nekako je swag a crna i bela  boja mi je savršena boja zajedno. :) Što se tiče obuće,ovaj put su UGG's čizme..Ja ih lično preobožavam i nekako su mi savršene.. Uzela sam sive nekako se lepo uklapaju..Ja ću ove godine verovatno da kupim
 sa krznom( posle ide slika) Kapica panda.:'3 Obožavam ovakve kapice stvarno su preslatke. :3 Nakit mislim da je dovoljno samo narukvica..Crna  Batman koja se slaže uz celu kombinaciju.. Što se tiče šminke  uz ovu kombinaciju po meni je najbolje NYX Matte Lipstick Aria :)

UGG's čizme:

Neke stvari iz H&M za jesen..


Ovo je džemper roze-belo-zeleni..Baš mi je sladak al nekako nije moj stil.Ko voli ovako savšreno je haha :3
Siva bluza sa zelenim natpisom; WE RUN FREE.Savršena bluza. :)
Ne znam tačno kako se ovo zove ali uglavnom imam isto hahah :3 Ima u Srbiji da se kupi,moja je bela. :) Preporučujem.
Sivkasta trenerka-pantalona koja je za opušten stil. :'3

Ovo je nešto što ja želim već odavno ali ne mogu da nađem. :O
Plava košulja,jaoj.. :OO
Najsavršenije nešto. :)
Beli džemper BATGIRL.. PER-FECT. aa. :O *Q*
Plava bluza NEW YORK.Volim ovakve tipa bluze sa natpisima i tako to. :$ Nekako su veoma kul. :3

Sivkaste farmerke sa čipkom..Obožavam ovakve farke! :)


Eto to je to.
LYSM.<3

6 коментара: