недеља, 23. новембар 2014.

15 Questions TAG

Hej dragi moji.<3
Evo mene opet.Bila sam,pa hm..Može se reći na odmoru od blogovanja..Iz kojeg razloga? Pa nisam imala o čemu da pišem a  i morala sam da izpopravljam mnoge ocene ( i da nisam uspela samo sam ih pokvarila ali dobro nema veze..) :D Danas sam odlučila da odgovaram na neka pitanja koje sam našla na internetu.. Pa da krenemo. :)

1. Stvari bez kojih ne izlaziš iz kuće?
- To je apsolutno moj telefon i moja bodljikava bela narukvica.. Dve najmilije stvari. ^_^
2. Omiljena prodavnica garderobe?
- Pa nemam neke određene prodavnice..Idem svuda pa šta mi se svidi..Ali neke onako najmilije su: Terranova i New  Yorker.. :)

3. Omiljeni parfem?
-  Calvin Klein .. 

4. Štikle ili patike?
- Ne nosim štikle još uvek..Tako da patike. :3

5. Omiljena boja?
- Crna. ^_^
6. Da li piješ energetska pića?
-  Ne.

7. Da li piješ sokove?
-  Pa ne baš.. :D

8. Da li voliš pljivanje?
- Ne.. Ne znam da plivam tako da stvarno ne haha. . :D

9. Da li jedeš pomfrit sa viljuškom?
-Ne..O.o to je čudno hahah.. :D

10. Da li se lako razbesniš?
- Naravno..Svi koji mene poznaju,znaju kad se iznerviram ( to uglavnom bude i zbog svake moguće sitnice) beži od mene koliko te god noge nose !

11. Veruješ li u duhove?
-  Ne..Ne verujem u ta bića.. :3

12. Da li grickaš nokte?
- E pa to ni sama ne znam..Ja oduvek imam velike nokte i sve to ali uvek mora da se nađe jedan koji je izgrickan do živca dok su svi ostali veliki i ne bih ih grickala nizašta na svetu... Tako da..I grickam i ne grickam.. :D

13. Da li si ikada imala neku iskustvo zbog kog si mogla da pogineš?
-  Koliko se ja sećam ne..Ustvari da hahaha to mi je sad smešno. :D Kada smo išle moja drugarica i ja i trebale smo da pređemo put ( bile smo male ) neki dečak koji je bio puno stariji od nas i mrzeo nas je rekao je nema kolaa pređite vi put i mi nismo ni videle da kola idu..Zamalo da poginemo.Zamalo.ahha. :O:O

14. Da li piješ kafu?
- Ne. :D

15. Da li bi volela da se udaš kao starija (preko 30 godina)
- Pa ne razmišljam o tome još.. :D Ali vidim sebe kako se udajem u 25-26 hahaha.. :D

Eto  to je bilo to.. Obećavam ali sad obećavam da ću biti aktivnija na blogu.. Za 4 dana mi je rođendan,ali slavim u nedelju tako da u sledeći ponedeljak vam pričam utiske,poklone koje sam dobila i tako dalje..
Kiss.:*

18 коментара:

  1. Dobro je sto si se vratila..Dobar post!

    ОдговориИзбриши
  2. Super blog ,drago mi je da si se vratila,srecno♥

    http://teenbestfriend.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Oces nastaviti da pises?VOLIM TVOJ BLOG��

    ОдговориИзбриши
  4. http://march-baby-dreamer.blogspot.com/2014/11/15-questions-tag.html

    Jesi pitanja uzela odavde? Nije ti los blog, nastavi da pises

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post
    Posetite i moj blog
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Pises jako super postove i samo nastavi. Bice od tebe nesto <3
    Ako nije problem mozete posjetiti i moj blog
    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши