петак, 9. октобар 2015.

U Stilu Poznatih: Taylor Swift

Helou ljudi. :3
Danas je petak,a petkom je vreme za ' u stilu poznatih.' Danas sam odlučila da pišem o Taylor. Ona je po meni jako lepa devojka,i ima dobre pesme,iako ja ne slušam stranu muziku da napomene,ali neke pesme su joj vrh. Što se tiče izgleda,i samog stila,njena kosa je s a v r š e n a. A za stil ćemo sad da vidimo.
Pa da krenemo.

PRVA KOMBINACIJA.
Ona ima jako jedinstven,i poseban stil. Samo svoj. Ova kombinacija mi se jako sviđa,jer je sve crno,i ona je to jako dobro uklopila.Čak,i mislim da ovo ne bi' svima dobro stajalo kao njoj. Jedino što mi se ne sviđa ovde,jesu ove cipele. Previše su nekako van stila jednostavno..
Ocena za ovu kombinaciju: 9

DRUGA KOMBINACIJA.
Ja ne znam kako da opišem ovu kombinaciju. Sa jedne strane mi se izuzetno sviđa,dok sa druge mi i nije nešto. Ona apsolutno zna sve dobro da uklopi. Ove farmerke-helanke su mi prelepe,ali mi ova košulja ne ide ni malo u farmerke,što mi kvari ceo utisak. Takođe,i torba ove boje ne ide uz celu kombinaciju. Štikle su pun pogodak!
Ocena za ovu kombinaciju: 6

TREĆA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija mi se uopšte ne sviđa. Prvo mi se ne sviđaju ove cipele,previše su da kažem,po mom mišljenju,babske. Zatim,suknja mi je i previše nekako puf,a ova jakna,bluza,mi nikako uz nju ne ide.
Ocena za ovu kombinaciju: 3

ČETVRTA KOMBINACIJA.
Za nju baš važi ona'sve mi boje dobro stoje', ali u pozitivnom smislu. Njoj sve stvarno super stoji. Ovo je jedna od najboljih kombinacija apsolutno. Haljina je preslatka!
Ocena za ovu kombinaciju: 10

PETA KOMBINACIJA.
Ovaj šorc,i  majca jako lepo stoje zajedno,sa ovom jaknom,i torba je sasvim lepo uklopljena. Ali,cipele su mi totalni promašaj. Da su neke crne cipele uz ovu kombinaciju,bilo bi to sve savšreno,ovako kvari utisak.
Ocena za ovu kombinaciju: 9

ŠESTA KOMBINACIJA.
Okej,sad već ovde ima svih boja. Ova kombinacija mi se ne sviđa,jer se ništa u ništa ne uklapa. Nekome je ovako sve pomešano lepo,meni nije.
Ocena za ovu kombinaciju: /

SEDMA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija mi je totalno okej. Košulja mi se mnogo sviđaaa.*-*
Cipele mi se ni malo ne sviđaju,iako se slažu uz torbu.
Šorc je sasvim okej.
Ocena za ovu kombinaciju: 7

OSMA KOMBINACIJA.
I previše šarenog. Sviđa mi se što su cipele i torba u istoj boji,ali uz ovu haljinu uopšte ne idu. Haljina mi se ni malo ne sviđa.
Ocena za ovu kombinaciju: /

DEVETA KOMBINACIJA.
Ova kombinacija je savšrena! Mislim da joj mnogo lepše stoje ovako jednobojne stvari nego šarenilo.
Haljinica,baletanke  i tašna mi se sviđaju.
Ocena za ovu kombinaciju:10 *oo*

To bi bilo to!
Nadam se da vam se ovaj post svideo,u komentarima pišite vaše mišljenje.
Baj-baj.

3 коментара:

  1. Inace ne pratim Taylor ali mnogo mi se sviđaju njeni outfiti. Prvi mi je najljepsi. :)

    novi blog >>http://imaginaryworldbylara.blogspot.hr/2015/10/novi-blog-imagionary-world.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super post:-)Taylorini outfiti su preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeepi,a u postu mi se najvise svidaju prva i peta kombinacija:)
    beyourself2003.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post i blog! JAko mi se dopada tvoj način pisanja. Mnogo volim Taylor i mislim da ima stila. Odličan izbog kombinacija. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши