субота, 7. новембар 2015.

Šta raditi na mini raspustu? :)

Helou ljudi. :3
Došao je mini raspust,i sa njim to da ću da ulazim više na kompjuter,sa obzirom da ne ulazim ni malo,i zato nije bilo postova,tako da,eto,za sada sam tu. :)
Danas sam odlučila da pišem šta možete da radite na ovom raspustu,ako vam je dosadno,i ako,kao ja,ne idete nigde. -.-

                              ●1. - Provedite što više vremena sa svojim prijateljima. - 
Iskreno,od kako je počela škola ja apsolutno nemam vremena za ništa. Jedino petkom mogu da se zabavim ili da odem negde sa najboljom drugaricom,ostalim danima je to jako teško izvodljivo,jer učim. Zato sada imam jedinstvenu priliku da se provodim sa mojim prijateljima,i da se družimo po 
ceo dan,u ovih pet dana,ali naravno,po ceo dan sam u pidžami,i raspoloženje mi je ravno nuli,tako da to baš i nije izvodljivo. Ali,aposlutno,idite i zabavite se!

●2. - Gledajte serije ili filmove. -



U poslednje vreme,ne gledam ni malo serije,dok filmove svaki vikend razbijam. Što se tiče serija, gledam samo Vampirske Dnevnike,i obožavam tu seriju,i ako imate neki dobar predlog za seriju,pišite u komentaru!!!
A što se tiče filmova odgledala sam:
1. Titanic. Svi znamo o čemu se radi,ja sam drugi put odgledala,i opet sam pravila okean,ali dobro.. Ko nije odgledao film,odmah da ode da odgleda!
2. Tri Metra Iznad Neba. Ovaj film sam gledala jako davno,i jedno veče mi je samo došla želja opet da ga pogledam,i do pola 4 noću sam gledala i prvi i drugi deo.. Film je prosto savršen,i jedva čekam da izađe 3 deo. Film prati dešavanje o ljubavi,uglavnom. :) Moja topla preporuka.
3. The Vow(I U Dobru I U Zlu). Dvoje zaljubljenih,koji su se upoznali na jako čudan način,zajedno imaju udes,i žena gubi pamćenje. On pokušava da joj vrati sećanje,i dešavaju se čudne stvari. Kraj neću da kažem,odgledajte sami,ali po meni,kraj je izuzetno glup,i zbog toga film malo gubi na lepoti,ali je ovako sem kraja,izuzetno lep.
3. A Little Bit of Heaven. Mislim da je ovaj film ostavio najveći utisak na mene. Žena,tjs glavna glumica,ima rak,i zaljubljuje se u svog doktora,a ceo život se vodi time,da se nikada neće zaljubiti. Film je preprepresavšren i plakala sam jedno 3h zbog njega,već na polovini filma..
To su filmovi koje sam ja odgledala u proteklih par nedelja,pa za sada ću njih da vam preporučim. :)

●3. - Pišite dnevnik. -
I previše pokušaja pisanja dnevnika,i pitanja ''da li početi ili ipak ne?'' na kraju sam,ovih dana počela. Iskreno,mnogo mi je lakše,sa obzirom da ne umem da se otvorim ni roditeljima,ni prijateljima,o svojim osećanjima,i zato mi dnevnik mnogo pomaže,i u zadnjih par dana su se desile manje lepe stvari,koje su mi poremetile osećanja i to sve dnevnik lepo razume.
Jako bitna stvar koju želim da kažem jeste ta,da ja svaki put kad pogledam svoj dnevnik,prosto ne mogu da odustanem od pisanja,jer je toliko savšren,toliko mi uliva neku energiju,i jako sam srećna što sam imala priliku da biram šta i kako želim da dnevnik bude,i usput dobila ovaj 'podsetnik' od žene koja pravi dnevnike,i ostale stvari. Previše sam oduševljena,i sve pohvale!
Ako ne pišete dnevnik,a moja preporuka je da počnete jer je to jedna veoma divna stvar,onda pišite na blogu. To je svakako slično zanimanje,i zabavno provedeno vreme. ☺

●4. - Čitajte što više knjiga. -
Izuzetno mi je krivo što nisam mogla da odem na Sajam Knjiga,ali isto tako znam da mojima nije krivo,jer ne bi mogli da me odvoje od pojedinih knjiga tamo.. U poslednje vreme sam se puno bacila na knjige,i neki naredni post će biti vezano za neku knjigu ili knjige,neću ništa da otkrivam. ☺ Mislim da vreme provedeno sa knjigom je najbolje vreme,tako da,ako volite da čitate,iskoristite ovaj raspust za to.
Knjigu koju sam upravo danas pročitala:

Knjiga je jako lepa,i pročitala sam je za 2h,jer me je izuzetno zanimalo šta će da se desi,i kraj nije očekivan,i ja prva nisam očekivala da će to da se desi.Tako da moja preporuka za knjigu!

●5. - Pravite DIY projekte. -
Mislim da je jako lepo napraviti nešto sam,i da provedeno vreme bude uz to,ali postoje neki ljudi,kao ja naprimer,koji nisu ni malo kreativni što se tiče toga i sve im se čini teško i tako.. Možda u nekim narednih postova bude neki DIY,ali ništa ne obećavam,sa obzirom da nemam talenta za to. -.-
Svako ko ima talenat,neka proba nešto sam da napravi,korisno je. :)

To bi bilo to! Nadam se da vam se ovaj post svideo,pišite mišljenja u komentare,pa se čujemo.Baj-baj. :*

Нема коментара:

Постави коментар