уторак, 10. новембар 2015.

Stvarno ne znam TAG

Helou ljudi. :3
Imam previše ideja za postove,i svaka ideja je posebna na svoj način,ali šteta što je dan previše očajan,i te ideje samo ispare i ostanu na listu papira,i čekaju moje dobro raspoloženje.
Danas sam odlučila da uradim jedan jako zanimljiv tag,i volela bih da svako ko pročita uradi tag jer je previše zabavan.
Pa da počnemo.

1. Kako si?
- Nervozno,očajno i depresivno.

2. Da li nosis broj cipela 42?
- Nosim 36-37. :3

3. Imas li poremecaj licnosti?
- Nemam.

4. Zasto uopste  radis ovaj tag?
- Zato što je tag veoma zanimljiv,a i samim tim zato što sam neraspoložena,pa mi tagovi tada jedino dobro idu.

5. Kad si se zadnji put nasmejala, ali da to nije bio fake osmeh?
- U petak.

6. Pesma koja ti nikad nece dosaditi?
- Ja imam taj problem da mi svaka pesma postane omiljena,ali da mi brzo dosadi i nađem novu omiljenu. Trenutno omiljena pesma jeste CVIJA-UBILA SI ME,ali apsolutno pesma koju i da čujem za 10 godina ima da probudi neku preveliku emociju u meni jeste Sia Chandelier.
7. Da li se smatras drugacijom?
- Pa iskreno mislim da nisam kao svi ostali. Prosto ne privlače me stvari koje svi vole,i ne radim stvari kao svi.A i uvek kada odem negde ostanem primećena,i bukvalno svi znaju za mene.To ima i dobre i loše strane.

8. Koja je tvoja najveca mana?
- Uhh,ima ih dosta. Nemam dlake na jeziku,svima ću sve da kažem u lice. Istina zna mnogo da me zaboli. Brzo se iznerviram.I tvrdoglava sam..

9. Zasto Tarzan nema bradu?
- To sad stvarno ne znam..

10. Kad si se poslednji put sisala?
- Prošle,ili predprošle godine,nisam sigurna.

11. Koja si kuca u Hogvortsu?
- Kao što neki znaju,a neki će sad saznati,ja nisam odgledala ni jednom Harry Pottera. :)

12. Koje su 4, 7, 16, 23, 49 pesma na MP3/ telefonu?
- Četvrta: Sasa Kovačević- Branim.
Sedma: Aca Lukas- Licna Karta.
Šesnaesta:Dino Merlin- Ako Me Ikada Sretneš.
Dvadeset  treća: Alen Islamovic- Heroin.
Četrdeset deveta: Bojan Marović- Tebi je lako.

Od -100 do 0 koliko si normalna?
- Hahaha,dobro pitanje. Možda -50 sa obzirom da volim mnogo da se blamiram i gubim..

14. Da i mozes da biras ime kako bi se zvala?
- Dejana,Dajana ili Dijana. Najlepša imena aspolutno. ☺

15. Sta bi uradila da si u sekti?
- Hhaaha,sada ću da vam priznam nešto. Mene većina škole zove sekta zbog ponašanja i zato što me se svi plaše.. Pa dobro..

16. Da li je cool biti ti?
- Apsolutno ne. U poslednje vreme niko ne bi želeo da bude u mojoj koži..

17. Koji ti je bio najinteresantniji komentar na blogu do sada?
- To su apsolutno komentari od moje drage Natalije. Njen blog klikom OVDE. Ona mi je potpuni car i obožavam je!

18. Kad bi bila ptica gde bi volela da odletis?
- Negde gde nema nikog i gde mogu da budem sama sa svojim mislima i neće niko da mi smeta.

19. Kako izgleda tvoje mesto iz maste?
- Pa neko lepo sa dosta prirode.

20.  Koja bi zivotinja volela da budes?
- Izuzetno se dvoumim između pandice i vuka. Vukovi su savšrenstvo bez mane,i više ih volim nego pandice,ali pandice su mi prepreslatke kao kuglica neka krznena jaoj ne znam.

21. Kako se boris sa hejterima?
- Za sada ih još nemam. ☺

22. Koliko ti znaci tvoj blog?
- Previše. Ispunjava me jako,i kada dobijem foto aparat mislim da će blog biti još kvalitetniji i bolji.

23. Da mozes da li bi promenila pol i zbog cega?
- Ne bih promenila. Volim to što sam žensko.

24. Sta je nesto najlepse sto si ikada probala?
- Ananas i oreo. Moje dve ljubavi.

25. Kako zamisljas pakao, a kako raj?
- Mislim da je pakao u vatri i ima puno crvenih boja,dok je raj lepo mesto u oblacima sa lepim bojama.. 

26. Tvoja najveca zelja?
- Da dobijem nikon,i da budem u budućnosti profesionalni fotograf. :)

27. Koji su ti najdrazi trenuci u zivotu?
- Apsolutno oni u Lapovu dok sam kod babe i dede. Najlepši momenti u životu.

28. Kakav si tip cure: povucena dobrica ili otkacena zafrkantica?
- Povučena i dobrica nisam sigurno,tako da ovo drugo. 3:)

To bi bilo to.
Tagujem sve one kojima se sviđa ovaj tag,da ga urade,jer je jako zanimljiv,i da ostave u komentaru da bih pročitala.
Pišite mi u komentarima mišljenje,i da li vam se sviđa nov izgled bloga.
Čujemo se uskoro! 


7 коментара:

  1. Super tag. Ako imam vremena uradiću ga, jer imam puno zakazanih postova.

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha, super odgovori na pitanja. Jako je zanimljiv tag, nadam se da ću ga i ja jednom uraditi. :) <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Tag je stvarno zanimljiv. Ima neka stvarno neocekivana pitanja.

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Imas bas zanimljive odgovore, mozda uradim tag uskoro. Inace i ja obozavam Chandelier, a jucer sam poslusala tu novu pjesmu od Cvije i nazalost nije mi se toliko dopala. Ne mogu vjerovati da nikad nisi gledala HP-a, stvarno bi trebala pokusati. Apsolutno savrsen film i jos savrsenija knjiga :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post.Možda nekada ću ga i uraditi ♥♥

    Posjeti i moj blog ako hoćeš : http://elmahadzic05.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши