недеља, 8. новембар 2015.

MI DECA SA STANICE ZOO. ● Moje mišljenje o knjizi,i dešavanju u njoj. ●

Helou ljudi. :3
Kao što znate ja sam pre pisala o tri ili više knjiga,ali sam danas morala da izdvojim jednu knjigu koja me ostavile bez daha.. Knjiga je ''Mi deca sa stanice Zoo.'' 
Ovo je knjiga koja je mene oduševila!
Knjiga može da se nađe u Delfi Knjižarama i košta oko 550 dinara.
Pisac je Kristijana F. koja je ujedno i glavna junakinja ove knjige,i piše o sebi i svom iskustvu sa-drogom.
Zapravo,ona je kao mala došla u Berlin i tu živela,kako je sve više rasla i rasla,krenula je u školu i počela drugačije da gleda svet.Njeni roditelji su se razveli,otac ih je stalno tukao,nju,njenu majku i sestru i zato su se razveli. Sa svojih 11 godina,kada je sve to doživela,polako kreće u školu,i upozna drugaricu koja je jako popularna,i ona takođe želi da upadne u to popularno društvo. Prvo je,sa svojim novim društvom,probala cigaru i polako počela da se uklapa, Zatim je izlazila po klubovima i probala hašiš. Tada je i ona postala primljena u društvu i počela je sa sitnim drogama,i pošteno zaradila te pare za drogu. Obećala je sebi da neće nikada da proba heroin. Meseci i godine su prolazile ona je isprobavala sve veće i veće droge,i upoznala dečka svojih snova koji se takođe drogirao. Polovine njenog društa je umiralo,a ostatak je počeo sa heroinom,tako da bi se opet uklopila i to je probala. Postala je zavisnik,i drogirala se sa svojim dečkom. Njena majka ništa nije provaljivala,dve godine. Da bi zaradila pare za heroin,morala je da se prostituiše sa svojih 14 godina,a njena drugarica Babsi je bila najmlađi zavisnik droge,koji je umro sa 13 godina. Njena majka jednog dana saznaje i povezuje stvari da se drogira i pokušavaa da joj pomogne na razne načine,i svaki put uspe da se odvikne po malo,i posle opet ode i ufiksa se. Majka polako diže od nje ruke,i na kraju Kristijana shvata da treba da se odvikne,i kraj je onakav kakav niko nije očekivao.
Dalje neću ništa da vam kažem pročitajte sami!
Celo to njeno društvance sa kojim se drogirala je umrlo i na poslednjim stranicama knjige piše kad i kako.


Ova knjiga je apsolutno knjiga koja je meni promenila pogled na današnje društvo i dešavanja.
Prvo moje mišljenje jeste da,ne treba se menjati ni zbog koga,i da ako svi skaču u bunar da trebaš i ti, Kristijana je htela da upadne u malo popularnije društvo,i uradila bi sve što oni kažu,a droga je bila u tom pitanju. To još jednom dokazuje kakvo je naše današnje društvo,i da ako nisi kao oni,i ne radiš stvari kao oni,ne pripadaš tu.
Drugo moje mišljenje jeste da,ljudima koji se drogiraju treba pomoći,a ne samo ih pogledati i otići dalje.Kristijanu su u akciju videli mnogi ljudi,i niko nije hteo da joj pomogne,svi su samo prošli i otišli.
Treće moje mišljenje je to da mislim da njen dečko nju nije ni voleo. Sa obzirom da je on stalno pričao kao ti trebaš da se odvikneš bla bla,i kad se ona ''odvikne'' uvek mu traži drogu i on joj da. To po meni nije prava ljubav,jer da je voli želeo bi sve najbolje za nju,a droga nije ni malo najbolje..
Četvrta stvar je ta da sam bukvalno sebi čupala kosu svaki put,kada se ona odvikne i opet ufiksa,i ceo trud ode.. Mislim da sam pola živaca izgubila sad uz ovu knjigu..
I peta stvar jeste da želim svima da kažem da kolike god probleme da ima droga nikad nije dobro rešenje,ni pušenje niti bilo šta slično.Prosto mislim da sve može da se reši pričanjem sa tom osobom,i pomoći.
Isto tako mislim da treba biti jedinstven,poseban.I da treba naći svoje neko društvo,a ne upadati u neko kao što je Kristijana upala samo da bi' se uklopila.

Imam još hiljadu reči za ovu knjigu,navukla sam se previše na nju,čak mislim da ću i da uzmem drugu Kristijaninu knjigu gde piše o celom svom životu.
Knjigu preporučujem svakome, jer je veoma poučna,i saznaćete previše stvari koje do sada niste znali.
Knjiga će apsolutno da me  vodi kroz ceo život.

Ako je neko od vas pročitao knjigu,neka napiše svoje mišljenje o svemu u komentaru i rado me zanima svačije mišljenje o ovom dešavanju,i današnjem društvu.
I još jedna stvar. Kako vam se čini nov izgled bloga?Pišite u komentaru. :3

To bi bilo to.
Čujemo se uskoro!

6 коментара:

  1. Knjigu sam pročitala.Ja i još par drugarica smo rekle da nam je omiljna ne znam zasto nastavnici misle da to ne mozemo da razumemo.Iskreno ona je meni promenila shvatanje.Negde me je dovodila do ivica suza,ali i sam pogled na drustvo.Na neki način mi je pokazala kakvo društvo može da bude i šta može da se desi ako olako shvatamo svoj život.Jako je lepa i poučna......A kako se zove ta druga knjiga jer bih volela da pročitam?
    I da izgled mi se jako dopada :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se.Knjiga će apsolutno da me vodi kroz ceo život. :)
      Knjiga se zove ''KRISTIJANA F. MOJ DRUGI ŽIVOT'' Ima u delfi knjižarama da se kupi,i u pčelici ja mislim da bi trebalo da ima.Ako budeš kupila i kad pročitaš javi mi da znam kakva je. :3
      Zahvaljujem. :3 ♥

      Избриши
  2. Čitala sam knjigu i super je. Ponekad se pitam zašto je tako bitno uklapati se,zar je bitnije biti prihvaćen nego biti zdrav? Ispada da je po ovoj knjizi,sve u svemu knjiga je potresna,dok razmisliš malo još uvijek ima takve djece,još uvijek umiru djeca od 13 godina dok svijet oko njih ne poduzima ništa. Meni nije jasno kako njezina majka dvije godine nije skužila da nešto nije u redu s njom,još joj je i dopustila da izlazi van i nje nije bilo do jutra... Uglavnom,sviđa mi se što ovo nije izmišljena priča,nego je stvarno,ovo se stvarno dogodilo,a i kroz knjigu sam sam naučila dosta toga,npr. o drogi,a i sama sam sebi rekla da nikad neću dopustit da radim tako nešto samo da bi me prihvatili. :D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je jako čudno kako rođena majka ne vidi da se čudno dešava sa njenim detetom.Ali,i sama njena majka je rekla u knjizi,da joj je Kristijana uvek izgledala dobro,da je bila dobrog raspoloženja uvek kad se ufiksa,ali ona to nije znala da je to raspoloženje od droge. Potresna prica previše..

      Избриши
  3. Prošle godine sam pročitala ovu knjigu. Osećanja su mi bila pomešana nakon što sam je završila. Na neki način mi je bilo žao što sam je pročitala. Jako je poučna, ali i gadna moram da priznam. Toliko je detaljno, bez cenzure, opisan život jednog narkomana da ja nisam mogla da verujem! U nekim delovima sam morala striktno da ležim dok čitam, inače bi mi pozlilo u trenutku (zavrtelo bi mi se u glavi ili bi mi pripala muka).
    Ima dosta pouka koje se mogu izvući iz ove knjige, to je jedan od razloga zašto je toliko popularna.
    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hhahahaha jaoj,ja sam npr uvek noću čitala,jer posle kad pročitam odmah legnem u krevet i uplašim se da mi nije narkoman na vratima..moja čudna razmišljanja..Ali svejedno me knjiga oduševila svojom pojavom i ne kajem se što sam je pročitala. :3

      Избриши