субота, 30. август 2014.

Back To School :O

Hejj ljudi ,danas ne znam šta da pišem pa ću da napišem svoje ideje za školu oko pribora ranca i tako nešto,sa obzirom da sam danas i ja kupila pribor :3
Ne znam kakav izgled sobe volite ali ja trebam da radim sobu i mislim da će to biti neke vedre boje ono u stilu tinejdžera :)
Ali svako voli drugačije:)
Ja kao polovina njih ne volim povratak u školu ali dobro mora se..
Na vašem radnom stolu neka bude pribor knjige,sveske ,lampa i neka bude uredna. To je vaša soba vaš mir.. :)

Hehee,ovo je meni veoma kul , ja ne volim nešto jednostavno. :*
Od pribora vam trebaju sveske,neke slatke  da ne budu obične sa nekim crtežom,printom ako volite 1D idite u Ideu pa kupite i tako to.Meni su ugl.sveske Partizan haha <3
Što se tiče fotrole ( ili kako god se piše hhaha :3 ) to treba da  ne bude neš jednostavno i obično ali ne i da bude nešto savršeno.. Po meni je ovo predobro :
Ja sam htela ovakvu da kupim ali je premala i mislim da ne može sve da stane ali ako vam treba neka mala onda je ovo prava. Ja sam kupila neku maalčic veća od ove i ima  print kao farmerice :3
Trebaju vam olovke i hemiske :3 Hmm ja mislim da je to okej da imaš obično nikakav neki print ali zavisi kako ko voli.Ja volim i one obične  i one kao tehničke olovke. Kupila sma ugl obične i neke Partizan ( da da luda sam haha :3 )
Što se  tiče gumica tu može bilo kako.Ja sam kupila obične i kupila sam one kao voćke haha preslatko mirišu :3
Ja koristim uglavnom ove olovke zato što su najbolje :)
Dok sam pisala ovo razmišljala sam da napišem i šta bi bilo sve kul da se obuče prvi dan škole pa evo msm da je ovo okej:
Evo,po meni je ovo per-fect. Još kad bih ja uživo našla ove patike pa jaoj*QQQ* inače ako niste znali ,ludim za bodljama i takvim tim stvarima haha <3
Nadam se da vam je ovaj post pomogao bar malo<3

Нема коментара:

Постави коментар