недеља, 31. август 2014.

Outfit za jesen u Jovankinom svetu! :)

Hejii ljudii, danas je zadnji dan raspusta ,i još malo će da nam jesen dođe! Danas sam spremila kombinacije za jesen. Ali pre toga sam naišla na ovu sliku:                                                                                                                                                                                                                                          
Pa da počnemo sa mojim kombinacijama :
Ova kombinacija se sastoji od crne majce koja ima print vuka. *QQ* Sivo-crnih uskih  farmerki. Crne kapice koja je sada u trendu. Belih starki ,koje uz sve idu. Crne pismo tobre koja nije ni prevelika za pismo torbu ni premala.Znači može najpotrebnije stvari da stanu. Zlatne narukvice koja popunjava ceo outfit, što se tiče šminke mislim da vam nije potrebno ništa napadno ja sam izabrala svetli roze ruž koji nije uvopšte napadan. :)

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; Pa čista 8-mica. :3


Ova kombinacija se sastoji od crne bluze sa kosturima.*--*  Crnih,uskih farmerica koji imaju deo koji je pocepan. Crnih starki ( imam iste xoxo) Crno-teget laka za nokte i štreberica ( valjda se tako piše idk. :3 ) Šminka,po meni ovde nije potrebna,ova kombinacija je nekako za opuštene ljude i mislim da je ovo moj stil :3

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; 1O. ^.^

U ovoj kombinaciji se ja najmanje pronalazim,ne znam zašto ali tako je. :O 
Svejedno svako ima različit ukus i stil,naravno! :)
U ovu kombinaciju sam stavila belu široku bluzu koja je meni predobra,crne vans patike, crne helanke koje su pocepane i mnogo sam puta videla ove helanke na ljudima ,kako izgleda u modi su..po meni i nisu nešto.. ;3 Crno-beli Mickey Mouse sat ,kojii se stvarnoo presladak. ;3 I belu maskicu  za telefon.Što se tiče šminke stavila sam nešto da  nije upadljivo ali ipak da se vidi da si našminkan.  Ova kombinacija po meni nešto i nije prelepa sviđa mi se jedino bluza i sat. ;3

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; 7+ 

Ovaj outfit je presladak ,i mislim da če polovini vas da se svidi! 
Pa da krenemo;
U ovom outfitu je šarena košulja koja se slaže uz bele helanke. Šarene vans patike koje na sebi imaju cvetni dezen, Chanel bele torbe koja se takođe slaže uz helanke.Ray-ban naočare kojeg su ovog,kao i prošleg leta bile u modi. Što se tiče šminke odabrala sam crveni ruž za usne i braon senke za oči.
Ova kombinacija je baš šarena,hehe. ;*

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; 9+


Mislim da je ovo kombinacija koja neće mnogo da vam se svidi ali po meni je presavršena. :3
Sastoji se od bluze na kojoj piše 'NORMAL PEOPLE SCARE ME',  crno- belih pantalona kojima ne znam ime,ali su mi predobre. :O Crno-šarenih starki koji imaju print galaksije, crne marame, crne narukvice na kojoj piše 'MEH. '. I crnih noktiju na kojima ima cvetni dezen. Što se tiče šminke,nisam je izabrala,opet.Zato što mislim da je ovo više neki kao sportski stil ( moj stil haha :3 ) ali opet je i predobar. 

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; 1O. *--*

U ovoj kombinaciji se svašta sastoji haha. ;3
Ovde imamo sivu bluzu sa nekim belim linijama čini mi se hah :3 Najobičnijih, svetlih,pocepanih farmerki, sive,sa belim tufnama Vans patike, ogrlice ,crnih minđuša koji su u oblika ruže,crne maske za telefon koji ima print mačke sa naočarima hah. ;3 Uz ovaj outfit mislim da je najlepše loknasta kosa, i  Ilia , svetlo rozi ruž za usne. ;)

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; 7

I evo ga,kako se kaže najslađe za kraj. (:♥  U ovom outfitu je pink roze majca na bratele. Svršena crno-siva jakna sa kožnim rukavima, Tamno plave ,pocepane farmerke. Svetlo roze baletanke sa mašnicom koji mi i nisu nešto.Rozih naočara,minđuša sa mašnicom i ogrlice koje imaju natpis 'Queen'. Što se tiče šminke mislim da je dovoljno Lip Glow svetlo rozi ruž za usne. (:

Moja ocena za ovu kombinaciju od 1-1O; 9+

To je to ,dragi moji. Čujemo se u sledećem postu i želim vam sreću u školi ako se ne čujemo do sutra. 



Нема коментара:

Постави коментар