понедељак, 1. септембар 2014.

Vicevi!

Hejj ljudi,evo ga tajj 1 septembar. :)
Razmišljala sam da današnji post bude nešto vezano za leto ali sad nemam baš i volju da pišem,možda napišem večeras,a možda i sutra. :)
Kako vidite u naslovu danas ću da vam pišem viceve,pa da krenemo. :*

Ja : Mama, pao mi secer dođi brzo .. 
Mama : Eto imas cokoladu u frizideru 
Ja : Ali mama .... 
Mama : Cujes sta ti kazem, eto imas cokoladu
* 2 sata kasnije *
Mama : Kakav je ovo secer na tepihu?
Ja : Pa ja sam lijepo govorio pao mi secer ti samo govoris "eto imas cokoladu" XD

Za 30 godina braka Fata priredila Muji večeru. Kaže Mujo:
- Fato, dušo, što si nam napravila za godišnjicu?
Kaže Fata:
- Ćevape. - I iznese pred njega.
Mujo ostane u čudu: na tanjuru velika lepinja, dobro namočena i u
njoj samo jedan mali ćevap.
- Pa što je ovo bona, samo jedan mali ćevap u ovol'koj lepinji!?
- Eto, da vidiš kako je meni bilo 30 godina s tobom!

Voze se žena i muž kolima na autoputu. I pandur ih zaustavi. Pandur pita muža:
- Zašto si vozio 65 km, kad je dozvoljeno 55 km?
Muž:
- Nisam, majke mi, vozio tako brzo.
Žena:
- Što lažeš, kad si vozio 70 km?
Muž:
- Šuti, kučko!
Pandur:
- Nisi stavio ni pojas.
Muž:
- Sada sam ga upravo skinuo.
Žena:
- Što opet lažeš, kad ga nisi ni imao?
Muž
- Šuti, kozo jedna!
Pandur pita ženu:
- Da li on uvek tako priča sa tobom?
A žena će:
- Ne, samo kad je pijan.



Eto,to je to za danas.Čujemo se u sledećem postu.



Нема коментара:

Постави коментар