среда, 24. септембар 2014.

Knjige moja preporuka.. :)

I evo ga napokon post hue.. :)
Slike koje sam fotografisala.Hmm ništa od toga,možda neki drugi put. :)
Kao što vidite danas će biti knjige koje sam ja čitala.. :3

1. Nevidljivi vili. 

Odlična knjiga! Ja sam je čitala prošle godine i oduševila sam se.. Knjiga je puno zanimljiva i puna avanture..Preporučujem! Knjiga ima u biblioteci i u kreativnom centru..


2. Krive su zvezde. 

Najlepša knjiga koju sam ja pročitala u svom životu.. I najtužnija..Prvo pročitajte knjigu pa pogledajte film..Ja n i k a  d a ne plačem kada čitam knjige ali zato sam 3 sata plakala kad sam film gledala.Ne znam gde ima ova knjiga da se kupi ja sam je naručila preko interneta..

3. Voli te tvoja Kler.

Ja sam uz ovu knjigu plakala od smeha.. :D Knjiga je puno smešna prava tinejdzerska.. Inače ja najviše volim da čitam kreativni centar knjige i stvarno ih preporučujem..Ima u kreativnom centru i u biblioteci.. :))

4. Slatke male lažljivice.

Knjiga je odlična! Što se mene tiče ako ne volite da čitate knjige pogledajte seriju!  :) Ja sam naručila knjigu preko interneta.. :)

5. Gossip Girl - Tračara.. 

Jedna od najboljih knjiga..Prvo pogledajte seriju pa krenite na knjigu.Ja sam oduševljena i serijom i knjigom baš tinejdz žarn..Huh ja sam i ovo naručila preko  interneta ali mislim da ima u gradskoj biblioteci,ali mislim..Nisam sigurna. :/

Eto to su tih 5 knjiga po meni najboljih.
Vidimo se u sledećem postu. :*

4 коментара:

  1. Citala sam Kler...Vise delova...Ja obozavam knjige od kreativnog centra sa oznakom 'Svet je jedan'

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, pročitala sam knjigu Voli te tvoja Kler kada sam išla u osnovnu školu. U potpunosti sam zaboravila na nju dok nisam videla ovaj post, Divna je, mislim da svaka devojčica treba da je pročita.

    ОдговориИзбриши