петак, 12. септембар 2014.

Živaa sam! :)

Hejj ljudii,da kao što vidite u naslovu,živa sam.. Samo ne znam razlog što nisam pisala ovu nedelju..aha..da znam..Ljudi inspiracija mi otišla skroz ne znam šta da pišem ..
Ovih dana sam imala nekih  problemaa pa ne znam šta da pišem..Ali razmišljala sam da napravim jednu kombinaciju koju bih ja obukla na izlazak sa simpatijem/dečkom..Obećavam u buduće više postova! :)
Kombinacija se sastoji od bele bluze sa smajlijima,kako je slatka,jaoj. ^_^ Široko-uskih farmerki haha,ne znam kako se zovu, crnih vans patika koje što se tiče mene uz sve idu, od nakita je dovoljna narukvica a tašma..tašna me je potpuno oduševila..crna,moja omiljena boja,tigar i najlepše za kraj..bodlje. *Q* Od šminke je okej  nešto obično. :) Ovo je moj stil ne bih sigurno ušla u neku haljinu i stavial tonu šminke.Lepše je ovako..ali kako uvek kažem svako ima svoj stil. :))
Znam da je ovo premalo,ali stvanro nemam nemam inspiraciju,..Sutra se budem možda slikala ako moja luda drugarica bude htela da me slika.. 
Kiss. :-*

2 коментара: