субота, 13. септембар 2014.

Kako biti odličan đak,i provoditi što više vremena na blogu!

Škola je počela pre 12 dana i još malo pa će da krenu testovi ,pismeni zadaci,usmena pitanja.. Naravno svako od nas želi da bude odličan! Ali pitanje je kako to biti? Ja sam bila odlična i pokušaću da ostanem.. A kako biti odličan a provoditi što više vremena na blogu..Sada saznajte!

1.

ŠTO SE TIČE UČENJA KOD KUĆE OVAKO JA TO RADIM:

Ja želim da budem odlična,ali želim da imam vremena i za blog,i za tumblr,i za druženje na fejsu..za sve! U ovoj nedelji nisam uspela ali to nećee više da bude tako. :)
Ja utorkom i četvrtkom idem na trening imam samo prvu smenu. Trening mi traje do 15h i kada dođem ručam i učim.Ako imam više da učim onda učim do 17-18h i pravac na blog! A ovim ostalim radnim danima sam na laptopu od 15-16h. Znači kako to moja mama kaže:,,Uvek ima vremena za sve.'' Ko je druga smena stvarno ne znam šta da kažem ne znam kako to ide.Ali verovatno je teže nego u prvoj .. Ali svejedno ujutru kad ustanete budite na blogu,napišite post,učite,i pravac škola!
Vikendima budite do određenog vremena (do 14h) na blogu i posle učite kolko imate pa opet dođite. :)
Naravno niko  ne mora svaki dan da ubacuje post,možete na svaki drugi dan! :)

2.

KAKO DA BUDEM ODLIČAN?

Ima stvarno puno načina da budete odličan đak,ali ne može to svako! Najbolji način imati što bolje ocene jeste,aktivnost na času.  Imaćete najbolji uvid kod nastavnika ako ste na času aktivni i javljate se. Ako nešto znate nemoj da prećutite,nego recite! Ja lično na nekim časovima se pogubim tu sam fizički ali sam psihički negde tamo u Londonu možda,haha. xD Ali nemoj  to da radite kada je neka bitna lekcija. Ali ,naravno morate i vi nekad da zalutate. ;) Izuzetno je važno likovno, i ako ne izgleda tako bitno je da imate 5 ,radite uvek na vreme radove,znam u mom odeljenju neki đaci nisu mogli da završe odlično  jer nisu imali dobru ocenu iz likovnog.Nije samo likovno tu krivo ,naravno ali ipak radite vi to na vreme! :D

3.

PUŠKICE.

Nismo mi svemoćni pa da uvek sve zapamtimo i znamo.. Nekada su i puškice potrebne.Ja lično i najiskrenije kažem koristim ih.  Ne znam ja uvek sve. Ako ne puškice prepisivanje naravno! Jeste da sam jedan od najboljih đaka u odeljenju ali to nije bitno ahha :3 Što se tiče puškica ne bih sad da pišem kako to da radite svako radi kako mu dune,bitno da vas ne primete.Ja lično najviše volim da pišem po rukama i da obučem majcu na dug rukav i samo gledam kad je potrebno.Ne koristim one papiriće to ne upali kod mene.Ili napišem na fotroli.Stvarno,kako kažem zavisi! :)

4.

RADITE DOMAĆI.

Znam,znam da to niko ne voli! Ali šta da se radi?? Domaći je najveći uvid u vaš rad.. Ja lično ne radim uvek ali prepišem u školi. Uvek imam +  i to  je dobro. Nisam stvarno neki štreber a i da jesam,pa šta? To nije ništa glupo.. Ja ne volim da učim jesam odlična ali mrzim školu i sve to.Ali možemo šta hoćemo da pričamo najlepše vreme je u školi.Drugari,simpatije.zezanje.. Uh ^_^ 

Evo dve dobre sličice vezane za školu:


Nadam se da vam se svidelo! :-*

2 коментара: