четвртак, 18. септембар 2014.

Top #10 omiljenih lakova...

Evo ga post! :*
Ni ove nedelje nisam bila aktivna.. >.< Ne znam šta mi se dešava radnim danima možda škola ,ali me užasno mrzi da pišem.Nadam se da se ne ljutite.Današnji post će biti moji omiljeni lakovi... Ovog vikenda očekujte najmanje 4 posta,dugujem vam! ;*

1. CR CAIRUO

Ovo je neon-pink lak.. Ja ga lično obožavam,u broju 11 ja sam ga ovog leta kupila možda ga ima još..  :) Uglavnom preporučujem ga svima ko voli neon boje,, :*

2.  AVON COLOUR ATTRACT 

Ovo je neka ljubicasto lila boja. Stvarno prelepa boja i žao mi je što ne mogu da pokažem kako to stoji na noktima..Ja koristim avon lakove i  uglavnom sam zadovoljna sa njima..Ovo je u broju 2953 i  ne znam da li ga još ima u katalogu.. ://

3. AVON  COLORTREND


Ovo je bezbojan lak koji ostavlja ljubičaste šljokice,ne mora da ima podlogu može samo on da se namaže..Pošto je nama u školi zabranjen lak ja samo njega mažem ;) Kupljen  je odavnoo i mislim da ga više nema. :/ Ali ako ga negde nađete kupite ga nećete da se pokajete! <3

4. MISS SELENE


Ovaj lak na izgled  izgleda  kao da nije nešto posebno,mali, nije neka boja...Ali ne znate koliko sam ja oduševljena sa njim! Kupljen je slučajno trebao mi je neki rozi lak i samo u prolazu sam kupila njega. Traje po 10 dana ako ne i više ( bar meni :3 ) i imam ga stvarno dugo i još nije potrošen. Stvarno odličan lak njega najviše preporučujem.Boja je negde skroz svetlo roza. :)

5.  CR CAIRUO

Ne znam šta da napišem za ovaj lak. :O hah :3 Ja sam jako zadovoljna CR CAIRUO lakovima.. Ovaj je isto od boljih! Boja je nešto kao zeleno tamna sa nekim pomešanim ne znam ni sama. Stvarno je odličan!

6. Lm nešto..

Kao što vidite ne znam koji je ovo lak pošto ga imam dugo dugo skinulo se. Uglavnom boja je ljubičasta sa šljokicama.Uvek kad trebam da lakiram nokte izaberem ovaj lak. Oduvek ga  obožavam i prelepo stoji na noktima. ( IZVINJAVAM SE ŠTO NE MOGU TO DA SLIKAM ) :((
Ne znam da li ima još u prodaji . :/

7. CR CAIRUO

Da,kao što ste primetili ja obožavam CR CAIRUO lakove.Nekako imaju nešto posebno u sebi. :)
Ovo je jedna bež boja i kupljena je skorije tako da možete sigurno da je nađete. Veoma sam zadovoljna ovim lakom ja sam ga samo jednom stavila ali moje prijateljice koje su ga probale kažu da je odličan.Pa zašto ne probati?? :) P.S bio bi među ovim prvima ali sam ga skorije kupila pa nemam neki bašbaš utisak kao ovim prvim lakovima na početku . :))

8.  Elegant Gabrini

Znam da sam skorije napravila ovaj blog i da skoro ništa ne znam ali sam dovoljno čitala da znam:  Na svom blogu pišite ono što vi mislite da je dobro.
Ovo je  Elegant Gabrini crni.. Ja sam imala jedan crni lak koji sam obožavala nije bio ni puno taman ni svetao po meri.I ukrali su mi ga. -.- Ovo je mnogo tamno crni lak. Po mom mišljenju nije nešto. Mislim ima mnogo boljih crnih lakova.Ali što se tiče tamno crnih lakova ovaj je odličan ! Tako da nemam šta drugo da vam kažem sem ako vam treba tamno crni lak kupujte ovaj.Ali ako vam treba nešto mnogo svetlije  nemoj da ga kupite ja sam se zeznula što se toga tiče. Saznaću ime onog laka što mi je ukraden pa ću da napišem u nekom postu. :)

9. ROSE GIRL



Zašto je ovaj lak stavljen na 9  mesto?? Pa ovako ; lak je tamno sivi sa šljokicama , jedno vreme sam ga volela ali u zadnje vreme ne koristim tamne lakove i nekako su me smorili.. Ovaj lak je mnogo dobar ali imam i svetlo sivi sa šljokicama ( koji je sad kod drugarice -.-) pa njega više gotivim.Ako volite tamne lakove i ovaj je baš za vas. :)

10. AVON  NAILWEAR PRO+

Nemam mnogo toga da kažem o ovom laku! Nije kao u katalogu nekako je mnogo svetliji ne znam ni sama.. Žuta boja i nije baš boja koju ja lično volim pa možda zato.Ali isto tako imam potrebu da ga stavim u omiljenje sa obzirom  da šaram nokte sa njim.Odličan je za detalje. Ko voli žutu boju ovo je baš lak za njega!

Eto to je to! Nadam se da je bilo dobro i da sam vam bar malo pomogla.
Čujemo se ( verovatno ) sutra. .:*

Нема коментара:

Постави коментар