субота, 27. септембар 2014.

5 najlepših gradova u Srbiji,po meni! :)

Hej gajz evo me napokon. :)
Ali nemam nešto puno inspiracije  zato što su počeli usmena i pismena ispitivanja u školi tako da mi sve isparilo.Ne ljutite se. <3
Palo mi je na pamet da pišem 5 najlepših gradova u Srbiji.
Sutra ne očekujte post pošto idem u Leskovac na takmičenje ( treniram karate ) :3
Tako da čujemo se u ponedeljak pisaću vam šta sam osvojila i kako mi se sviđa taj grad.
I da jedno pitanje ; jel želite da sledeći post bude 30 facst about me ili da mi vi postavljate pitanja? :3
Pa da krenemo.

1. NOVI SAD.

Svako ko se druži sa mnom zna da obožavam Novi Sad i da bih sve dala da odem tamo.. :)
Ali ipak.. Svejedno .:)
Ovaj grad je po meni najsavršeniji grad ne samo u Srbiji već i šire. <3

2. BEOGRAD.

I Beograd..Jedan od najlepših gradova Srbije možda čak i najlepši ( posle Novog Sada,logično)
Ja sam svega 4 puta bila u Beogradu i stvarno mi je grad prelep! :)

3. Ćuprija



U Ćupriji sam bila 2 puta i  grad me je oduševio. Stvarno je prelep i preporučujem da ga obiđete.. :)

4. Paraćin. :)

                                                         I evo ga Paraćin,po meni jedan od preprepreprelepih gradova.Ja kad sam išla u Paraćin bila sam u ovom Hotelu vidite na ovoj slici .. Jedan od najlepših hotela i stvarno sam se oduševila.. 

                                                  5. KRALJEVO. 

I evo ga moj grad! Zašto je na 5 mestu? Pa zato što ima mnogo lepših gradova to su ovi što sam nabrojala još i  Kragujevac,Lazarevac,Šabac.. Ali i  Kraljevo je  lepo . :)
O Kraljevu bih mogla da vam pišem ceo dan ali nekad slike kažu svoje. :)
*ovo je stara slika sad je Trg mnogo lepši* :3

Eto to je to. :*
Vidimo se  u sledećem postu. :*

22 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Trebala si I Nis staviti jer je 2 grad po velicini ali nmvz ja ne zivim u NIu ali sam bila nekoliko puta tamo i prelep grad

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Novi Sad je 2 po velicini grad u Srbiji nauci geografiju Novi Sad 341.625 hiljada niš 260.237

      Избриши
    2. Novi Sad je 2 po velicini grad u Srbiji nauci geografiju Novi Sad 341.625 hiljada niš 260.237

      Избриши
    3. care nis je treci grad po velicini malo si se zeznuo. ns je drugi grad po velicini

      Избриши
  3. Hah nema veze :DD
    poseti mi blog ima mnogo toga novog :)

    ОдговориИзбриши
  4. Novi Sad je prelep grad, obozavam ga. U Kraljevu nikad nisam bila, ali jako bih volela da ga posetim :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ti veze sa mozgom bas nemas... Kakva Cuprija crna grad u propasti nema nijedan muzej niti park... Kao drugo Hotel u kom si bila u Paracinu je rujina stara sto godina... Predpostavimo da si iz Cuprije pa si zato i pisala ovako...

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21. јул 2017. 17:52

    Jovanka, pozdrav od sugradjanina, i ja odskoro zivim u Kv. :) Pretpostavljam da si mlada pa si ubacila i gradove koji bas i nisu medju najlepsim. Hotel u Paracinu je prelep, nisam znao da he tako lep. Po meni 5 najlepsih gradova u Srbiji su: Novi sad, Sombor, Kraljevo, Nis, Valjevo. Tu je i Subotica. Beograd je metroppola i spektakularan, ali nije preterano lep, osim pojedinih delova grada koji su jako lepi i izgledaju svetski.

    ОдговориИзбриши
  7. Ahahahaha. Jesi li ti bila uopste u ovim gradovima ili si samo guglala? Da ci bila u Cupriji, znala bi da tuda ne protice Drina ��
    Na slici je most Mehmed pase Sokolovica, ili na Drini cuprija.... Tako da kontam kako se pojavio u google pretrazi pod Cuprija.

    ОдговориИзбриши
  8. Nemas ti pojma najlepsi gradovi koji su stvarno prelepi u Srbiji su Novi Sad Kraljevo Nis je lep Kragujevac gde su ti Krusevac i Vrnjacka Banja koji su pored ovih gradova stvarno lepi nemas ti pojma Beograd i Cuprija su nula po meni ne bih nikada voleo da zivim u Beogradu nikada guzve leti da umres od vrucina Beograd je iskomplesiran grad pa sta ako ke glavni grad ja tvrdim uopste n

    ОдговориИзбриши
  9. Beograd je najružniji grad u srbiji neznam kako pisete da je najlepsi najlepsi je Novi Sad pa Niš mada po meni nijedan grad nije toliko lep koliko više sam moje selo lepše od Pariza

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Užas! Novi Sad uopšte nije najlepši grad i dosadni ste više sa Novim Sadom. Svi su tamo ko klonirani! Meni je N.Sad na poslednjem mestu. Živeo Beograd najlepši grad

      Избриши
  10. Sremska Mitrovica naj lepsi grad u Srbiji ubedljivo.

    ОдговориИзбриши
  11. Ahahah Gde se tacno nalazi onaj most u Ćupriji?😳

    ОдговориИзбриши