субота, 13. септембар 2014.

Saradnja sa blogom Natalijini kutak: Naše mišljenje o izgledu Svetskih Zvezda!

Ovo će da bude malo drugačiji post,u saradnji sa jednim predobrim blogom Natalijin kutkom pisaćemo mišljenje izgleda o nekim Svetskim Zvezda.
Na mom blogu  će biti moj deo a na njenom blogu njen,pa ako vas zanima njen deo idite do nje:
http://natalijinkutak.blogspot.com/

1. Bethany Mota. 

Naša draga youtuberka  Bethany je zračila u svojim kombinacijama u časopisu,, Seventeen ''
Po meni je ova kombinacija preslatka kao  i ona!  Plava majca sa crveno-belim srčićima,crvena suknjica koja ide baš uz bluzu.Od nakita ima narukvicu i  ogrlicu koja popunjava sve to.. Ne toliko primetni make-up i kovrdžava kosa. ^^ Veoma slatko.
Po meni od 1-1O ova kombinacija dobija 9+ :)

2. Jennifer Lopez. 


Dugodišnja,savršena pevačica i glumica zablistala je u New York-u.Ova kombinacija je moj stil tako da nemam komentara. :O  NYC majca na dug rukav zlatne boje sa belo.crnim detaljima,široka crna trenerka i patike. Skroz opuštena kombinacija. Od nakita je imala pstenje i minđuše alke.Nije imala mnogo toga od šminke ipak je ovo više opuštena kombinacija!
Od 1-1O ova kombinacija je  po meni čista 1Oka . ;-*

3.  Rydel Lynch .


Slatka Rydel  iz benda R5 slikala se za časopis,,Girl’s Life''
Kombinacija se sastoji od bele leprašve suknje,crne majce koja na sebi ima broj ' 5 ' . Takve majce su veoma popularne i u modi trenutno.. i od crnih preslatkih čizmica.^^
Od nakita je imala narukvice. 
Ova kombinacija od mene dobija 7:)

4. Demi Lovato.


Naša najlepša Demi je uradila reklamu za '' Skechersa'' i bila je nasmejana,to znači da joj se saradnja svidela! :)
Na sebi je imala tamno plave helanke ,crni prsluk,šarenu majcu,ovo je neka baš sportska kombinacija. :)
Meni se baš sviđa :)
Ova kombinacija od 1-1O dobija 8. 
Nadam se da vam se svidelo. ;-*


2 коментара:

  1. Cao Jovanka pogledala sam ti blog i mnogo je dobar molim te ako mozes da posestis i moj blog lepotaodaleks.blogspot.com i uclanis se meni je to mnogo bitno.Unapred hvala :D

    ОдговориИзбриши