субота, 20. септембар 2014.

Kako kosa brzo da poraste?

Hej ljudi,kao što vidite u naslovu pisaću vam kako na najednostavniji način da vam kosa poraste.Ja sam pre godinu dana imala jako dugačku kosu ali sam se iz  dosade ošišala na kratko haha. c:
Moja kosa pre :
Ne mogu da kažem da se ne kajem što sam se ošišala ali mi je okej i sad:)

 Najbolji rast kose se dobija od šampona od koprive.Ja takve šampone oduvek koristim i veoma sam zadovoljna. :)

Pletenica:

Možda sad to izgleda čudno ali svako veče pred spavanje ispletite pletenicu.. Ja to ne radim al ću da krenem,dok moja sestra od tetke  uvek pred spavanje zaveže pletenicu i stvarno ima prelepu i dugu kosu! Pa zašto ne probati??

Pegle i te stvari:

Ovo je očigledno od čega kosa NE raste! Pegla i te spaljevine... Ja nikada nisam peglala kosu! Uvijala sam sa krpicama i sve to ali te spaljevine vam ne pomažu! Mada svako voli različito ali to nije dobro. :3

Kokosovo ulje 
Ono ne utiče baš na rast ali dobro je na krajeve biće vam zdravija kosa! :)

 Farbanje kose:

Ovo je isto kako  neće da poraste! Ne farbajte kosu i pramenove .. To utiče na kosu jako..

To bi bilo to drage moje.. Ovo je bio neki malo kraći post.. Očekujte danas ili sutra još postova.. 

10 коментара: