понедељак, 22. септембар 2014.

Saradnja sa GIRL'S BLOG + SAVETI ZA BLOG!

Hej pipl,evo me opet ! :*
Kao što vidite u naslovu biće saradnja sa girl's blogom i njene odgovore će da vidite na njenom blogu!
Njen blog je: http://girlsblog1112.blogspot.com/
Pa da krenemo !

1..KAKO NAPRAVITI BLOG?      

Možda ovo  svi znaju ,ali ipak je najosnovnije pitanje!
Ja sam blog napravila preko blogger.com treba samo da imate gmail i da unesete šifru i to je to.Jednostavno je i ako vam se ne čini tako! I odmah da kažem ako vam se na početku čini teško,ne odustajte..Ja sam htela ali ipak nisam..  TAKO DA NE ODUSTAJTE!

    2.DA LI TREBA IMATI UZORA BLOGERA?       



Eh, e sad to zavisi ! Ne mora ali može.. Ja imam a to je Zorannah.Jednostavno je obožavam.
Njen blog:  http://www.zorannah.com/
Zašto može biti dobro što imate uzora?
Pa na primer ja da ne znam za Zoranu ne bih nikad ni napravila ovaj moj blog. Zbog nje sam napravila blog.. Nekako sam htela da budem kao ona,uspešna i da je svi vole.. :*

  3.KAKO SMISLITI TEMU BLOGA? 

E sad,ne mogu ja nikako da pišem ovaj šablon vam je dobar,ovaj nije..To je stvar ukusa..Neko voli crno,a neko već pink! Što se tiče izgleda bloga ne treba vam neke drečave boje ( to je po mom mišljenju) jer one teraju čitaoce.. Boja po meni okej za blog je neka crno-bela heh. :3
Šablon treba da bude po vašem lilčnom ukusu.. :)

 4.KAKAV SABLON IZABRATI? 

Kao što rekoh šablon treba da bude po vašem izboru.. Nikako,ali nikako nemoj da stavljate šablon što vam se ne sviđa! Blog treba da bude deo vaše duše i da vas opisuje.Ako vam se nešto ne sviđa,ne ubacujte ga na blog.. :)
Meni je trebalo bar 20 dana da skontam kako da stavim šablon onaj što ne nudi sam blogger. Ti šabloni  imaju kod ali  uglavnom imaće  objašnjenje tamo kako se stavlja. Da ja sad to ne pišem . :)
Ja uglavnom ukucam na googlu šabloni za blogger i izađe mi, nemam neke određene sajtove gde biram.. :)
 

  5.KOJE GADZETE JE NAJBOLJE KORISTITI?    

O gadžetima nem mnogo toga da se priča ..Gadžeti koje ja koristim su:
 - Ukupno prikaza stranice.. To je koliko je ljudi posetilo vaš blog..Po meni je to sasvim okej ali nije ni nešto obavezno.. :)
- Čitaoci.. To ne može da se stavi na običan šablon koji nudi blogger nego mora da imate ovaj drugi.. :) Po meni su čitaoci obavezni na blogu i mislim da svako treba da ih ima.Ali uglavnom ljudi odustaju od bloga baš zbog tih čitaoca.Ne očekujte da će za mesec dana imati najmanje 20 čitaoca..To ide vremenom! :)
- HTML/JAVASCRIPT:  To je za šablon.To valjda svako ima na blogu.. O.o ne znam stvarno. Ali uglavnom ako želite ove druge šablone stavite ovaj gadžet. :)
Osnovni podaci o meni: To valjda trebaa da predstavlja moj profil i tako to. Mislim da nije neophodno ali se dobija uz blog! :)
Arhiva članaka : Ne znam stvarno šta je,verovatno se i to dobija uz blog! 

 6.KAKO 'NABAVITI CITAOCE?         

Za ovo ima dva načina !
1. Reklamirati blog po komentarima ..
2. Pustiti ljude da vas sami nađu.
Oba načina koristim,uglavnom.. Prvi način je jednostavan. Reklamirate se. Ako se ljudima svidi uđu i eto to je to. A drugi način je da jednostavno  pustite ljude da vas sami nađu.Mislim ne možete odmah da radite drugi način prvo se malo reklamirate pa pustite i sve tako. I kome se svidi blog verovatno podeli sa drugim ljudima vaš blog i oni se učlane i eto..
Kako privući ljude?
Pa  tako što budete orginalni,ne kopirate od drugih ljudi.. I pišete ono što se vama sviđa.Nikad ne pišite neki lupam šampon ako vam se ne sviđa .. Tada gubite ljude koji su mislili da ste najbollji pošto su se razočarali u taj preparat.. 


      7.KAKO REAGOVATI NA ANONIMCE I OSTALE HEJTERE?     

Ja se sa ovim još ne susrećem sa obzirom da imam blog samo 1 mesec.. Ali ne kažem da ih neće biti.Ali kako ja to da preživim? Pa lako.. Jednostavno vi vaš blog ne pišete zbog drugih nego lično zbog vas! Neki tamo anonimni čovek vam je rekao da vam blog nije dobar. Pa šta?Imate ostale ljude koji vole vaš blog i ako se ne izborite sa tim hejterima i  ne uspehom imaće ih verujte mi ! ) Nećete uspeti! 
Tako da budite samo svoji i nemoj da dozvolite da vas hejteri i anonimni ljudi  sruše! :))

 8.STA SE SME KOPIRATI?

Po meni nije uredu kopirati od drugih blogera.. Mislim  normalno je da vi čitate neki post i  padne vam neka slična ideja i napišete nešto slično tako,ali prvo pitajte tog blogera jel mu ne smeta što ste uzeli sličnu ideju! :)

 9.STA AKO BLOG NIJE POPULARAN?

Kao što rekoh vaš blog neće za mesec dana imati najmanje 20 čitaoca.To ide vremenom! Ali ne treba zbog toga odustati.Ako već ne ide, pitajte neke iskusnije blogere šta trebate da promenite oko bloga,pošto sigurno,blog nije popularan zato što ima odlične postove..možda jednostavno treba nešto promeniti! Ali nikad ne odustajte.Isto vidim mnogo dobrih blogova koji su došli u jedan period kad nemaju uvopšte čitaoca ,više niko nije aktivan! To nije razlog da se blog obriše!!  Pišite,pišite,pišite..Pa se ,možda i aktivira!
Toliko od mene! Čujemo se u sledećem postu koji možda bude sutra a možda preksutra.
A da,obećala sam vam neke sličice koje sam fotkala.To nisam uspela da uradim do kraja pošto neke sllike nisam stigla juče da fotografišem a htela sam danas.Ali je pala užasna kiša i bilo je sve tamno nigde svetlosti,tako da ništa od toga.Možda sutra! :*








 

2 коментара:

  1. Ja neznam kako da stavim sliku na naslov bloga i neznam kako da sarađujem sa nekim brendom Molim te mi objasni.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja neznam kako da stavim sliku na naslov bloga i neznam kako da sarađujem sa nekim brendom Molim te mi objasni.

    ОдговориИзбриши