субота, 13. септембар 2014.

TOP #1O aplikacija koje sam ja koristila ovih dana.. :)

Kao što vidite naslov,ovaj post će da bude o aplikacijama-igricama  koje sam najviše koristila ovih dana! Pa da krenemo;

1. Tumblr.

Ovu aplikaciju imam od kraja aprila ,hajde da računamo početkom maja..Znači ako ga napravite ne možete da prestanete da reblogujete ubacujete slike itd..Ne znam neki veliki opis za ovu aplikaciju jednostavno ko voli slike i sve to neka napravi tumblr odličan je!
Moj tumblr:http://sve-je-bolje-kad-si-ti-tu.tumblr.com/

2. Fotor.

Ja sam osoba koja užasno voli da se fotografiše,da fotografišem prirodu,druge ljude i to da bude uređeno,a isto tako volim i da pravim slike za tumblr! Što se tiče uređivanja slika mojih i tako to koristim ili Fotor ili editor na telefonu to je onaj običan editor što se dobija u telefonu.Zove se Lumia Creative Studio.. Fotor je kao editor odličan! Ima dobre efekte i može dobra slika da se uradi. A što se tiče slika za tumblr radim isključivo samo na PicMonkeyu.. ( http://www.picmonkey.com )

3. Ispovesti.

Jaoj, ja mislim da mi je ova aplikacija ne samo omiljena ovih dana već celog leta! Prosto sam se zarazila.Ljudi pišu šta im se desilo, pitaju za mišljenje.Kao da je neko pored tebe,neki tvoj prijatelj i isto tako te pita. Stvarno je aplikacija odlična!! Ko voli tako nešto neka čita.. :* ( http://ispovesti.com/ )

4. BRAVO.RS

Ovo je isto tako dobra aplikacija ko voli da čita.Da ne bi' čekali dok izađe Bravo časopis možete da čitate na vašem lap-topu,kompjuteru,telefonu.. Imate  sve o poznatima, o modi,pitanja kao fora saveti, beauty tips, horoskop,sport, o životinjama,fan stranice tu možete da šaljete vaše blogove,tumblr blogove, facebook stranice i tako to. :) E-kiosk i screenfun..
(http://www.bravo.rs/ )

5. Flappy Bird .

Ova igrica je čista zaraza! Mislim da je aplikacija uklonjena sa play prodavnice valjda zato što su se mnogo ljudi nervirali haha,kako već..ali na Windows telefonima igrica postoji! :)

6. Fruit NiNja .

Igrica je okej! Sečeš voćke i ubijaš dosadu! Mene je ova igrica pre jedno 1-2 godine oduševila..Sada je okej malo me je smorila ali svejedno ! :)

7. Cut The Rope: Experiments . 

Igrica je dobra jako.Zna da ubije dosadu i ako putujete negde odlična je brzo prođe vreme! :)

8. The Sims: Free Play.

Igrica je stvarno,stvarno predobra! Svako zna šta je Sims,porodica,kuća..Odlična je ko voli takve igrice voleće i ovu! :)

9. I nema devet:O Tek sad sam provalila da je Top #9. Sory people..:/

10(9). PolyVore.

Stvarno korisna stvar ko ima blog! Haha xD
Pravite kombinacije,ubacujete,ubijate dosadu.Odličnoo je!
Ne znam više šta da napišem haha :3
Eto to je bilo to što se tiče ovog posta. Kao što sam obećala više postova u ovoj nedelji.. :*
Evo jednee sličice:
Haha.. :-*

3 коментара: