среда, 27. август 2014.

Kombinacije za školu !

Hej ljudi,odlučila sam da vam napravim neke kombinacije za školu. Možete ovako da se obučete prve nedelje,može prvi dan škole ili kako god.Naravno,nisam ja pravila,pošto nemam vremena ali obećavam napraviću ja neke kombinacije za neke druge prilike.Kiss! :*

                             Kombinacija #1

Ova kombinacija se sastoji od sivih  pocepanih farmerki, presaltkee bluze i patika. :3 Ovo je meni preslatka kombinacija,može za prvi dan škole. :)




                                         Kombinacija #2

Za drugu kombinaciju sam izbrala belu široku majcu sa printom Parisa, Crvene uske farmerke ,crveni sat, uz to sam  ako je dozvoljeno može icrveno roze naočare uz koje se slaže bele starke sa crvenom linijom. Ova kombinacija je dobra ako ste opušten tip. :)

                                               Kombinacija #3

Ova kombinacija je predobra!Dvobojna kombinacija tjs. roze i bela.  Roze uske farmerke koje se uz sve slažu,takođe pink roze duboke starke sa detaljima, beo sako koji popunjava sve ovo, roze bela bluza koja se uz svee slaze i bela torbica za pare i telefon.. 

Kombinacija #4

Ova  kombinacija je totalno prikladna za školu. Bela majca ,svetlo roze farmerke,crna jakna , crne preslatke patike sa srčićima , narukvica ,preslatka marama i torbica koja se meni ne slaže uz ništa i nije nešto.. Ali eto. :*

Kombinacija #5

Sivkaste farke ,bela ,majca koji ima neki print savrsen print,crvena marama, i crvene savrsene starke, crna opet torba koja mi se ne sviđa ehhe :3
Eto ga ,nadam se da sam bila od pomoći.. :)

Нема коментара:

Постави коментар