уторак, 12. мај 2015.

Recenzije Knjiga #2 i #3

Helou ljudi. :3
Kao što vidite po naslovu danas pišem o knjigama.Sa obzirom da drugu recenziju nisam,sada ću.
P.S. Neke knjige sam dala,i nisam bila u mogućnosti da ih slikam,tako da su neke moje neke sa neta. ☺

Prva knjiga je ''Pixie - Mimi Vlaović.''
*Slika nije moja!*

Uglavnom,knjiga je savšrena! Ja sam mislila ono ništa posebno,ali kada sam je pročitala..Nisam mogla da stanem..
Jedna Beograđanka ima sasvim normalan život,i ispred vrata njene sestre nailazi beba. Beograđanki,koja ima veoma čudno ime,bude žao i ostane kod nje,a posle vidi da je beba čarobna,i onda ide po tim čarobnim svetovima,i saznaje da je ona čovek sa najviše ljubavi pa pobeđuje mržnju i zaljubi se.Uf. Preporučujem prejako!

-Ocena i za izgled i za samu knjigu: 1O+

P.S. Knjigu možete naći u Laguni,košta 599 dinara,sa popustom 449.25 dinara.

Druga knjiga je '' Ljubav preko mobilnog -  Bjanka M. Konig. ''


Ova knjiga je isto tako savršena ali ne kao i prva pomenuta..
Radnja knjige jeste ta,da Hana za svoj rođendan dobija telefon,i veoma uzbudljiva dopisuje se sa najboljim drugaricama,jedan dan joj stiže poruka,sa anonimnog broja i iskazuje ljubav. Tako svaki dan,a dotični ne želi da se predstavi. I zove je pa joj peva ljubavne pesme i tako. Nagađa,nagađa koje,i na kraju na veoma lepom mestu,ne očekivanio saznaje da je onaj u koga se ona i zaljubila.
Znači toplo preporučujem knjiga je sjajna!

-Ocena za izgled: 8
-Ocena za knjigu:9+ :3

P.S. Knjigu možete naći u Vulkanu,košta 649 dinara. 

Treća knjiga je ''Čokoladno Nebo - Keti Kesidi ''

Ova knjiga što se mene tiče je okej,ali ništa posebno da me nešto oduševila,ili da sam vrištala koliko je savšrena..
Radi se o tome da su dve sestre bliznakinje,iste po izgledu,ali ova jedna je željna u društvu,momci je vole, svi je vole,dok je druga,ista takva,samo nema sve to. Onda druga se zaljubljuje u duha kad dobije neke stvari od žene koja se ''ubila'',na kraju upoznaje tog duha,koji nije duh nego postoji..i tako..Knjiga je okej, mada ništa posebno.

-Ocena za izgled:10
-Ocena za samu knjigu: 7

Četvrta knjiga je ''Mija hoće da postane pisac.''

Iskrena da budem,meni se knjiga ni malo nije dopala. Previše je,hajmo reći,dosadna.Radi se o tome da Mija zeli da bude pisac,ali onda otkriva svoj dnevnik od pre par godina,i piše šta je tu pisala bla bla.Ne sviđa mi se knjiga.

Peta knjiga je ''Rozine Najgore Godine - Kako da preživim svoj prvi poljubac - Fransin Omen.''

Ova knjiga me je totalno oduševila! Pročitala sam je za 2h.. Roza se preselila u grad sa majkomi  očuhom gde nikog ne zna,njeni su prijatelji mnogo daleko,i ona se svađa sa očuhom,majka joj ode u bolnicu jer se porodila mesec dana unapred, upoznaje Tomasa koji puši,pije,drogira se,ona počinje da krade za njega od očuha,on je vuče u probleme,na netu upoznaje lika koji je anoniman na četu,pobegne od kućše,saznaje da je taj lik njen najbolji drug koji je oduvek zaljubljen u nju i oni su zajedno.
ZNAČI KNJIGA OTKIDA! VRH!

-Ocena za celu knjigu:1000

Šešta i zadnja knjiga je ''Tračara''
Ova knjiga je totalno okej,ali ja iskreno nisam mogla da uživam u njojiz jednog razloga. Gledala sam seriju pa tek sad pročitala knjigu.Znači,knjigu preporučujem ljudima koji NISU gledali seriju,jer će knjiga da im se svidi,a potom neka pogledaju seriju jer je  savšrena.
Ovako u knjizi se radi o elitima,njihovim ljubavnim životima itd..Pročitajte.

-Ocena za izgled knjige:10
-Ocena za samu knjigu:6


To bi bilo to!
Nadam se da vam se ovaj post svideo,pišite u komentarima mišljenja,a ja odoh da čitam tri nove knjigice.Bajbaj. :*

12 коментара:

  1. Super post, jako mi se sviđa kao i ostali postovi, općenito cijeli blog. Sve pohvale draga :* Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super postić! S obzirom na to da obožavam da čitam knjige, ovakvi postoji mi se baš dopadaju i volelela bih da pročitam upravo ove knjige koje su se i tebi dopale! :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, inace procitaj i 'Princezin dnevnik' jer je knjiga savrsena. :)
    / Uclani se:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam da čitam i dobro mi je došao tvoj post! :)
    Od ovih knjiga pročitala sam samo "Čokoladno nebo", ali baš naprotiv, meni je knjiga zaista odlična, ali nema veze ukusi su različiti!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako je tako. :3
      Mhm,slažem se,npr. Ima neke knjige koje se meni ne sviđaju ni lek i ništa ne kontam u njima dok su te knjige drugima savršene.
      Ukusii. :3

      Избриши
  5. nasla sam par kojih bi procitala hvala ti :)
    Molim te postavi mi neko pitanje na mom blogu je trenutno Q&A :)
    Zelim ti lep dan :)

    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo mi je drago da ti se knjiga svidela! Veliki pozdrav :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ju da li je ovo realno. :o
      Hvala ti što si mi ulepšala dan!!!❤❤❤

      Избриши