недеља, 10. мај 2015.

Youtuberi koje ja pratim i nešto o njima.+Zašto me nije bilo?

Helou ljudi.:3
Danas sam htrla da pišem 'my week' i tu da lepo objasnim zašto me nije bilo toliko koliko me nije bilo( ok ovo nema logike..) ali me užasno mrzi da posvetim jedan ceo post o tome pa idemo ovako.
Uglavnom, objavila sam pre mesec dana da imam strašne bolove u stomaku i probleme,i mislila sam da će to nestati ali nije. I sa obzirom da svaki put kad krenem da pišem post nemam snage da ga završim,i prosto piše mi se ali ne mogu.To je prvi razlog.I ako me ubuće ne bude bilo ono žao mi je nije do mene. Dobila sam na gmailu na foru poruku da sam odustala od bloga.Pa da l' je to realno?! Osoba koja je pisala svaki dan da odustane?Ma nema šanse. Samo eto zdavstveni problemi mi nisu dozvoljavali.
Drugi razlog zašto nisam pisala je taj što mi je umrla baka i trebalo mi je malo vremena.
I hajmo reći treći razlog je taj što sam morala da popravljam ocene,i dobila sam 1 iz fizike.Bravo za mene!
Eto razlozi. Ne mogu da kažem da ću biti tu svaki dan,i da neću opet da odem,ali eto da znate ubuduće ako odem do prvog razloga je.
E sada da se bacimo na post. Već duže vreme želim da podelim moju listu youtubera koju pratim,ima ih prepremnogo,neke od njih gledam,neke ne,neke samo eto pratim jednom mesešno,a već imami  one omiljene.
Razmišljala sam se da li da pišem 10 omiljenih,ili kako god,ali to nije moguće pa idemo redom. Youtuberi su isključivo naši,tako da ako volite strane,a ne pratite naše,ne morate da čitate.
Ovo je moja lista youtubera koju pratim:
Ju koliko ih je. :O Uglavnom pisaću o onima koje gledam opširnije za ove što ne gledam neću verovatno ništa.. *Ako nekoga preskočim znači da tu osobu ne gledam.*
Yasserstain- Oni su meni ekstra,Milan je glavni,veoma su smešni i znaju da opuste kad si tužan.Verovatno znate za njih,ali ko ne zna OBAVEZNO da se predplati i da ih pogleda. Jedni su od mojih omiljenih youtubera,apsolutno!
Na njihov kanal kliknite  OVDE
Zorannah- Zorana je najpopularnija naša youtuberka i blogerka,i ona je meni presavšrena! Apsolutno ne kontam ljude koji je vređaju sa obzirom da je ona mnogo uspela od njenog bloga i youtuba. Mislim da svi treba da joj se divimo jer je od ovoga uspela da izgradi posao. Ona je moja omiljena youtuberka! Pogledajte je ko ne zna za nju.
Na njen kanal kliknite OVDE
thelazyWAVE-  Snimaju dvoje njih,Davor i Petra oni su valjda prijatelji,uglavnom snimaju o nekim temama,npr.prijateljstvo,ljubav i tako to,a i ima mnogo smešnih videa.Pogledajte ih,odlični su!
Za njihov kanal kliknite OVDE
Vina- Je l znate onaj osećaj kad gledate nekoga i bukvalno vas rečima oduševi i zasmeje?Tako mene Vina.I nisam je gledala nekoliko dana,i sad vidim da je izbacila nešto o pirsinzima..Okej,dobro mi je.. Ona je za mene Bog,i apsolutno je moja druga omiljena blogerka! Morate da je pogledate ako već ne znate za nju.
Njen kanal klikom OVDE
Ana 2 Cats- Ona je aspolutno takođe jedna od boljih make up youtuberki,ima predslatke kucee,i trudna je kekek savšrena je. Pogledajte je, ima predobru šminku!
Njen kanal klikom OVDE
Emilija Milojević- Ona je takođe jedna od predobrih youtuberki koja snimaa o šminci, preslatka je i ima prelepog psa.☺ Pogledajte je!
Na njen kanal klikom OVDE
Bebi Rita - Ona je iz Hrvatske,i za vas iz Hrvatske dobro bi došla da vidite šta tamo ima a kod nas *nažalost*nema. Presavršeno peva,i po  meni je totalno okej.
Na njen kanal klikom OVDE
Tanja Medic- Vi morate da pogledate snimke gde su ona i njen muž,ja sam na svaki plakala od smeha.znači muž joj je BOG. Ona je savšreno savršena,i živi u Nemačkoj tako da ima jako dobru šminku,a i jako dobre snimke. Preporučujem!
Njen kanal OVDE
Charlica- Ovo je Ana Minić ali joj je valjda stari hakovan ili tako nešto,ne znam.Uglavnom ona je PO MENI youtuberka sa NAJBOLJIM vlogovima. Obožavam da gledam njene vlogove i stvarno je predobra.Ima prelepog psa. ☺
Njen kanal OVDE
Ann Drea - Ovo je jedna predslatka' devojčica ' i mnogo je lepa, ima prejak stil,i totalno je okej.
Njen kanal klikom OVDE
Maja BeCreative- Ona je po meni pretalentovana devojčica, ima presuper DIY stvari,i danas joj je rođendan. ☺ Ako čita ovo,srećan ti rođendan hue.:3
Stvarno ima predobre ideje,i presuper je.
Njen kanal OVDE
Jana Dacovic- Ona je isto kao i Andrea,predslatka,a još je  i iz mog grada i jako bih volela da je upoznam☺ Ima jako lep stil,i njeni videi su uglavnom ili o šminci ili tako neki o modi. Predobra je!
Na njen kanal klikni OVDE
BiBi Andy- Ona je meni presuper,znam je od pre sa fejsa ovako, a obožavam njene videe sa sestrom,koja joj je carina žešča!
Super je pogledajte!
Link -OVDE
To bi bilo to! Mislila sam da će ovaj post biti duži,ali se ispostavilo da ne gledam toliko yt i ako ih ima previše.o.o I naravno gledam Gasttozza,ali on  nije snimao i izbrisao je sve videe i ostavio samo one sa bivšom devojkom,ali se nadam kada izađe iz Parova da će opet da snima. On je car!☺

Napišite mi u komentaru je l želite da napišem post o eskurziji,jes da je malo kasno ali nema veze,ipak sam to ja...
Čujemo se sledeći put,bb:*

8 коментара:

  1. Draho mi je da si se vratila! Gledamo iste youtubere.♥

    ОдговориИзбриши
  2. i ja volim zoranaaah ne znam zaista zasto se neki cudom cude :D
    ona je super i od kad je svojoj loli ofarbala nokte u plavo, ja sam mojoj u roze :)
    ako zelis svrati na moj blog
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaok hahahahahahagagaa :D
      Meni je ona ekstra i ne znam zašto je neki hejtajuu.

      Избриши
  3. I ja volim Zorannah,ali većinski youtuber koje ja pratim su strani...

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Imamo iste jutjubere. :33
    http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan ti je blog, skoro sam ga otkrila i mnogo mi se svideo, gledam sve jutuber koje i ti:-) Samo nastavi sa blogovanjem!
    Ako želiš poseti moj blog
    www.sarineigrarije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши