субота, 9. мај 2015.

Kako na brz i lak način uviti kosu,i da to traje par dana?

Helou ljudi.:3
Ne pitajte me zašto me nije bilo,i zašto nema postova svaki dan,i sve ostalo,sve će sutra biti u 'MY WEEKU.'
Danas imam neku malo lepšu temu,a to je kako imati lokne i da one ostanu tu gde jesu nekoliko dana.
Kao što znate ja obožavam lokne,i mislim da su savšrene,ali ne volim ono uvijanje koje je tu samo jedan dan sa onim spravama i tako to.
Uglavnom da krenemo.Ovo je veoma brz i lak način da imate lokne,pa probajte!

PRVI KORAK.

Operite kosu sa nekim dobrim šamponom,bilo bi dobro ako je od neke biljke ili voća,npr kao od koprive.
Ako želite da vam lokne buddržu što bolje  i više da izdrže operite kosu dva puta nedejno,npr. nedelja i sreda,i oba puta uradite ovo što sad kažem.

DRUGI I TREĆI KORAK.

Zatim,kada operete kosu uzmite peškri i trljajte kosu,tjs. tako je sušite.  Trljajte je dok ne bude polu-mokra. Takođe,možete i fenom,ali ne skroz da osušite kosu nego ono polu-mokra,polu-suva. 
Kada ste je dovoljno osušili, uzmite i očešljajte svoju kosu da bude kolko može prava,da bi lokne bile čvršće i lepše.

ZADNJI KORAK.

Kada ste se očešljali,uzmite kremu za ruke,telo, ili bilo kakvu kremu, mada može i mleko za telo,što nisam probala da napomenem. Stavite kremu na šake i protrljajte je po rukama i zatim,rukama gde je krema gužvajte kosu, ka gore i sve tako,ako želite male lokne onda nemojte da preterujete sa kremom,a ako želite velike uzmite po vašoj meri kremu.
Nisam sigurna kako da objasnim to 'gužvanje' a da me vi skontate.Prosto gde je krema to stavite na kosu i gužvate od dole ka gore, kosa vam je u rukama i ide ka gore i sve tako.
Nadam se da ste me skontali.
*I da kažem,KOSA SE NE MASTI OD TOGA! Ja sam se premišljala da li da probam ovaj način, pošto mi se kosa ovako ne masti,i to je odlično,ali rizikovala sam i isplatilo se.
-Ako vam se kosa masti onda više puta nedeljno perite kosu,i radite ovaj način*ako želite,logično.*
*Još jedna stvar,ako budete želeli ovo da probate,kosu NE SMETE ujutru da češljate jer će sve to da ode u propast. Znači samo onako gde se 'ajmo reći,'čupavi' malo rukama i to je to. Nikako se ne češljajte.
-Što se tiče vremena, lokne mogu da traju do 5 dana,ali je bolje ako operete dva puta nedeljno kosu. A ako vas već mrzi,stavite lak za kosu,i duže će vam ostati.
- Moja krema,tjs. krema koju ja koristim za ovaj slučaj je  HEMAINS Glyce Rine od 200ml.
Krema je za ruke i veoma je dobra. Preporučujem!
To je to.
Nadam se da sam vam pomogla, pišite mi mišljenja u komentaru,i sve što vas zanima pitajte!
Čujemo se,bajbaj. :*

13 коментара:

  1. Jooj dobra ideja,baš volim da čitam ovakve postove,stvarno ću morati da probam,ali ipak krema,premišljam se..
    Možežš da mi pošalješ sliku,kako je tebi ispalo? :)

    licakdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.
      Ne moraš da se premišljaš, bar meni je ekstra ispalo i ne masti se. Vredi rizikovati! :)
      Slika: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t34.0-12/11208910_1584457801817271_14794991_n.jpg?oh=cf073997808d3cdb07591f450050af78&oe=5550489E

      Избриши
  2. Dopada mi se tvoj nacin, i mislim da je veca prednost ravna kosa jer ako imas uvijenu kao ja, ne mozes je ispraviti a da ne goris kosu. :)
    Giveaway http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam,ja i ne volim baš ravnu kosu,mada je lepa ono bašbaš dugačka ravna.:3

      Избриши
  3. Sve je to lepo,ali ja ne mogu da uvijem kosu. S obzirom da je moja kosa gusta ne mogu je uviti ili pak napraviti talasastom. ☺ Inače mi se baš sviđa tvoj način. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa glupost. :/ Ja mnnogo volim lokne i npr. da ne postoji način kako da je uvijem uf.. :o
      Hvala ti inače.:3♥

      Избриши
  4. Super post samo sto se frizura tice ja jedino mogu da ispravim kosu i to mi lepo stoji, Lokne mi ne izdrze ni dva sata jer je moja kosa toliko gusta da je to nesto neverovatno.
    P.S. Nova sam i mnogo bi mi znacila vasa podrska
    http://milicabeautycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj nisam znala da neko ne može da ima lokne. :O Jadni vi! :(
      Što se tiče bloga,zapratila sam te,i samo napred! :)

      Избриши
  5. Meni lokne obicno traju 2-3 sata i posle spadnu i izgledam kao da se nikada nisam ocesljala.Ovo bih probala ali jos uvek se premisljam.Svakako odlican post
    ! :-)
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, ja problema nemam,pa ti probaj pa ako bude bio problem samo operi kosu sa dobrim samponom i to je to. :3
      Hvala:3

      Избриши
  6. Interesantna ideja. Meni lokne traju i po 3 dana kada ih pravim figarom, a kad npr ispletem kikice uvece i ujutru pustim, budu mi talasi tu sigurno 2 dana. :)
    Ovo je bas kul idejica,stvarno. Volela bih da probam ali strah me jer mi se kosa masti na 2-3 dana pa moram da je perem. Ne bih da rizikujem... :/ :D

    Giveaway na blogu! ☺
    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hnjoo,nisam znala da vas ima toliko sto ne smete ovo da probate. :(
      Ne znam,meni se super pokazalo,pa ko sme da rizikuje neka proba.

      Hvala:3

      Избриши
  7. Odličan post! Ja sam ovo isprobala juče kada sam pročitala post! Lokne su mi super ispale, ima da se sutra u školi hvalim, hahahahah. Htela sam da rizikujem, i isplatilo se. Hvala ti na savetu!
    Novi post, komentariši ako hoćeš.

    inmyownworld321.blogspot.com

    ОдговориИзбриши