недеља, 26. април 2015.

U Stilu Poznatih: Vanessa Hudgens

Helou ljudi. :3
Živa sam,i svakim danom imam sve više i više obaveza,ali i sve više i više želje za pisanjem postova.Ufg.Samo da dođe letnji raspust, osećam da ću na dan hiljadu postova da ubacim,čisto da nadoknadim sve ovo..
Uglavnom,dugo nisam pisala 'u stilu poznatih' i danas mi se ukazala prilika. ☺
Danas ću ocenjivati kombinacije glumice,i pevačice Vanesse H.
Pa da krenemo! ☺

PRVA KOMBINACIJA.


Po drugima verovatno ovo izgleda previše 'natrpano' ali meni je savšreno.Prvo moram da kažem da joj je nakit ceo savšren,i da bih ja isto ovako sve 'natrpala.' xd 
Šorc mi se izuzetno sviđa,i tražim slični za ovo leto,a majca se apsolutno uklaapa.
Sve je savšreno!

- Ocena za ovu kombinaciju:10*Q*

DRUGA KOMBINACIJA.

Ovde nema mnogoo toga da se priča.Ali da,kosa joj je savšrena,i ona je tako prezgodna.:o
Haljina mi se mnogo sviđa,premnogo. Boja je prelepa, i evo predlog za maturu osmakinjama, haljina je perfect. *-*

- Ocena za ovu kombinaciju: 100*Q*

TREĆA KOMBINACIJA.

Omg ovaj lik pored mi je tako poznat,i omg tako je savšren jsdhdjdfgdhsdjs.Okej,dobro sam..
Uglavnom,ovo je jedna zimsko-jesenja kombinacija. Tašna mi se jedino ne sviđa,sve ostalo je na jako lep način ukombinovala.Sviđa  mi se što su uggsice i kaput iste boje,i da ugg su savrešene.☺

- Ocena za ovu kombinaciju: 8

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Ova kombinacija mi je srednje. Ništa posebno. Ne sviđa mi se ova jakna,i tašna mi je suvišna. Takođe nee bih obula na ovo duboke čizme. Farmerke,majca i kapa su savšrene! 

- Ocena za ovu kombinaciju: 6

PETA KOMBINACIJA.

Omg.Ne znam šta joj se desilo,ili je do mene. 
Meni je ova haljina nešto najodvratnije što sam videla u životu.Izgleda previše jeftino,možda je haljina skupa,ali izgleda previše jeftino. Ne znam. Bašbaš mi se ne sviđa! :o

ŠESTA KOMBINACIJA.

Ova kombinacija je prelepa! Najviše mi se sviđa ova majca aaa. *Q* Jakna je takođe savršena,a pantalone imam slične i mogu da kažem da su preprelepe. Štikle mi se ni malo ne slažu uz sve ovo, i ne sviđaju mi se. :) 

- Ocena za ovu kombinaciju:9 

SEDMA KOMBINACIJA.

Hm.. Ova kombinacija mi je ništa posebno.Haljina bi bila lepša da nema ovog 'dodatka' dole. Kaput je okej,ali mi ne ide uz haljinu..

- Ocena za ovu kombinaciju: 5

OSMA KOMBINACIJA.

Evo još jedan primer haljine ua maturu.Mnogo mi se sviđa ova haljina i prelepo stoji. Samo mi se ne sviđa boja,ali nema veze,
I da,je l želite post o maturi?Ako želite pišite u komentarima. ☺

To bi bilo to!
Nadam se da vam se post svideo, pa se čujemo bajbaj.:* 

6 коментара:

  1. Super post i u sustini imamo slicno misljenje. Super ti je ova rubrika "U stilu poznatih" <333

    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/


    ОдговориИзбриши
  2. Sesta i treca kombinacija su mi savrsene. Bas su nekako opustene i slatke. Inace, mnogo mi se svidja kako pises ovu rubriku.♥

    ОдговориИзбриши
  3. 2.,3.,6. i 8. kombinacija mi se nekako najviše dopadaju! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se njen stil, a u dugim haljinama izgleda prekrasno! :) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши