понедељак, 6. април 2015.

40. ČUDNIH STVARI KOJE NISTE ZNALI O MENI

Helou ljudi. :3
Danas sam uhvatila vreme i volju da napišem novi post.  Gledala sam Anu Minić, njen youtube OVDE i videla sam ovaj video i jako mi se svideo,pa sam želela i ja da napišem.Što se tiče Ane,pogledajte je,mogu samo da kažem da je postala jedna od mojih omiljenih youtuberki! Ima presavršene vlogove,i preprelepa je! *Q* <3
Samo da kažem da će favoriti biti..hmm,ne znam kad.Danas sam mogla da islikam pošto sam super raspoložena,ali kada ja nisam raspoložena,vreme je super za slikanje favorita..ali kada ja jesam rapsoložena, kiša lije samo tako.. Ali,dobro.. biće jednom lepo vreme!
Pa da krenemo! :3

1. Sve što pukne,makar to bio i kamen,bilo šta,ja pomislim da je petarda i počnem da paničim,vrištim. A već kad čujem petardu,tada počnem da plače,derem se i tako to.. 

2. Volim jako pse, i mogu svakom rasnom psu da priđem,makar on bio ne znam ni ja koliko opasan i velik,ali domaćim psima ne smem da priđem, dok lutalicama kakvi god da su smem,ali ovako oni koji su domaći i imaju kuću ne smem.

3. Stil mi se menja bukvalno na svaka 2-3 meseca,i ono što nisam volela 10 godina,npr. sada volim..

4. Pre možda 2 godine nisam volela da gleam filmove,i jako mi je to bilo smor,ali sam počela da gledam i volim filmove,ali sam opet stala sa gledanjem filmova...

5. Nisam nikada odgledala Hari Potera,Sam u Kući i Gospodar Prstenova. Uglavnom,nisam ni sve ostale filmove koji su tako ''popularni'' i koji su svi gledali.

6. Volim da se bijem,ali ne volim toliko te tuče po školi,jedino ako me neko izazove,ali kada sam na takmičenju karatea svu pažnju posvetim tome,i bukvalno za minut postajem najopasnija osoba. o.o

7. Kad sam bila mala volela sam jako da grickam nokte,i pošto je to moju majku izluđivalo dok sam spavala stavila mi je ljutu papričicu na nokte,tjs.namazala je. Deluje!!

8. Jako sam specifična što se tiče hrane,ima mnogo toga što ne volim da jedem,ali gulaš ne mogu da zamislim i pogledam očima..Prosto ne mogu! >.<

9. Nikada u  životu nisam primila inekciju,jesam vakcinu i sve to,ali inekciju nikada. I zbog toga kad mi neko spomene inekciju plačem,histerišem i tako..

10. Jako,prejako sam histerična i osoba koja se iznervira za svaku moguću sitnicu, ali to nerviranje ne može da prođe brzo,i derem se na sve. Pošto je i meni,a i svima ostalima to došlo preko glave rekla sam najboljoj drugarici da svaki put kad se zbog najglupše sitnice iznerviram da mi lupi najveći šamar što može ( ona je ispala pravi prijatelj pa je pristala,logičnoa hahaha. xd ) od tada sam se možda samo 2 puta iznervirala. Deluje!!

11. Odgledala sam više od 150 serija.. One su moja droga,ali bukvalno. 

12. Puno volim da čitam knjige,ali imam tako jedno vreme mi dođe da ne mogu da smislim knjigu,a kamoli da se nakanim,sednem je i pročitam.Isto tako i za serije..

13. Znam da mi se sviđa neka knjiga ako je pročitam za jedan dan,a već ako gnjavim 2 meseca,onda mi je lepa ali me mrzi da je čitam,a ako već čitam,pa stanem 10 dana,pa opet čitam onda mi se ni malo ne sviđa i odmah je stavim negde u ćošak i ne diram je nikada više.

14. Slušam domaću muziku,mislim našu, stranu pre nisam mogla da smislim,ali jedno vreme nisam mogla domaću da smislim i samo sam slušala stranu.. Ali, domaća u srcu poz.. B|

15. Ovo sigurno niste znali..Ja u svom životu mnogo,premnogo psujem. I na blogu se pridržavam toga da ne smem da psujem i uspeva mi ,ali u životu nije moguće,u svakoj rečenici mora bar po jedna psovka.

16. Moja uzrečica je ''brate.'' 

17. Rep sam počela da slušam od svoje 6 godine,rep mi je bio život,i to je razlog mog današnjeg psovanja( ono je bilo oduvek ali okok) i uvek sam se razlikovala od drugih, oni su slušali Milicu Todorović, ja sam slušala Cviju npr. i mom tati se to nikada nije svidelo ahaahah.xd Rep sam obožavala do možda svoje 10 godine, desilo se nešto i prosto sam ja sve manje slušala rep i sve manje i evo sad sam postala kao oni i slušam pop muziku,ali isto tako imam dan kad pustim samo rep i derem se kao majmun,i žao mi je što nisam kao pre da samo to slušam. :(( 

18. Obožavam da se slikam,i jedno vreme sam mislila da  želim da budem foto-model,ali tek u septembru  se pojavila moja prva fotografija,tjs koju sam ja slikala i totalno sam se zaljubila u nju,i provalila da je fotograf ono što stvarno ja želim.

19. Ako nešto želim,to moram da dobijem,ako ne sad za godinu,dve,ali moram i ne odustajem nikada ako mi kažu da ne mogu to da dobijem, smaraću sve samo to da dobijem. Mislim da se samo jedna želja nije ostavila od njih 100000... :-33

20. Najmanja sam u  odeljenju, u oba odeljenja, i eventualno pola petaka je veće od mene,i svi ostali su veći od mene.. Da... :)

21. 152 sam i mrzim što sam toliko niska,i ako ima kao slike tipa 'volim što sam mala', mala žena od veće slađa..itd.. ali ne slažem se! :o 

22. Stil mi je negde u zadnje vreme rokerski,i jako se ložim na one ogrlice,koje ne znam kako se zovu ugl,one crne oko vrata što se nose. Omgh savšrene su. *Q*

23. Jako brzo menjam raspoložena,može da se desi da sam sad raspoložena, a za 20 min ću da plačem i da mrzim svoj život..

24. Može da me rasplače svaka moguća priča o životinjama, a o psima da ne pričam,tu već pravim poplavu..

25. Mrzim svoj nos i svoj osmeh. Jedino što volim jesu moje plave okice hehee. ☺☺ 

26. Nisam pogelala nikada ni jedan horor.Nikada!

27. Ne kontam svrhu twittera, vibera, i još mnogo društvenih mreža.Stvarno ih ne kontam.Viber imam i znam šta je i sve to,ali ne kontam.Ima fejs, postoje poruke, a ti postojiš. Msm samo što može besplatno da se priča,ali ipak ne radi bez neta..okej.. a twitter ne kontam ni malo,ali ni malo!

28. Volim jagode,ali ne mogu da zamislim čokoladu sa jagodom, sok sa jagodom..

29. Kao što ne volim gulaš,isto tako ne mogu da zamislim jabuke. Omg,fuj. Sok od jabuke, jabuke, konpot od jabuke, džem od jabuke ( ako posotji) uglavnom sve od jabuke je meni apsolutno ne prihvatljivo.

30. Hiljadu njih mi kažu da imam savšrenu liniju, da ne trebam nikada da smršam,al ja prosto mislim da sam debela i tačka.

31. Obožavam  kad dobijem novog čitalaca,ili neki novi komentar na nekom postu i jako volim da odgovorim svima, i ne radim to da imam više komentara već jer mi je nekako takva kultura,ne volim nekoga da seenujem ni na fejsu,a kamoli nekoga ovde da ispalim.

32. Zaluđena sam pirsinzima! Kao mala sam videla jednu drugaricu koja je starija kako ima pirsing i tad sam već znala da ću voleti pirsinge ali ne do te mere da ludim za njima i da želim na:nosu( koju ću uraditi krajem osmog jaaaj^__^)  obrvi, bradi,usni,jeziku,ispod nosa,pupku..msm da ne posotji nigde više,znam da iam na obrazima i to mi je jako kul,ali.. :3

33. Jako se naložim na nekog pevača,i posle kada taj neko uglavnom negde ispadne plačem kao kiša..

34. Ja sam osoba koja sve zasmejava,i za koju svi misle da je uvek srećna,uvek nasmejana, i da uvek zrači pozitivnom energijom,ali nekada i nije tako,nego se pravim buhahaah.

35. Ne volim kao što rekoh horore, niti volim serije o kriminalu,volim huligane kao momke,ali ne volim takve serije i to.. Kada je izašao dosije rekla sam da ću odgledati jednu epizodu,i da to jedno po jedno odgledala sam sve i nisam mogla da spavam kada sam odgledala.. Najviše što me je potreslo,ne samo oko Dosija nego svega jeste bilo ubitstvo Tijane J. i kada sam pogledala Dosije i videla šta su uradili deci od 3- 16 godine poludela sam i plakala i vrištala i tako..

36. Glasim za jedno od najemotivnijih osoba u našoj školi,i svi me zovu emotivno detence. -.-

37. Mrzim da se snimam! Mrzim. Glas mi je užasan,uvek ispadnem katastrofa,i kad gledam neki snimak na kojem sam ja,pojedem se živa.Jako volim da gledam youtuberke,i nekkad bih volela da otvorim youtube,msm kad budem veća,ali nema šanse.. 

38. Puštam nokte već 3 godine, i stvarno volim svoje nokte,i u tih 3 godine možda sam ih 3 puta skratila jer sam morala.. Okej više sam.. okej sad setih da sam više kad sam otišla da mi ih lakiraju i tako to,ali uglavnom ja kući sam 3 puta samo.

39. Moja kosa je uvek,ali uvek, najlepša,najlokastija kada ne idem nigde. -.-

40. Nekada ražmisljam da bih volela da budem veterinar,ali onda se setim da bih morala da lečim i domaće životinje,a ne samo pse,mace, zeke, tako da me onda želja mine..Ne volim domaće životinje..


To bi bilo to!
Nadam se da ste se zabavili dok se čitali,i da ste saznali još neke stvari o meni,,
Pišite mi šta želite u sledećem postu,pa se čujemo. Bb.:*

21 коментар:

  1. Odlican post. ♥ Nismo mnogo slicne, a moja uzrecica je ''bre''! :p hahaha..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. <3
      Hhahahaahah ja se vodim sa ''brate'' već par godina hahaha. xd

      Избриши
  2. Jao PA TI SI MOJA SESTRA BLIZNAKINJA!
    Ok 30 od 40 stvari su iste kod mene,samo što sam ja visoka i nisam toliko emotivna :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. za 15 smo iste... Mislim da kad bi culi koliko psujem, pogotovo kad se iznerviram (tad je svaka druga rec psovka) odrekli bi ste me se,,,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje kad me neko bas nazivcira smisljam nove psovke specijalno za njega i onda ga istucem i psujem xD

      Избриши
  4. Zanimljiv post,btw. ona crna ogrlica je tattoo choker ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Pa gdje si sestroo hahaha xD.
    A sto ja volim niske osobe hjoj,jos kad nadjes momka hahah pa on vislji od tebe hehe.Okej,pretjerujem.Ma meni je to bas kjut heh.
    Sto se tice ono brzo se rasplaces(ne znam sta si pisala mrsko mi se vracat),iste smo.A psovke,laze svako ko kaze da ne psuje.Mora barem jednom da ga neko iznervira pa da opsuje pa tako da...
    Eh da ono "brate " non stop govorim.
    Eh ja,kako ti se dalo toliko pisat brate haha xD.Post je prezanimljiv.Ja msm da ne bih nikada napisala toliko stvari...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa koliko vas je. :o
      Ma kakav momak ja bih visinu bre. :o Aaa ja sam prvo htela 30 stavki,ali sam provalila d aiam više,pa sam onda razmišljala da li 50 ili 40..uf,teška posla. :3

      Избриши
  6. Divan post. Cisto sam se ismejala. Sto se tice pasa imamo isti stav, takodje, ista situacija je i sa serijama. Sto se nervoze tice trudim se da budem sto mirnija:)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hahahaha sjajan post!Stvarno si me nasmejala!
    NOVI POST NA MOM BLOGU! POSETIGA I UCLANISE! http://bojanabokica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Nas dve smo iste.
    Skoro.
    I ja se sl. ponnašam,ali drugacijee.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Vrlo dobra ideja za blog! :)
    I ja se ponekad uplasim kada cujek neki zvuk bilo da je petarda ili sta vec..

    Imam novi post pogeldaj i komentarisi!
    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Mi smo potpuno razlicite. Skoro na svako pitanje bih dala suprotan odgovor :DD
    Inace super ideja za post<333

    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши