петак, 10. април 2015.

Recenzije Knjiga #1

Helou ljudi. :3
Jutros,dok sam čitala knjigu palo mi je na pamet neka ideja za blog. Pošto sam počela da  čitam knjige ozbiljno,i čitam po tri knjige,za ne znam ni ja tačno koje vreme,želim da sa vama kada te tri knjige pročitam podelim mišljenje o njima.šta se radi, da li treba ili ne treba pročitati,itd..
Ovo je prvi takav post,i želim da SVI u komentaru napišete da li želite da nastavim ovakve postove,tjs.na ovu foru,ili ipak ne.
Pa da krenemo.
Pročitala sam 4 knjige,ali četvrta je otišla kod moje drugarice tako da ne mogu ništa da vam napišem o njoj,ali knjiga je fenomenalna zove se '' Nisam ja Barbika! '' Knjigu sam pročitala za jedan dan i oduševila se.

Prva knjiga je '' Monstrumska škola- Lizi Harison.''




Am,znate onaj osećaj kada čitate neku knjigu, znate da je knjiga okej i da će u svakom momentu nešto uzbudljivo da se desi,i zbog toga nastavljate da čitate,a u stvaari samo motate strane,i ništa ne razumete?
E tako je meni bilo za ovu knjigu!
Stigla sam do 15o strane i samo sam rekla.''stani!''
Jednostavno,ne mogu da čitam neku knjigu ,koju kada čitam ne osećam se prijatno,i kao da samo čitam između redova,i motam strane.
Prvo,okej pričaju o jednoj curi, a zatim se prebace na drugu,a već onda se njih dve upoznaju,pa dođe od jedne drugarica,,kojoj drugarica piše sve što priča..Jednostavno ne kontam! Ako neko može da mi pojasni ovu knjigu, ako je čitao,neka napiše sve u komentar.
Da ne pišem ja,na slici sve piše sta se radi u knjizi pa pročitajte.
Prosto,ne mogu da kažem da ne preporučujem knjigu,knjiga je okej,zanimljiva,mada onima koji su veoma zreliji od mene da mogu da je skontaju.

-Ocena za izgled: 1O
-Ocena za samu knjigu: 5 :)



Druga knjiga je''Roze Patikice - Beatriče Mazini. ''

Ja sebe mogu da nazovem tinejrzerom,takvo mi je ponašanje( delimično xd) takvi su mi citati i sastavi.tako razmišljam,ali ovu knjigu sam ja našla negde između fonda 'tinejdz,deca.'
Knjiga jeste roza,a ja ne gotivim 'devojačke boje' i jeste knjiga za devojčice,a ja sam sama po sebi muškobanjasta,ali me knjiga oduševila.
Kada sam je videla rekla sam samo pf ajde, neće da bude nešto( dok sam za gornju knjigu rekla da će biti ekstra..) ali pročitala sam je za jedan dan,i totalno se oduševila!
Knjiga je vrh!
Uglavnom, devojčica čije je ime Zoja ode na planinu upozna drugaricu koja joj postaje veoma bliska,ona posle doalzi kod nje u grad,Zoja ide u Akademiju baleta,i ozbiljno se bavi time,ima direktorku koja je veoma stroga,i zaljubljuje se u dečaka koji je ne primećuje,ali počinju da se druže,i na kraju se on zaljubi u nju. Za svoje godine Zoja je veoma zrela i počinje da razmišlja o ljubavi,i o svemu što razmišljaju tinejdzeri.
APSOLUTNO PREPORUČUJEM !!!!
-Ocena za izgled: 8
-Ocena za samu knjigu:10!!!

Treća,tjs zadnja knjiga jeste ''Bezazlene laži - Keti Hopkins''

*izvinite za loš kvalitet slike,sunce i ja smo se svađali..*

Ovu knjigu sam takođe pročitala za samo jedan dan. Okej,jedan ipo,nije mi bilo dobro juče pa nisam mogla celu,ali računajte jedan dan. xd
Znači,uzela sam je na fondu tinejdzera i mislila da neću da je skontam,ali sam je skontala i totalno se oduševila.Od sve tri( četiri knjige) ova me je najviše oduševila.
Ko nije pročitao,mora obavezno da je pročita!

Ket( mačka) je 14godišnjakinja kojoj je majka umrla pre 5 godina.Ona čuva dva mlađa brata i jednu mlađu sestru kada im otac radi. Ona se veoma razlikuje od ostalig tinejdzera jer nema puno para,i garderoba kao oni.Ima najbolju drugaricu Beku koja se zaljubila u Olija, koji je veoma popularan,zivi u Londonu i dolazi svaki vikend tu u njihovo selo. Beka izaziva Ket da  se upozna sa Olijem i priča o Beki.kada su se upoznali Oli poljubi Ket,i Ket nema hrabrosti da kaže to Beki,i skriva još mnogo laži,ali na kraju sve dobro ispada.
Stvarno,ako niste pročitali,pročitajte!

-Ocena i za izgled,i za samu knjigu:10000!!!!! *QQQ*

To bi bilo to ljudi!
Napišite mi u komentaru da li želite da nastavim ovo da pišem,kada pročitam nove tri knjige,ako ne želite i to napišite,logično xd
Napišite utiske o ovakvim postovima.
I napišite mi neke vaše preporuke za nove tri knjige.
Pozz. :3 

9 коментара:

  1. Nisam čitala ove knjige ali sam gledala Monster High crtaće ☺ ♥ Lepa recenzija knjiga :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nastavi da pises ove postove. Od ovih knjiga procitala sam 'Monster High' i za razliku od tebe sam se preterano odusevila i cim sam zavrsila sa citanjem otrcala sam da kupim drugi deo♥ 'Bezazlene lazi' sam takodje procitala i knjiga je zaista sjajna. Ako zelis da procitas nastavak, zove se 'Pop princeza', i on je zaista savrsen♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću valjda. :3♥
      Jaoj,ne znam da li je to moja 'dečja pamet' pa ne kontam knjigu,ali prosto je ne kontam i ne sviđa mi se. o.o

      Избриши
  3. Nisam čitala ove knjige, ali ideja za post je super. ☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/ NOVI POST ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Naravno da treba da nastaviš sa ovakvim postovima, ja obožavam da ih čitam, volim da čujem mišljenja i preporuke! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Recenzije knjiga su super,nisam n i jednu ččitala ali mi se čine baš zanimljivo :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши