недеља, 12. април 2015.

MY WEEK:Problemi, lepo vreme,raspust!

Helou ljudi. :3
Danas je vreme za my week mislim da ga 2-3 nedelje nisam pisala.
Am,nema ništa posebno ali dobro.

Počeo je raspust,i iskrenoo jedva sam ga čekala,nema veze što traje tih 7 dana,meni je to veoma dovoljno.Ovu prvu nedelju sam se odmorila,tjs ovih nekoliko dana,a od sutra počinjem da prelistavam i učim,želim da se uozbiljim i popravim ocene. :3

Druga stvar koju imam da vam kažem jeste da favorita za mart neće biti,jer..ne znam.Nisam ništa posebno ni mazala,ni ništa,ali za april ima će ih sigurno. :-3

Zbog mojih zdravstvenih problema odlučila sam da svaki drugi dan pišem postove,tako mi je i lakše a i neću da vas zamaram. Kada se budem oporavila postovi će ići svaki dan. :)

E da ljudovi, Srećan Uskrs meni,a i svima koji slave. :333♥♥

Ne znam šta da vam kažem,oko škole potrudite se još malo je kraj i stvarnoo budite što bolji. ☺

Želela sam da vas pitam što je uskoro svima ekurzija,je l želite post o eskurziji i tako tome? I je l želite post o maturi? ☺

Danas je nedelja tako da će biti verovatno blogersko veče,ja sam skoro uvek tamo i lepo se ispričamo tako da dođite da ćaskamo. ☺

Ove nedeljee je bilo jako lepo vreme pa sam islikalaa hiljadu,milijardu slika,i sad kad završim post idem još da slikam. A uskoro i dobijam nikon. JEJEJEEJEEJEEJ. ☺♥  Mojoj sreći nikada kraja. ☺♥

Jedna jako dobra blogerka,i njen blog jako volim da čitam,napisala mi je na fejsu da stavljam više u postove slike koje sam ja fotografisala pa evo nekih od ovih dana:




Recite mi vaše mišljenje o slikama,i da znam nisu ništa posebno,ali biće boljee buraz. ☺ (zavisna sam o ovome )

Trebam da idem po nove knjige,pa kad ih pročitam dobićete recenziju,i onakvi postovi će se nastaviti. ;3

I da,videla sam jakoo lepuuu kožnu jaknu,crni su joj rukavi i onda je cela čipkasta crna omgdjd zaljubila sam se. Kako može da postoje ljudi koji ne vole kožu,pa odakle su oni, i šta su oni!? Vanzemaljci!? o.o


U ovoj nedelji apsolutno moje otkriće jeste grupa CONNECT.
To je naša hip-hop grupa, momci repuju svaka im čast,i vraćaju me u doba kad sam obožavala rep.Slušam ih po ceo dan i žao mi je što nisu nešto mnogo poznati da svi znaju za njih kao Beogradski Sindikat i tako ti,zato što momci jednom rečju R A Z B  I J A  J U. *-*
Odlušajte ih ako volite rep,ako ne volite i ako ste fina deca nemojte. B|

Slike koje su mi ekstra bile u ovoj nedelji:




To je to!
Nadam se da ste se zabavili i da vam se post svideo.
Napišite mi u komentar kakve su vam moje slike koje sam slikala,i šta želite u sledećem postu da pišem.
Bb.:*

10 коментара:

  1. Slike su baš lepe, posebno poslednje dve. :) Srećan Vaskrs! :*

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan Vaskrs! Zelim ti sve najlepse- da ostanes tako zanimljiva i divna blogerka i da tvoj blog jos puno uznapreduje!
    Jedva cekam recenziju novih knjiga♥ Sve slike su ti,inace, savrsene! Ako ides po knjige preporucujem ti,ako vec nisi, da uzmes Divergent♥♥♥ Neces se pokajati :)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaoj hvalaa ti jako i tebi takođe ako slavišš. <3 Ali ovo 'tako zanimljiva i divna blogerka i tvoj blog još puno uznapreduje' hnjooo hvalaa tii<33!
      Hvalaa ti opet,i ne verujem da bi mi se ta knjiga svidela ali pogledaću. <3

      Избриши
  3. Slike si jako inspirativne o njezne. Bas mi se dopadaju a pogotovo pred.zadnja i zadnja ♥♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Nominovaala sam te pa pogledaj
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su bas lijepe.
    Nominovala sam te za nesto pa pogledaj:

    http://amyfashion18.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award-novi-izgled-bloga.html#comment-form

    ОдговориИзбриши