петак, 3. април 2015.

VRATILA SAM SE! + Elsin Tag

Helou ljudi,
Mislila sam da će moje osustvo biti duže,ali sam ranije ozdravila i ispalo je sve dobro. Ali,ne kažem da neće možda opet da bude loše,sve u svemu ako ne budem  pisala znaćete šta se desilo.
Sada se družimo,a sve što se desilo u ovoj nedelji pisaću u MY WEEKU,da ne pišem ovde.
I da,favorite mžete da očekujete,ali ne ovih dana, nemam vremena baš za njihh.
Danas,za  poveatak sam odlučila da pišem Elsin Tag,njen blog OVDE i tag mi se veoma svideo. Pa da krenemo!
 1. Najviše voliš koju marku?
Pa hm...Volim Nike i volim Ugg ( to je marka je l' tako!? ) 

2. Grad iz snova?

Iskrena da budem,nije to ni London,ni Pariz,ni ništa nego Novi Sad. Sem što mi tu živi omiljeni pevač,nekako mi je to idealan i savšren grad za život,i više od svega bih volela da živim tamo. ☺


3. Tvoj stil oblačenja?
To se u zadnje vreme strašno menja. Čas je opušteni,čas je swag,a sa du zadnje vreme i neki rokerski  stil,ili kako god da se zTAove. 
Zavisi,al uglavnom moja crna boja se ne menja,ma kakav god da mi je stil. ☺

4. Najviše koristiš koji Baby Lips?
Pink Punch,čak sam i neke drugarice navukla na njega.Uspeh,znam.. ☺  xd

5. Šta voliš kod svojih drugarica?
Pa volim iskrenost,i volim to da ne pričaju samo o svojim problemima već i mene saslušaju, volim to kod njih što kad sam ne raspoložena urade sve samo da me oraspolože,i najbitnije volim to što me zaboli stomak od smeha kad sam sa njimaa. ☺☺

6. A šta ne voliš?
Ne volim površnost,dvoličnost,itd..ja inače mrzim sve što se može mrzeti. :0

7. Koje su tvoje najbolje drugarice?
Mhm,imam ih malo više,ali dobro. Prva je Jovana sa kojom se družim 10 godina. :o  A druga je Sara koju ste upoznali u BFF TAGu. A ostale ne želim da pišem,malo mi je glupo. ☺

8. Otkrij svoju tajnu?
Mhm,ima ih milion,ali u ovom momentu ne mogu da se setim ni jedne a da je za javnost. :o 

9. Omiljeni proizvod?
Calvin Klein parfem!

10. Koji telefon koristiš?
Trenutno,nažalost imam Nokiu Lumiu 630 na kojoj je ekran.ne razbijen,nego prerazbijen. Trebam da kupim novi,ali me iskreno mrzi,a i želim Nikon tako da telefon i može da sačeka.  B|

11. Imaš li svoj Instagram profil?
Imam, LINK OVDE

12. Omiljeni blog?
Idol u blogovanju mi je Tijana,ali mrzim ovo pitanje,jer ne mogu da kažem da imam neki omiljen blog.Sve volm da čitam,i da saznajem nove. ☺

13. Omiljena blogerka?

Natalija( ovim putem joj se zahvaljujem za svesve,i nadam se da će pročitati),Tijana,Anđela,i još par njih... :3
14.  Štikle ili starke?
Ugg čizme? B| ok ne.. haahah xd
Am,štikle ne nosim,ali su mi prelepe, a starke volim,tako da starke.:-3

15. Omiljeni takmičar iz Pinkovih Zvezdica?
Kakvo pitanje!?
Pa VELJKO KRIVOKAPIĆ NARAVNO!!!! ♥♥♥☺☺

16. Imaš li facebook profil?
Imam.I da,imam fejs od hm..prvog razreda? I taj profil sam imala do 2014 krajem godine,i onda zeznem nešto,i ode sve.. Pa sam napravila novi,i sad kad menjam šifru 20 puta proverim da li je tačno. ☺

17. Šta za tebe znači reč blogerka?
Pa na prvo što me asocira jeste da je neka osoba dobila nove prijatelje,novo zanimanje,i novo trošenje vremena i da se uz to sve zabavi. I da se posveti maksimalno blogu,i da uživa u tome.

18. Koji ti je omiljeni film?
Krive su Zvezde,Hachiko i Red Dog su ostavili najveći utisak u mom životu i nikad nisam toliko plakala za bilo šta.


19. Da li ti se desio neki icident u školi?
Jeste hiljadu,jednom se desilo da su se osmaci gurali i gurnuli su me i ja sam pala i tačno ispred moje simpe ( bivše !!!! ).. 

20. Omiljeni bend?
Jesu se raspali,i jeste se grupa njihovih fanova na fejsu raspala,ali Doktori će ostat zauvek moji najnjomiljeniji ljudi na svetu! ☺♥

21. Jesi li zaljubljena?
Uvek..☺

22. Ako hoćeš kaži u koga?
U jednog veoma visokog momka buahahah. ☺♥

23,24 i 25 pitanje: Omiljena kuća u Hogwardsu?  Koga voliš iz Hogvordsa?  Najbolji opredmet u Hogwordsu?

Ovo se radi o Harry Potteru? Okej..Razočaraću vas,nisam gledala film. ☺

26. Tvoj omiljeni premet u tvooj školi?
Srpski! ☺

27. Nastavnika koga ne gotiviš?
Nastavnik Likovnog..ne pitajte što. :o

28. A voliš kog nastavnika?
Nastavnika fizičkog, nastavnicu geografije,nastavnika srpskog..... ☺

29. Omiljeni citat?
''Ne pokazuj ljubav,ona ćete ubiti.'' :)

30. Koga voliš najviše na svetu?
Porodicu,prijatelje, Uroša Turkulov, mog psa... i sve ostale životinje.☺

To bi bilo to!
Jako mi se sviđa TAG,i ko želi neka ga uradi veoma je zanimljiv.
Pooz,čujemo se u sledećem postu.:*

18 коментара:

  1. Drago mi je sto ti se moj tag svideo ♥♥
    Odlicni odgovori. Savet: Tastatura u ruke, kucaj filmozderi zatim trazi Harry Potter i kamen mudrosti, i tako redom. Pa da te vidimo tada.. ♡♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa stvarno je dobar tag:3♥
      Mogu da budem iskrena, da me takav film ne privlaci,i nikada nisam pogledala Sam u kuci,gospodar prstenova itd.. B|

      Избриши
  2. Divan je tag i svaka cast devojci koja ga je napisala. Bas si lepo odgovorila na pitanja i uzivala sam citajuci,svaka cast♥♥♥
    Sada sam sigurna da svi znamo malo vise stvari o tebi i slobodno mogu da kazem da si jako zanimljiva osoba:-*

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bukvalno sam se unela čitajući *-* akada sam videla kraj.. :/
    Ali citat mi je najbolji i slažem se sa njim,definitivno ide na moj zid citata!!


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljivo, potpuno sam se iznenadila kada sam videla da nisi gledala Hari Potera hahaha Uros je car, ima prelepe oci, upoznala sam ga prosle godine :)

    lewildflower.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :3
      Aaa nisam ni Sam u Kuci. :3
      STA SI !? Aaaa daj nije fer pa ne može,pa hoću ja,pa nije fer. :o :(

      Избриши
  5. Tag je divan kao i odgovori! :*

    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ni ja nisam gledala Harija Potera, baš sam iznenadila kada sam videla da nisam jedina. :D Inače, sviđa mi se što su odgovori malo drugačiji, ne uobičajeni, a pitanja su stvarno interesantna. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zar je moguće!? Ne verujem da još neko nije pogledao Harija.. :o
      Hvala tii. :3

      Избриши
  7. Interesantan post, kao i pitanja! I ja bih mnogo volela da zivim u Novom Sadu.
    Novi post na mom blogu, komentariši ako želiš!

    ОдговориИзбриши
  8. Idem ja po kuci i vicem "Jovanka iz back!"

    ОдговориИзбриши