недеља, 19. април 2015.

The Liebster Award! ♥

Helou ljudi. :3
Znate onaj osećaj kad niste bili tu 7 dana,a kao da niste bili 1000 godina,nominovani ste za mnoge stvari uf. Sve u svemu,neću pisati ovde što me nije bilo, napisaću u nekom my weeku,ili u aprilskim favoritima,ili svejedno.
Danas dolazim sa  The Liebster Award tagom,i tagovana sam od strane četiri  bloga,pre svega hvala.
Tagovale su me:
Anja's Diary
Moj kutak
Fashion by Amy
FLyoVAnjE
Hvala vam cure! ☺♥

PRAVILA:
1. Neophodno je objaviti link osobe koja te je nominovala.
2. Odgovori na 11 pitanja osobe koja te je nominovala.
3. Nominujte 11 blogera koji imaju manje od 200 pratilaca. Nominujte osobe za koje ste ubedjeni da to zasluzuju.
4. Kreiraj novih 11 pitanja za blogere koje si ti nominovao. Obavesti osobe koje nominujes.

Pa da krenemo pošto ja imam malo više pitanja ovde sa obzirom da ima četiri bloga( ako me je još neko tagovao,ups)

ANJINA PITANJA:

1. Šta te je navelo da počneš sa blogovanjem?
Verovatno to što su mi svi okolo pričali da znam da pišem,i sve to pa eto,a i mislim da je blogerska zajednica jedna od boljih, ☺♥
2. Da li tvoji prijatelji i porodica znaju za postojanje tvog bloga?
Roditelji da,ali iskrena da budem i ne zanima ih toliko,a prijatelji samo oni najnajnajbolji. ☺
3. O čemu najviše voliš da pišeš na blogu?
Ovaj blog je trebao da bude modni,ali nije toliko modni,najviše volim da pričam sa vama tjs lifestyle postovi. :3 I potrudiću se da ih ima što više.I da,tagove previše volim!
4. Da li više vremena provodiš ispred TV ili ispred računara?
Ispred računara,logično.I ono što treba da bude na TV ja nađem na kompu. ☺
5. Da li redovno učiš ili si 'kampanjac'?
Nikada nisam čula za reč kampanjac,ali dobro nema veze.. Verovatno da znači neko ko odlaže,ili šta god da znači,to sam. ☺
6. Da li voliš da čitaš knjige?
Najviše na celome svetu!!
7. Da li gledaš 'Pinkove zvezdice'? Ako gledaš, za koga navijaš?
Gledam,bio Veljko dok nije ispao trenutno David,Pavle,Lena...
8. Koja materijalna stvar koju poseduješ ti najviše znači?
Ima mnogo stvari koje ja volim i što sam dugo želela, laptop,tablet,ali mogu zvanično,unapred da kažem da će materijalna stvar kad dobijem i najviše će mi značiti biti Nikon. Jedva čekam. ☺♥♥
9. Koji slatkiš najviše voliš da jedeš?
Am nemam neki određeni slatkiš, volim užasno da pijem čokoladno mleko,ali evo npr.nutella. Nju jedem jednom godišnje ali kada jedem jedem sa ljubavlju( uh al sam izlupala sad nešto..) ☻
10. Čime fotografišeš za blog?
Trenutno(nažalost) telefonom.

11. Kako sebe zamišljaš za 10 godina?
Zamišljam sebe kao uspešnog fotografa. :3 



PITANJA OD MOG KUTKA: 


1. Da li postoji neki poseban razlog zbog čega si napravila blog? 
Rekla sam gore zbog čega,i mislim da to nije ništa posebno. ☺ 
2. Veruješ li u ljubav na prvi pogled?
Pa iskreno i ne baš, verujem u to da vidite nekoga i da vam je lep,i da se upoznate i to pa se zaljubiš,ali ovako da vidiš nekoga i odmah se zaljubiš a niste progovorili ni dve reči,ne. :3 
3. Da li postoji neka osoba koja ti je puna podrške u svemu ovome što radiš?
Najbolja drugarica Jovana. ☺♥
4.Omiljena pesma?
Ima ih predosta,ali 'Hurt' je pesma na koju uvek zaplačem. :) 
5.Za koju želju želiš da ti se najviše ispuni?
Mhm..Da dobijem nikon i još jednog psa. :3
6. Koji grad bi volela posetiti? 
NOVI SAD!♥♥ 
7.Da li si zadovoljna svojim blogom?
Blogom kao uspehom da,ali izgled bloga ne. -.-
8.Kako ubijaš dosadu?
Fotografišem? :3
9. Navedi 3 po tebi najbolja bloga koja voliš i 3 jutjuberke( ili jutjubere) koje voliš.
Tijana's diary.Anja's diary,Natalijin kutak
Zorana, Vina,Ana 2 Cats
10. Šta radiš kad si tužna?
Pišem citate,statuse,romane. 
11. Za koju blogerku smatraš da je jako vesela,otkačena.zabavna( pozitiva)
Natalija,car moj!

FASHION BY AMY PITANJA:
1. Zbog cega si otvorila blog?
Odgovorila sam gore. :)
2. Sta te moze najvise rastuziti?
Neka priča o psu,i sve ostalo loše o psima..3. Grad iz snova?
Novi sad. ♥4. Koje casopise citas?
Lepota i Zdravlje,Hej,Bravo. 5. Da si kraljica svijeta sta bi uradila?
Podarila onim ljudima kojima treba pomoć-pomoć a onim siromašnima pare i tako to.6. Ako ti je prijateljica tuzna, sta ucinis?
Pričam svoje nebuloze da bih je nasmejalaa. 7. Najdraza pjesma i zbog cega?
Rekla gore,Hurt,zato što je jednostavno pesma koja mi kako je čujem izmami suze.8. Najdraza boja,e?
Crna. ☺♥9. Kakva si osoba?
Ne znam,to treba pitati druge. :310. Kada bi umrla sta mislis ko bi prvi zaplakao?
Uh,zašto  pitanja o smrti sad kad mi nisu potrebna..Svejedno prvo roditelji,baba i deda,pa najbolja drugarica. :3 11. Sta te cini sretnom?
Psi,definitivno! ♥♥ 

FLyoVAnje PITANJA:

1. Kakva si osoba?
Odgovoreno. :3
2.U kojem gradu živiš?
U Kraljevu.
3.Kakav je tvoj stil oblačenja?
Rok stil uglavnom.
4. Da li si mrzovoljna?
Samo nekada. B|
5.Šta treniraš?
Karate već jako dugo,ali zbog zdravstvenih problema koje mi se dešavaju mislim da neću moći više da treniram. :) 
6. Voliš li slatkiše?
Pa Bože kakvo pitanje! Naravno. :3
7. Da li znaš da praviš neko jelo,ako znaš navedi ga?
Ne znam apsolutno ništa! B| ( DETE ZA PRIMER!! )
8. Znaš li da voziš rolere ili biciklu?
Ja sam jako čudna po ovome pitanju.Rolere ne,ali biciklu sam pre,kao mala vozila i samo sam stala i sad se plašim jako to da vozim,ne znam,motore obožavam i smem slobodno i komotno bez imalo straha da se vozim,a biciklu ne smem ni da pogledam. o.o
9.Koje mesto bi volela da posetiš?
Po pedesti put.Novi Sad. :3 
10.Imaš li kućng ljubimca?
Naravno!
11.Koliko imaš godina? 
13 hoho. B|


To bi bilo to oko pitanja a sad MOJA PITANJA:
1. Da li više voliš novi komentar ili novog člana?
2. Kada vidiš da je neko drugi napravio blog u slično vreme kao i vi,a veća mu je aktivnost bloga,i ima više članova, šta učinite?
3. Da li su ti lepše devojke koje su rok fazon ili one devojke'devojke' cvetići,roze bla bla?
4. Lepši su ti zabavniji,i smešni blogovi,ili oni ozbiljniji?
5. Kada čuješ da imaš test sutradan a nisi ništa učio,šta učiniš?
6.  Da li imaš neki životni cilj,ako da koji?
7. Koji ti je tačnje cilj u blogovanju,tjs. dokle bi volela da doguraš,i da li misliš da ćeš zauvek pisati blog,ako ne,onda dokad?
8. Nabroj sve naše youtuberke koje gledaš( ako gledaš)
9. Da li se u životu vodiš sa: Bolje imati jednog pravog prijatelja,nego hiljadu lažnih.
Ili: - Bolje nemati nijednog prijatelja nego prijatelje koje te mrze?
Ili: -Trebam imati što više prijatelja,nije bitno da li su lažni ili pravi?
10. Omiljeno piće i hrana?
11. Šta mislite o devojčicama koje su 7 razred a šminkau se,idu po diskotekama i ostalo?


Nominujem: 
http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/
http://lepotaodaleks.blogspot.com/
http://andjelinkutak2000.blogspot.com/
http://photographywithmystyle.blogspot.com/
http://sonjastojiljkovic123.blogspot.com/
http://katymycorner.blogspot.com/
http://elyandyou.blogspot.com/
http://gospodjicamrvica.blogspot.com/
http://natalijinkutak.blogspot.com/
http://jeleninkutak16.blogspot.com/
http://justforgirrl.blogspot.com/


To bi bilo to!
Nadam se da vam se post svideo,i da će ga cure uraditi,a vi mi pišite mišljenja saveta itd. 
I da,ako ne budem opet dugo pisala,nije moja krivica.
Poz do sledećeg puta. :* 




3 коментара:

  1. Nominovana si kod mene na blogu!
    Link: http://onlyforgirls-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo su zanimljivijja pitanja koja si postavila od onih na koje si odgovorila. U stvari ceo blog je zanimljiv. Najbolja si <3333
    P.S. Pogledajte novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши