среда, 8. април 2015.

Kako da vam bude što bolje na raspustu? + Versatile Blog Award

Helou ljudi. :3
Danas je počeo raspust,i moja prevelika sreća zbog toga aa. Odlučila sam da za ova 7 dana nigde ne idem( na to mislim da ne idem nigde da noćim),budem kući,pišem post,i radim stvari koje ću vam napisati u nastavku ovog posta.
Želim samo da kažem da neće biti onih Uskršnjih postova,tipa kako da ukrasite jaja i tako to,pošto su mnogi već o tome pisali,a ako vam to treba idite do Anje ili Tijane. ☺
Pa da počnemo.
Napisaću vam neke stvari koje možete raditi na ovom mini raspustu.

#1 Ovaj raspust treba što bolje da iskoristite,tjs. da se što više odmorite,tako da za one koje vole da čitaju,mogu da čitaju neke knjige,kao što ću ja da čitam. Za sada sam pročitala 'Monstrumska Škola( sa kojom nisam zadovoljna baš)', 'Roze patikice' čitam,i 'Bezazlene laži' ću pročitati.Javiću  vam utiske o sve tri knjige kad pročitam i ove dve. ☺
#2 Ali,naravno postoje i ljudi koji ne vole da čitaju knjige,tako da vi koji ne volite knjige,čitajte časopise, možete i stare neke,lepite postere i tako. To je veoma zanimljivo. ☺


#3 Ako ne znate šta da radite,pa vi uzmite da gledate neku seriju ili neki film. Takođe,možete da gledate i youtuberke, ja to radim svaki dan buhahaha. ☺ Trenutna serija u koju sam zaljubljena jeste 'Očajne Domaćice' ☺♥
#4 Takođe uveče,ili ujutru možete trčati,ili šetati svog psa. Ja sam odlučila ako bude lepo vreme da ću uveče sa svojim psom da trčim. Mislim,mi se više odmaramo nego što trčimo,ali..

#5 Kada bude lepo vreme možete da izađete sa  svojom najboljom prijateljicom  do grada,ili u park,a ja ću apsolutno,ići u neku šumu sa najboljom drugaricom i slikati sve što mi priroda nudi,jer sam potpuno zalepljena za proleće.I da ljudi,uskoro dobijam NIKON. Tada apsolutno mnogo bolji postovi,a i slike!! ☺



#6 Idite u bioskop sa društvom,i skupite se jedan dan pa se zezajte dobro. Ja to planiram,ali prvo moram da ozdravim.Ako ozdravim. -.-

#7 Pozovite svoje najbolje drugarice da dođu kod vas na pidžama žurku,i tu se ekstra zabavite. P.S. razmišljam da napravim jedan takav post o tome. ☺

#8 Ovaj raspust traje 7 dana,ali dovoljno da organizujete kako ćete učiti i koliko za ovo ostalo vreme u školi posel raspusta,da pišete što više postova i da se posvetite čitanju i pisanju bloga. I naravno da blejite na fejsu,viberu itd. xd ☺
P.S. Kad smo kod toga, na gmailu imamo mnogo grupnih četova što se tiča blogerki,i bloga,pa ako neko želi tamo neka se javi. ☺ I pozdravljam sve koje su u tom grupnom!! ♥☺

#9 Neka postoji jedan dan kada ćete samo ležati u krevetu,piti neki čaj,ili kakao,i uživati. Taj dan mora svako da ima! ( Meni će takav biti svaki ali dobro. B| )


#10 Kada se budete totalno odmorili, izuživali, uzmite pa obnovite oko škole nešto,i počnite da učite,zato što,maj,pa onda jun i kraj. ☺ A osmaci neka se posebno pripreme i neka 'zagreju stolicu.' ;3 B|
P.S. biće post i za maturu i za sve to. ☺♥


To bi bilo to.
Drugi deo ovog posta jeste 7 činjenica o sebi,i trebam da tagujem 7 blogerki ( koliko sam ja skontala.)
Pa da krenemo!

1.Mislim da ako je neka osoba i previše lepa,a da je veoma bezobrazna ili glupa, da joj taj izgled ništa ne znači. :)

2. Kada sam bila mala imala sam plavuplavu kosu,bukvalno je imala i bele pramenove,a sada je sve tamnija,i bukvalno sam smeđa,i mrzim to,ali idalje kada pitam ljude koje mi je boje kosa oni kažu 'plava.' ☺♥

3. Svi moji prijatelji,i nastavnici misle da mogu da budem pisac,i moji roditelji,i kažu da savšreno pišem,ali ja kada pročitam moj sastav,ili citat, lupim se po glavi kolio me sramota i koliko je ružno..Okej..

4. Mrzim svoj nos,i bukvalno kad me neko slika iz profila,ili onako da gledam dole,koliko god da je slika savšrena obrišem je zbog istog spomenutog NOSA! -.-''

5. Mrzim sneg,i kada bih mogla zaustavila bih da nikada,nikada ne pada!

6. Obožavam bodlje,i najrađe bih bila cela u bodljama,nije mi nikakav problem. ☺

7. Drugi kažu da sam veoma zabavna osoba,i da se uvek smejem i da sve zasmejavam,ali samo oni pravi i najbolji prijatelju znaju da nije tako i da kada sam srećna ne prekidam da pričam,ali kada sam tužna ne progovaram. :)

Tagujem:
Natalijin Kutak( Nathalie)
Elsin Kutak
Beauty by Alex
♥ Sisters World ♥
Anđelin Kutak
Anja's diary
Fashionholic-yeahh
To je to !
Čujemo se u sledećem postu,baj-baj. :*

15 коментара:

  1. Odlični saveti! Čitala sam "Bezazlene laži" i oduševila sam se knjigom! Super je! Hvala na pozdravila, ja sam u jednom od chatova haha

    DIY post!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ☺♥
      Evo,ja ću sad da počnem da je čitam,nadam se da nije mnnogo teška pošto ne kontam pola tinejdž knjiga.B|

      Избриши
  2. Ja sam za ovaj raspust spremila da procitam sva tri dela Divergenta i odlucila sam da odgledam bar nekoliko epizoda PLL posto ih svi tako hvale, a ja nikako da pogledam:) Post je inace divno napisan♥

    maraylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znaam za knjigu,ali oko serije odgledaj apsolutno!!☺♥
      Hvala.♥♥

      Избриши
  3. Vazi Uradicu ovih sedam cinjenica u jednom od sledecih postova <33 Inace planiram da raspust provedem za bff! <3333 I sa fotoaparatom normalno :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alo,ne nabijaj mi na nos to sto imas fotoaparat dok ga ja ne dobijem ne spominjite ga! :o♥♥

      Избриши
  4. A ja osmak, tek se sada setila!!!!!! Steta za nas :(((

    ОдговориИзбриши
  5. hej, odlican post i super ideje :D
    ako zelis poseti moj blog http://vanja00.blogspot.com/
    puno srece u daljem blogovanju

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideje za provođenje uskršnjeg rasputa (napisala sam letnjeg,hahaha) rasputa,uživala sam dok sam čitala ovaj post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala na nominaciji, već sam uradila taj tag. :)
    I ja slično provodim raspust, uglavnom sam u kući - pišem, čitam, blogujem. Malo izađem, prošetam sa drugaricama itd. Inače, drago mi je što ćeš dobiti novi fotoaparat. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, ja sam razmišljala da pogledam PLL. :-D

    Ako želiš pogledaj moj novi post. :-) http://pozelitemisrecu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши