понедељак, 30. март 2015.

VAŽNO OBAVEŠTENJE!

Helou ljudi.
Danas vam pišem sa telefona i izvinite ako bude bilo grešaka.
Danas sam otišla u školu i zaboleo me je jako stomak i želudac.. Plakala sam i bilo mi je jako loše,došla sam kući ali mi je idalje loše. Sve u svemu verovatno ću kod doktora sutra ako me ne prođe i verovatno će me ostaviti u bolnici. Mislim kažem,možda. Ali i ako ne ostave nisam i neću biti u stanju da pišem postove nekoliko dana. Još ako budem ostala u bolnici neću dugo pisati.
Eto to sam vam želela samo da kažem,jer ne volim da ne znate zašto ne pišem dugo. Na Asku ću biti i tu mi možete pitati sta želite,ali da pišem post nemam snage.
Kada mi bude bolje,stižu favoriti,Tagovi i mnogo toga.




Hvala što ste pročitali,čujemo se na asku,pitajte me i tamo i u komentarima ako vas još nešto zanima :)
- Do sledećeg puta. Bb;*

23 коментара:

  1. Brzo ozdravi!!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ma briga me za postove samo da si ti dobro! Jbt uplasila si me! Aj brzo mi ozdravi :) <333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj Nato volim te!!!❤❤
      Hvala tii na svemu❤❤

      Избриши
    2. Volim i ja tebe <33 Jesi mi dobro? Oces ici? Ja sam jednom bila u bolnici (operacija) i nije nimalo lepo...Oces post sa savetima?

      Избриши
    3. Pa iskrena da budem nisam dobro.. ''Smejem se a plakao bih..'' Popila sam 5 lekova,razlicitih i apsolutno mi nisu ni malo pomogli,i onda sma popila neki napitak koji lepo mirise ali je odvratan i on je namenjen za zeludce,i nije me proslo.. Ako sutra ne prodje verovatno cu ici kod doktora,ali mi se ne ide ni malo. :(
      Pa ako zelis mozes da napise ♥
      I da,hvala ti puno!!!

      Избриши
    4. post stize uskoro, znam kako ti je, imala sam operaciju krajnika, svim i svacim su me kljukali + imam astmu pa je tu gomila lekova svako proleće..... Nadam se da ces biti dobro <3

      Избриши
  3. Zelim ti brz oporavak! Jedva cekam sledeci post!♥
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Joooj brzo mi ozdravi :*****
    Nmvz za postove, samo da nam budes dobro!
    Zelim ti brz oporavak!

    ОдговориИзбриши
  5. Brz oporavak. Nije me briga za postove, bitno je da si ti dobro.! Znam kako ti je jer sam i ja proživljavala isto. Plašili su me da ću ostati mesec dana u bolnici i ostale gluposti. Nemoj da brineš,jer doktori često preuveličavaju. Ja imam jedan savet za tebe. Kada si tužna, kada moraš da ležiš zbog bolova i to,ti se trudi da se osećaš dobro. Radi ono što ti je milo! Ako npr. imaš mirisne sveće ili one štapiše upali ih. Ako ti se gleda film upali filmoviziju i gledaj. Radi ono što ti prija i to će učiniti da se manje osećaš tužno i da zaboraviš na sve ostalo. Nadam se da ti nisam oduzela mnogo vremena i da ti j ovo makar malo pomoglo. Brz oporavak još jednom i nemoj biti tužna! Ako si videla ovu poruku ili ti se sviđa savet javi na mom blogu:
    justforgirrl.blogspot.com
    :-* od Milice ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš možda ti je upala slepog creva, pošto kažeš da imaš jake bolove u želucu. Neću da te plašim ali da znaš. Ako ti treba pomoć ostavi mi link fejsa da ostanemo u kontaktu

      Избриши
    2. Pre svega,hvala ti jako! ♥♥
      Danas sam imala užasne bolove, i čitala sam knjigu i bila malo na fonu i dopisivala se sa društvom i eto,bilo mi je malčić bolje,ali ne mogu da zaboravim putpuno na bol..Imam tako u jednom momentu kao da me neko nožem probode u želudac i onda urlam bukvalno. Sutra ću ako me ne prođe kod doktora,i da,pošto imaš iskustva očito,da li će me sigurno ostasviti u bolnici? Plaašim se aa:o

      Избриши
    3. Možda je samo upala, to će doktor da vidi kada te pregleda. A možda uopšte nije slepo crevo. Možda si pojela nešto looše na šta ti organizam nije dobro reagovao pa te zato probada. :)

      Избриши
  6. Анониман30. март 2015. 23:47

    Ozdravi brzo!!! I baš lepo od tebe sto si nam iako imaš bolove javila da nećeš pisati neko vreme.

    ОдговориИзбриши
  7. Ozdravi brzo

    Učlani se u moj blog.

    adagrejndzer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши