петак, 13. март 2015.

WOULD YOU RATHER BE TAG! + Odgovori na vaša pitanja!

Helou ljudi. :3
Danas je petak,i idu obećani odgovori na sva vaša pitanja,kojih je bilo podosta.
Ali,pre toga sad videla jedan odličan TAG za koji sam se sada setila,pa će ovaj post biti 2 u 1. :3
Da krenemo..

1. Da li bi radije izašla raščupane kose, sa lepom šminkom, ili sređene kose bez šminke?


Ja sam osoba koja ima uvek rasčupetanu kosu,ali se trudim da popravim tako,i veoma mrzim kada sam čupava,tako da..sređene kose bez šminke! B|





2. Da li bi radije bila bez obrva ili trepavica?

Ne volim da vidim osobe koje crtaju potpuno obrve,dok postoje i veštačke trepavice,i nadogradnja,a i ja sam osoba koja prva na osobi isto tako vidi obrve.. Tako da biram bez trepavica. :3
3. Da moraš da biraš da kupuješ samo u Mac-u ili Sephori do kraja života,šta bi izabrala?

Sephora! Ima mnogo boljih stvari i to je to,prosto..

4. Da li bi radije izasla sa previše pudera ili sa previše rumenila?

Ja puder ne koristim,tako da..mada i ne volim da vidim devojku sa puno rumenila. Ali hajde,sa previše rumenila,ako baš moram da biram. :o 

5. Da li bi radije nosila bajkerski šorts ili mc hamer pantalone?
Slika i jednog i drugog:
Koliko god da volim motore,i sve to,ovaj šorts APSOLUTNO NE! Dok ove pantalone,ne sviđaju mi se toliko,volim spuštene pantalone,ali ipak..
Biram ipak mc hamer pantalone..ipak. xd


6. Da li bi radije bila sa skorz narandžastom kožom ili sa normalnom,ali velikim flekama po njoj?
Narandžastom kožom. :3
7. Da li bi radije odustala od korišćenja četka ili maskara?
Četka,jer može sve da se nanese i prstima,ali maskara ne može,tako da.. xd
8. Da li bi radije odustala od youtuba ili twittera?
Iskrena da budem,imam twitter profil,čisto radi reda,ušla sam u njega 2 puta i to je to.Ne kontam svrhu njegovog rada,i svega toga. Totalno je glup i ne potreban( moje iskreno mišljenje).Dok Youtube je nešto najbolje napravljeno.Tako da Twitter. 
9. Da li bi radije imala lošu frizuru ili lošu boju kose?
Jaoj.. Ja iskreno mislim da ne postoji loša boja kose,nego samo boja koja nekoj osobi ne stoji..Ja sebe ne mogu da zamislim u crnoj kosi,dok u plavoj,crvenoj i ljubicastoj mogu. Ali u crnoj?Nikad. Ali,isto tako sam i osoba( kao što rekoh gore) koja ne može da podnese lošu frizuru i tako to.. Tako da radije loša boja kose.. xd

-ODGOVORI NA VAŠA PITANJA. -

Ima jako puno pitanja,i hvala vam na tome.
Drugo,želim da vam kažem da ćše biti još ovakvih Q&A jer ih ja jako volim.tako da krajem aprila/početkom maja očekujte novi. :3 Možda i pre hahaaha. xd
I da,svi koji nisu videli da je u toku Q&A i nisu stigli da pitaju,sve vas zanima možete mi i ovako pitati u komentaru,ili na mailu. 
Pa da krenemo!
1. Imš li brata ili sestru?
Nemam,i iskreno ne bih volela da imam. :3

2. Koje ti je omiljeno godišnje doba?

Mhm... ne mogu da se odlučim između leta i proleća.Leto voli i zbog raspusta,mora..svega! A proleće,jer maj je uglavnom,meni najbolji mesec i ne znam volim tu prolećnu atmosferu!

3. Omiljeni broj,boja,i mesto u tvom kraju?

Broj: 15. ♥☺
Boja: Crnaa!♥♥
Mesto:Hm.. možda aerodrom,i ako živim odmah do njega,i mrzim to,ali je lepo videti ga ovako nekada hahaha. xd

4. Koja ti je omiljena pesma?

Trenutno je to  Wild Dancer.
Ja toliko dobru pesmu nisam čula odavno.a  da ume da me oraspoloži u sekundi.

5. Omiljeno jelo?

Am.. Makarone! ^__^

6.Omiljeno piće?

Mhm.. Schweppes. *QQQQ*

7. Da li voliš 1D?

Nisam njihov najveći fan,niti ništa slično,ali ih slušam,i volim njihove pesme,tako da,da! :)

8. Da li čitaš Bravo?

Čitam,i mnogo volim postere njihove.^^

9. Da li voliš film Harry Potter?

Da budem iskrena.nikada ga nisam pogledala.
Knjigu jesam čitala,ali film ne.. :3 B|

10. Ako voliš,koji ti je omiljeni deo?

Nisam gledala,upsić...☺ 

11.Kog pisca najviše voliš? 

Pročitala sam prepuno knjiga,ali nemam omiljenog pisca.Moguće zato što su mi svi dobri,i ono.. ne mogu da jednog izaberem.
Ali,ovako tumblr-pisac i nadam se u budućnosti,nešto više,jeste Dino Ahmetović.
Njegov tumblr OVDE
Njegova FB stanica OVDE
Najbolji je na svetu,preobožavam ga! Pogledajte njegov tumblr,i fejs stranicu! :)

12. Kako lečis svoju tugu?

Odem napolje,uzmem telefon i fotografišem.opušta,a ako je napolju katastrofa vreme( kao u poslednjih par dana) ja uzmem papir i pišem stihove,citate,romane..

13. Za koliko prijatelja misliš da su pravi? 

Hm.. Brojim čekajte. xd 5-6 nisam sigurna hahaha. xd

14. Da li se kaješ zbog nekih stvari u životu,ako da kojih?

Uuu ima ih. Nisam baš osoba koja će reći:Ne treba se kajati zbog prošlosti,jer nam se ona u nekom momentu činila ispravnom. Ali,jesam osoba koja će reći:Pusti što je prošlo,nešto će bolje doći,ili ono: Sve što je prošlo,prošlo je sa razlogom,Bukvalno sam takva,i ti nekakvi citati su me izbavili hiljadu puta iz tuge.
Kajem se zbog toga što sam se kao mala plašila mnogo pasa,i imala sam Boxera.kojeg sam ja debil,poklonila nekim ljudima,oni je nisu hranili i ona je uginula a bila je skucna.JOVANKA DEBILU!-.-
To je najveće kajanje u životu,a sve ostalo je to što sam nekim ljudima pružila hiljadu šansi,i neke ljude što sam predugo zadržala u svom životu,a to nisu zaslužili!

15. Psi ili mačke?

Imam dve mačke,i jako ih volim,i kao mala sam obožavala mačke,ali sada su mi psi nešto najvrednije( posle porodice i prijatelja) na svetu. Obožavam da smaram svog psa,dok mu pričam o mom životu.^^

16. Šta misliš o filmu Sam u kući? Kako ti se sviđa?

Ovo će mnogo vas da iznenadi..Već je iznadilo mnogo vas kad ste pročitali da nisam gledala Hari Potera,ali da..I 'Sam U Kući' nisam gledala. ☺ Upsič.. ☺☺ 

17. Da li si zaljubljena?

Da,već 2 godine u jednu osobu.Njanja.☺☺ 

18. Zima ili leto?

Mrzim zimu,sneg,svesve! Blajks! Leto ljubav! ^__^

19. Farmerice ili trenerke?

Sa obzirom da ne nosim trenerke,i da mi užasno stoje farmerke.Mislim,svakako farmerke,njih i najviše nosim. ^_^

20. Šta si radila  pre pisanja ovog posta?

Blejala sa najboljojm drugaricom,i slikala se. ^^ 

21. Da li pišeš svoj dnevnik?

Ne,ali u zadnje vreme se mnogo toga zanimljivo dešava u mom životu,i želim da počnem. 
E da,imam pitanje za vas.Kako da počnem dnevnik? Pošto želim da počnem,i sve to,ali ne znam kako. xd Ko piše dnevnik,neka mi napiše u komentaru kako da počnem. xd

22. Da li možeš da posetiš moj blog? http://feshalafashion.blogspot.com/ 

Naravno!☺☺ 

23. Da li je tuga bol druga?

Hm.. Moguće! ☺☺ 

24. Da li ti se sviđa dečko,ako mu je kosa riđa?

Nije da mi je toliko kosa bitna,koliko oči,osmeh i obrve( naravno) ali,ja sam više tip plavokosi momci..^^

25. Da vazduh ne uzdišeš,da li bi mogla da pišeš?

Okej..ne znam..počinju ova pitanja da me plaše hahahaa. xd

26. Da nema Zemlje,i da imaš izbor da izabereš jednu planetu,gde ćeš živeti,koja bi to bila?

Ne znam stvarno aaa. :00

27. Mesto gde bi volela da otputuješ?

NOVI SAD!☺☺♥ 

28. Kad si poslednji put plakala?

Sinoć sam malo plakala,jer sam pisala mojoj najboljoj drugarici Sari( koju neki od vas znaju iz BFF TAG-a ) roman za rođendan,koji je sutra,pa onda malo dok sam pisala sam zaplakala,Da,uglavnom svi koji čitaju moje romane plaču,ali ovaj put sam ja plakala.. -.-

29. Koga od poznatih bi' volela da upoznaš? 

Uroša Turkulov!♥☺☺ 

30. Crtani koji si stalno gledala kad si bila mala? :) 

Sunđer Boba! ♥☺ 

31. Koliko imaš godina? 

12 ipo. :33

32. Voliš li da pišeš na blogu?

Pa logično,ne pišem svaki dan onako radi reda. ☺ :3

33. Šta želiš da budeš? 


Sve piše na slici!☺☺♥♥♥ 

34. Najbolja drugarica?

Ima ih više. ♥ 

35. Da li se zdravo hraniš? 

Jedno su želje,a drugo mogućnosti! Mislim,ja želim ali,džaba želja kad nije sudbina! xd B|

36. Imaš li BFF?

Imam. ☺♥ 

37. Omiljeni predmet?

Srpski. ^^ 

38. Srednja škola? 

Ovo pitanje verovatno znači koju ću srednju da upišem. Umetničku! ♥ 

39. Zašto si počela da pišeš blog? Tjs. šta te navelo na to.

U početku dosada,a posle već neka ljubav prema pisanju,i oslobođen je mog užasnog srama i stida kada pišem sastave i sve ostalo.. ☺ 

40. Omiljeni časopis?

Lepota I Zdravlje. ☺♥ 

41. Da ne bi bila fotograf šta bi onda bila? Mislim da nema fotografije?

Onda bi bila pisac.^^ Mada,imam problem,bila bi' pisac koji ne dozvoljava nekom da pročita svoj stih ili roman,šta god.. xd 

42. Omiljeni bend?

Bili Doktori,dok se nisu raspali. :) 

43. Da li ćeš nekad pisati vlogove?

To se snima,a ja se snimati neću nikada,ali možda bude neki vlog kada budem na moru.Ne znam,razmisliću.Šta vi kažete? ☺ 

44. Kakve ćeš postove pisati ovih dana,tjs. šta imas u planu?

Imam mnogo toga,prvo moram U Stilu Potnatih,a zatim MY WEEK,pa onda ide..mnogo toga! ☺ 

45.Kada će biti post: Poklon za najbolju drugaricu/druga?

Pa pošto sam vam obećala to ove nedelje,a nije bilo.a sutra je rođendan kod moje najbolje drugarice Sare,i sutra joj kupujem poklon..Hm očekujte post u ponedeljak /utorak. :3


To bi bilo to!
Uf,preživela sam ahahah. xd
Ako vas još nešto zanima,pitajte.
Do sledećeg posta,baj-baj. :* 


10 коментара:

  1. Sjajan post! Drago mi je što si objavila pitanja koja sam ti ja postavila! Možeš i ti meni postaviti neka pitanja na mom blogu u post QandA.

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. I pitanja i odgovori mi se bas svidaju tako da svak cast <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je ovaj post, kao i cijeli blog. Vidim da se trudiš i postovi su ti zanimljivi, samo nastavi tako, imaš moju podršku. :) Ako želiš pogledaj moj blog i stisni follow http://fdiarybyz.blogspot.com/ <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super post i neka pitanja su me nasmejala :) sjajna si ♥

    Poseti moj blog → http://lovelifewithemma.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17. март 2015. 01:34

    OdlIčan je post.Stvarno si zabavna,čak sam se nasmejala par puta.Odlično stvarno♥

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши