недеља, 8. март 2015.

MY WEEK: 8.mart, Novak Đoković,poklon. :3


Helou ljudi .:3
Dugo sam razmišljala da l' da ubacim ovaj post,pošto ova nedelja i nije bila toliko zanimljiva.Ali rekoh 'ajde,nema veze,smorićete se ali dobro. xd
Idemo redom. xd
Pisala sam vam u prošlom my weeku da imam silne testove. Pa iz fizike,možda ste obavešteni,dobila sam 1. Ljudi moji,ja ne znam kako se to desilo. Mislila sam okej dobiću najmanje dva,ajde i jedan,ali imala sam 0 poena. 0 ljudi.... Uglavnom,ne sekiram se,ponavlja nam test u utorak jer od nas 24 ima 20 kečeva ( fina deca,majke mi ). xd I da,imam najbolju razrednu koja predaje tehničko i koja zna fiziku pa će mi pokazati. Najbolja je! Opet,držite mi palčeve za dvojku,molim vas hahaha. xd
Iz Italijanskog sam dobila 4 njanja.^^ Iz Engleskog isto tako 4 i veoma sam zadovoljna,ali fizika..ufhfj zašto mora da postoji?
Imam test iz matematike ove nedelje i biće samo  definicije. Tu mogu sigurno 4-5 da izvučem,ali dobro. Ne nadam se ničemu bolje je tako. :3


Što se tiče mojih privatnih časova fotografije..Ona nije bila u Kraljevu i onda ove nedelje ništa od toga..Juče sam bila toliko razočarana zbog toga,ali dobro.. Postoji sledeća nedelja,i ona tamo..pa ona tamo. xd :)
Ko ne zna, za 2 god krećem u srednju i već znam šta ću da upišem.Umetnička! Ali,pošto verovatno znate da ne znam da crtam upisujem smer fotografa. <3! E sad,pošto imam drugaricu '99 i ona je u Medicinskoj,i poznaje učenice iz Umetničke.. Sad... kako da napišem ovo aa? Pa,ovako.. Oni su narkomani polovično i puše,režu se, piju.. farbaju se u neke lude boje i bla bla.. I rekla mi je da će pre da me ubije neko da me pusti u umetničku. xd Aaa:( Ali,ipak ću da upišem makar morala da ne pričam sa nikim iz te škole... xd :D

Verovatno ste čuli na hiljadu vestima da je Novak igrao u Kraljevu.Ja nisam išla da ga gledam u Halu,niti sam išla ispred njegovog hotela,jer prosto..Volim ja njega i poštujem! Svaka njemu čast! Ali,ne pratim toliko sportove.. xd Uglavnom,verovatno niko od vas nije znao da živim kod aerodroma(valjda se tako piše) i da,nije blago meni..Niko ne bi voleo da živi blizu nečega što drnda svaku noć i tako to..Posebno leti..tad ne možete da zaspite! I Novak je prošao pored moje kuće do Aerodroma,ali meni bilo mrsko da izađem napolje..xd Car sam,priznajte! B|

Od serija ovih dana NIŠTA nisam pratila. Našla sam jednu Grčku seriju 'Ekipa iz kraja' ali nisam sigurna da ću je gledati.Ako je neko gleda ili gledaO neka mi javi da l' da počnem. :3

Youtuberke sam pratila najviše ove nedelje i najviše sam pratila:Vinu,  Emilija Milojević ( ubacuje vlogove gledajte je ! ) i  Ana 2 Cats.  Njih tri su mi i ovako omiljene,ali ove nedelje sam ih svakodnevno gledala. xd

Hm,,Da li se još nešto pametno desilo?  A da! Trebala sam da idem na takmičenje karatea u Šabac ali nisam jer sam nešto uradila sa nogom,ne znam ni sama.. Tako da nisam išla ! Ali, idem u subotu( ako mi se noga opravila) na takmičenje u Kragujevcu,tako da ako ima neko ko je iz Kragujevca neka mi se javi na mail da se upoznamo.^^

Kako sam mogla da zaboravim? U petak smo išli da kupujemo poklon razrednoj nas 5 iz mog odeljenja i njih 3 iz drugog odeljenja i bilo nam je toliko zabavno.Išli smo kod Ibra u park a padao je sneg,i onda je bila svuda voda i blato i ja sam upala u baru..I išli smo i blamirala ih ( naravno xd ) ii kad nam je bilo previše hladno ušli smo u prodavnicu igračaka da se zagrejemo,tjs. ''razgledamo''  igračke i kad nas žena provalila izbacila nas napolje. :((( Bilo nam je hladno haghaaha.  xd
Videli smo majku od naše drugarice iz odeljenja, koja se operisala tjs.pala i polomila kosku u nozi  onu glavnu.. Rekla je da ne možemo u bolnici da je obiđemo već kad dođe kući(za nedelju dana^^ ) možemo da idemo kod nje..Ja trebam sutra da se čujem sa njom preko skajpaa..Koliko smo svi plakaali kad je pala i kukala uf :(

Što se bloga tiče ove nedelje nisam pisala svaki dan,jer me bolela uglavnom glava,ili sam bila umorna ili mi se nije pisalo. xdd
Ove sad nedelje,tjs.od sutra pišem verovatno svaki dan.Imam mnogo ideja.
Moram sutra ili prekosutra da vam napišem favorite i ako mi se ne piše toliko,ali dobro. xd
Imaće još dosta postova,recenzija jednih labela i tako.
Pa čekajte ljudi! Ništa od takmičenja u Kragujevcu! 14tog mi je najboljoj drugarici rođendan,i kako to da zaboravim!? Ništa od upoznavanjaa i takmičenja kme..
I da,biće post ove nedelje šta kupiti najboljoj drugarici/drugu za rođendan,kada dođem iz kupovine. :3
Mislim da će postovi biti svaki dan ,da...
A da, oko majke.Kupila sam joj set kupke,sapun i krema. Verovatno ću i ja koristiti pa vam pišem mišljenja!


Opet od filmova ništa ove nedelje..Ne znam šta mi se dešava,ali mi se filmovi ne gledaju od kako ne mogu da nađem normalnu seriju za gledanje. -.- Ali,imam u planu neke filmove da odgledam pa vam pišem mišljenja u sledećom my weeku.
Jaoj ljudi,pa ja 14tog imam rođendan kod najbolje drugarice,a najbolji drug isto na taj dan rođen.. Mislim isti datum rođendan..Ali,moj najbolji drug je najbolji,pa će slaviti 16tog rođendan( ne volim taj datum,jer je 5 godine od nekog ružnog događaju,ali o tome će biti za dve nedelje xd ) ii ja moram i njemu i njoj da kupim poklon,tako da,da.. ide za naj druga i drugaricu post.^^
Ok sad sam se raspisala veoma..

U Aprilu moja beba puni godinu dana( ok ne beba beba već pas beba ^^ xd ) aww jedva čekam lalaal ljubav<3


Oko pesama sam najviše slušala :Ideš za Kanadu.. Omg,da.. Ne znam da li je to  serija ili emisija,ali sam gledala Dosije ove nedelje najviše.. Možete naći sve epizode na sajtu PRVE.
Ja sam plakala toliko za Tijanin zakon i sve to..Uf. :(
I drugu pesmu:Bolje da je kraj-Juice. :3

Ove nedelje sam isto tako i provalila ko su pravi prijatelji,koji samo glume.. I dobro je što sam provalila,jer da sam neke osobe zadržala duže u životu bilo bi' užasno..

Da l' ima još nešto da napišem? Hm? Ne.. Verovatno..Ako se setim ide u sutrašnjem postu.. I da,ne znam šta da pišem sutra aa:0 A da,favorite Jovanka debilu.
Okej. xd
Ovo je pričanje sama sa sobom..
Uglavnom,to bi bilo to.
Slike koje su me oduševile ove nedelje:





To bi bilo to!
Pišite mi ako imate neke želje za postove,i možda uskoro bude Q&A,ali ako želite još nešto,pišite!
Čujemo se sutra!
Bay-bay. :*

14 коментара:

  1. Evo priznajem,car si. xD Da je meni Novak prošao ispred kuće,u pidžami bih izletela napolje da se slikam s njim. xD Baš mi se sviđa post. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj znam. B|
      Pf,da je prošao neko koga puno preobožavam,ja bih izašla i.. ok nisam htela niš da napišem..Nema veze. Pomislićete da nisam normalna ( kao što nisam xd )
      Hvala ti. :3

      Избриши
  2. Zanimljiv post :)
    Ono, ako zelis, upisi umetnicku. Ipak su to samo predrasude. Isto pricaju i za ucenike Umetnicke skole u mom gradu. To ako se farbaju, oblace drugacije, ne znaci da su losi, narkomani ili bilo sta drugo. Narkomana imas gde god, nije stvar skole. Moje misljenje samo. :)
    Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :3
      Ma naravno da ću upisati Umetničkuu. Sprijateljiću se ja sa tim takvim nije meni problem haha. xd

      Избриши
  3. Baš si Car,obožavam karatistkinje!!!!!
    Koji si pojas!?!
    Ja već godinu dana treniram karate i za to vreme sam bila na samo jednom takmičenju i osvojila bronzanu medalju što je stvarno super!!!
    Koji si razred 6 ili 7,posto ja sledece godine krecem u srednj i jos nisam odlucila sta cu da upisem,ali tebe podrzavam,samo napred, gore glava i upisi tu Umetnicku!!!!!

    flyovanje. blogspot. com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aww hvala ti. :3
      Sad polažem za zeleni. :3
      Ja sam bila na 10ak sigurno,ali sam napravial pauzu,i sad kad ima takmičenje( a ono je vikendom) ja nemam vremena uf.
      6ti,hocu sigurno. :3
      Aaa upiši nešto što voliš. :3
      I da, jel ideš na more sa Karateom u Bugarsku ove godine? :3

      Избриши
  4. Fizika je najgoraaa! Ni ja to nemam pojma!☺♥
    Obožavam tvoje My Week postove, najbolji suu!♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Stvarno si carica! A, ako ne znaš koju seriju da gledaš preporučujem ti seriju Violetta. Stvarno je sjajna. Prikazuje se na Disney-u (ako imaš taj kanal) i stvarno je super, govori o jednoj tinejdžerki, koja ima talenat za pevanje, ali njen tata ne dozvoljava da peva i tako to. Verovatno će ti se svideti.

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mila!
      Znam za tu seriju i gledala sam je jedno vreme ali nemam ja vremena da je pratim kada je vremee,ako ima na netu mogu,ali ne verujem da ima .:3

      Избриши
  6. Aaa bas si zanimljiva, stvarno ne mogu da verujem. Obozavam tvoje postove i svaka ti cast na njima. Nego,zelim ti srecu da popravis tu (glupavu)fiziku. Nista nemoj da se sekiras;)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv postić. Mislim da trebaš da upišeš umetničku školu ukoliko je to ono čime ti želiš da se baviš. Možda je tvoja drugarica ljubomorna na primer, pa je zato to izmislila. A čak i da je istina, možda nije baš bukvalno tako. Siogurno postoji osoba s kojom bi se lepo družila. Mada, ne brini se, imaš ti još vremena do srednje, to ti je tek za 2 godine. Ja u 6. razredu nisam imala pojma ni koje sve škole postoje u Beogradu, a kamoli šta ću da upišem. Polako, snaći ćeš se i odabraćeš školu koja je najbolja za tebe. Veruj mi :D
    Sledeći post bi mogla da bude neka recenzija na primer, ali nekog proizvoda koji nemamo svi. Tipa, neki losion za telo ili tako nešto, a ne baby lips koji svi sad imaju... Razumeš me šta hoću da ti kažem? :D

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ;3
      Ma ja imam taj problem da ništa nr volim. Medicine se gadim a sve ostalo mi je dosadno. Veterinar mi je lep posao ali lep fok moze samo psi ili macke pregledaju i sve ostale zivotinje ali fomaće.. No ipak. Tako da fotografija je nešto jedino što volim. :3
      Am nrćr biti baby lips uskoro će biti recenzija ali nečega drugog. :3

      Избриши