недеља, 22. март 2015.

MY WEEK: Popravljena fizika, proleće, letnja škola,još malo će raspust. ^^

Helou ljudi.
Danas je vreme za MY WEEK,ali pošto prošle nedelje nisam pisala ide ovako za obe nedelje šta ima. :3
Da krenemo!
Pre svega,moram da kažem da je bio rođendan moje najbolje drugarice i druga,i da sam se presuper zabavila.  U ponedeljak je tom drugu bio rođendan i bilo mi je dobro,iako je to bio jedan od mojih najgorih dana,tjs. 5 godina od ubitstva mog idola,bla bla.Nije bitno. :)
Kao što sam vam rekla trebala sam da radim test da popravim keca iz fizike,i ona mi je lepo dala test za dvojku i dobila sam trojku jer mi je sve tačno. ^^
U ovoj nedelji ne znam kako će ići postovi jer imam bukvalno svaki dan test,pa pitaju pa donose ocene.Iz Srpskog smo u petak imali,tema je bila: '' Gledam sebe u očima drugih.'' i '' Radujem se proleću.''
Sa obzirom da je proleće moje omiljeno godišnje doba( posle leta) logično da sam to pisala,i mislim da ću trojku da dobijem.. xd‚
Sutra post ide 100% i ne mogu da se odlučim između dva posta a.
Uglavnom, provalila sam nešto.Ove sad nedelje što je prošla  nisam imala puno toga da učim, i imala sam vremena,ali nisam imala ideja..dok sada imam puno da učim,nemam ni malo vremena,ali ideja 10000.. pa okej..
27mog je tromesečje( ako se tako piše) i bukvalno,stvarno moram da se uozbiljim posle raspusta ovog mini.Jedva čekam taj raspust samo da odmorim dušu malo.. E sad,na tom raspustu ako ostanem kući postovi idu svaki dan,a ako odem kod babe postova nema.. :/
Na leto možda krećem u letnju školu fotografije dobila sam broj od vlasnika i samo još da nazovem uf.. Ali,nisam sigurno da ću ići 100% jer idem i na more i tako to pa ne znam da l' ću imati vremena za oba. :((
Hm..ne znam mislim da se više ništa zanimljivo nije desilo.. a da,pala sam na koleno i izgleda da sam uganula nešto i tako to,i užasno me boli i ne smem u školu i trebamsamo da ležim,ali neću da iem kod doktora i ne mogu da mirujem.. heheh. B\


Ove nedelje,serije kao po običaju nisam gledala,ali planiram da počnem Očajne Domaćice već 3 meseca.. Gledala sam Domaćice Sa Bosfora i onda je samo prekinu i sad hoću očajne ali,ako znam da će da se nastave domaćice onda neću..ne znam ni sama,i ako počnem očajne moram ispočetka a znam šta će sve da se desi blabla. ufshs-.-


Muzika u ovoj nedelji.. da,kako sam to zaboravila! Pominjem već 1000 puta moje omiljene knjige,a nijednom nisam spomenula 'ljubav u doba kokaina'' to mi je prva omiljena knjiga,ali sam je nekako zaboravila,tjs.da je spomenem.
Pesma koja me je dirnula jako iako je izašla pre 2 dana jeste:
Aca Lukas i Ivana Selakov-Ljubav u doba kokaina
Nema lepše pesme,ja sam se zaljubila totalno! Ako bude bila predstava u mom gradu apsolutno ću otići da je pogledam jer sam zaljubljena u samu knjigu a sada i u pesmu!

U ovoj nedelji sam promenila izgled bloga,i ne sviđa mi se baš,ali ne mogu naći bolju,tražim..
Napišite mi u komentaru mišljenje za novi izgled bloga!

Slike u ovoj nedelji:





To bi  bilo to!
Čujemo se sutra.
Baj-baj. :*

4 коментара:

  1. Post ti je odlican. Jako mi se svidja pesma Aca Lukasa i Ivane Selakov. Moja sestra cita knjigu ljubav u doba kokainai kaze da je knjiga jako super! Zadnja slika je vrhunska. AAAAAA Mario Casas ^^ Dobra je ta trojka z fizike. Ja sam odg i dobila +
    Sve u svemu bravo za ovaj post.! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u Januaru čitala,i nešto mi nije jasno.. a to je što je nisam stavila u favorite jer sam knjigu pročitala za SAMO jedan dan.. celu..
      Ma meni trojka kao nekima petica. B|
      Hvala ti. <3

      Избриши