петак, 27. март 2015.

Odabir stvari sa nekih stranica na fejsu. :)

Helou ljudi.
Pre svega, možda se čudite zašto nije bilo postova cele nedelje.pa hm..imala sam neke zdravstvene probleme( još ih imam) tako da nisam imala snage da kucam i razmišljam i tako to.. danas sam odvojila malo vremena za blog,i da vam napišem post,a i da pregledam druge postove.

Danas sam došla na jednu ideju( mislim da ovo nisam videla na nijednom blogu ) mislim,okej došla sam pre neki dan,kada sam sa drugaricom pregledala stvari na internetu koje može da se naruče.
E,sada imam jedan problem. Nismo svi iz Srbije,ima nekih iz Bosne,Hrvatske, i tako dalje,pa sam odlučila da imam i neke stvari tako iz drugih država,a ne samo iz Srbije.
Ovde ću pisati stvari koje se meni lično sviđaju, link stranice,i koliko koštaju.
Znači stranice su samo na fejsu,a da li će imati neki post gde nisu samo na fejsu nego ovako sajtovi neki,videću.
Najmanje će imati šminke( ne znam ni da li će je imati,ali okej).

Sada,kada je sve jasno možemo da krenemo. :)

 JELENA KUPOVINA:

Link stranice OVDE
Po meni je ova stranica super, i stvarno mi se sviđa odeća i obuća i sve što nude.
Njihov instagram OVDE
Ne znam da li šalju za Srbiju,uglavnom stranica je tjs.vodi je devojka iz Bosne,tako da,vi koji ste iz Bosne možete da naručite na njenoj stranici preko inboxa.


Sa obzirom da će uskoro( ne tako uskoro :o ) leto,trebaće nam novi kupaći.Po meni je ovaj idealan,i stvarno vi koji ste iz Bosne, imate sreće,jer ja ovo nisam nigde videla. Videla sam na još nekoj stranici ovakav plavi-neon koji mi je mnogo lepši,ali na Jeleni Kupovini ima u ovoj boji,i takođe mi se sviđa.
Preodličan je!
E sada,to vam nisam spomenula, ja ne znam koliko KM ima u dinarima,tako da,ne znam da li je ovo skupo ili nije,ali dobro.
Uglavnom,ovaj kupaći je 27KM



*i ovo je takođe sa Jelenine kupovine*
Patike su mi vrh vrhova! Nažalost,nigde ih uživo nisam videla,ali, očito ih ima da se naruče.
Zovu se Nike Roshe Run i mislim da imam još nešto na mojoj listi kupovine.
Prelepe su aaa^^ 
Što se tiče brojeva ima od 36-45 tako da.. IMA MOJ BROJ! Molim ljude iz Bosne da mi ih pošalju,hvala!
Koštaju 100KM ( OPET ponavljam,ne znam da li je to skupo ili ne.. )
I da,verovatno nisam spomenula,na ovoj stranici ima najviše obuće,i to savšrene obuće,tako da ako vam trebaju nove patike ili šta god, pogledajte stranicu. :)

Omg ove helanke su savšrene! Znate i sami da ih već dugo želim,i upravo sam izbalavila na ekran,jer su savšrene! Mnogomnogo mi je žao što ne živim u Bosni,mislim da bih pola stvari naručila.. Prelepe su aaa! *QQQQ*

Veličina:  S-XL

Cena:  35KM


E,ljudi upravo sam saznala.Pa ona šalje i u Srbiju! Okej previše sam srećna.. Tako da sve što sam gore napisala pada,može da naručimo i mi iz Srbije ove prekasne stvari! ^____^
To bi bilo to oko te stranice,ima još puno stvari,pogledajte!

Ekstrašoping (Prodaja)

Njihova stranica OVDE


Oni su mi totalno okej,iskrena da budem,ima hiljadu boljih stranica,ali su svakako dobri,a nisu skupi.

Ove minđušiće su mi preslatke! Ne znam ni sama zašto,ali bih volela da ih imam,savršene su!
Koštaju 35din i stvarno su prejeftine i prelepe!


Omg,ovaj šorc mi je predobar! Jedino što ste već prepostavili da mi se ne sviđa,jeste boja,ali  na ovakvu prelepotu mi je i boja okej. Ne znam šta mi se ovde sviđa,ali m se sviđa,i imam da naručim za leto makar morala da umrem..ok ne..svejedno savšreno!
Cena: 1300,00 (kako je jeftino ja nmg ovo ^^ )


H&M suknja..
Pa mislim šta da vam kažem...sem što je crna,i sem što je uska,i sem što je...savšrena? Hm.. previše mi je ovo kjut,ne znam volim ovako ''duboke'' suknje i prelepe su mi..nemam reči. Stvarno, ako neko naruči ovu suknju,neka mi je pošalje samo da je vidim uživo!
Cena:2000din ( am dobro,ipak je suknja savšrena.. :''D )



Torbe M&M

Njihova stranica OVDE
Pre nego što krenu torbe koje se meni sviđaju moram da napomenem da je rođena sestra od moje najbolje drugarice naručila jednu torbu,i stigla joj je nakon nekoliko dana,a uz to su je sačekali u kombiju da je preuzme, znači stvarno je sve bilo dobro i svesve super.Tu dobijaju jedan plus.
A drugi plus je taj što su torbe ručno rađene,tjs. one same crtaju po njima tako da supersuper!
I da,brzo idite na stranicu,ima nagradna igra,traje do sutra tako da trk tamo!

Am,ja jako volim London i sve sa njim,nekako..ne znam volim to sve tamo..Ova torba mi je savšrena! I da,nisam spomenula,torbe su više onako za škole,ne za grad i tako to!
Sve u svemu, ručno nacrtano,i sve to,i to što stiže bukvalno za nekoliko dana,i to kući..predobro! Baš mi se sviđa!
Cena: Sa popustom 2160din

Ovu torbu je naručila moje najbolje drugarice sestra,i mogu da vam kažem da je ista kao i na slici i da je savšena,posebno za nas koje volimo da čitamo. '' Ko voli da čita taj ne legne u krevet SAM''
Preprelepa torba,i prepreviše mi se sviđa! Kao što rekoh,možete slobodno da naručite,jer sve je prošlo u dobrom redu!
Cena: 2500din

Ova torba mi je toliko preslatka zbog svih šara,i podseća kao da ste u Parizu,pa mislim ono,prelepa je stvarno!
Cena: Sa popustom 2200din


Prodaja Garderobe Mirjana

Njena stranica OVDE

Ova majca mi je super. Nekako je za naš uzrast i u mom je stilu,i prelepa je. Nije ništa posebno,ali je lepa. :)
Cena: 600din

Povoljna kupovina Online prodaja- PO narudžbini

Njihova stranica OVDE



Awhh,ova majca je prepreslatka.Obožavam Mikija,i sve majce sa njim,iako sam možda malo prerasla to..okej malo više,nije to više moj stil,ali pre sam obožavala,ali ima još onih koji vole taj print tako da..naval'te!
Cena: 10km


Ne znam da li sam negde spomenula,ali obožavam čipku i sve što je čipkasto tako da.. Prelepa bluza,i imam sličnu! :3
Cena:23km




To bi bilo to gajz. :3
Imam još hiljadu favs stranica,ali ovo su neke stvari koje su mi se svidele bašbaš.
I da,provalite koja ironija.Počnem da pišem ovaj post,a želim da ga napišem već nekoliko dana,i bum! Zove me naj drugarica da idem do nje..odem do nje,da nastavim da pišem post kad fejs ne radi..Poludela sam! >.< Ali,sam ušla na operu i radi mi hehehe ljubav. ☺
Pišite mi šta želite u sledećem postu.
Baj-baj. ☺ 

4 коментара: