петак, 20. март 2015.

POSEBAN POST-Moji citati.

Helou ljudi. .3
Pošto su mi mnogo vas tražili da napišem post o mojim citatima,romanima i ostalo,  a i ovaj post će biti 70 tako da.. danas sam odlučila da pobedim strah od mog pisanja.. i da napomenem idalje mislim da ne znam da pišem,ali dobro..
Želim samo jedno od vas,a to da mi napišete iskreno mišljenje o mojim citatima kojih će biti 10ak u ovom postu,i da kažete kako vam se čine.
Pa da krenemo!! Uživajte!

1. ''Jednostrana ljubav je ista kao sto je ici jednosmernom ulicom i očekivati da ce se kola pojaviti sa obe strane.''


2. ''Jadan je život onog coveka,koji jedva ceka da legne i zaspi da bi mu sve gluposti i problemi nestali,ako nista,bar na kratko..


3. ''Ponekad,koliko god da volis,i koliko god da je ta ljubav jaka,moras otici.Za svoje dobro.. Ali,posle toga neces imati taj osecaj kao da si bio voljen,ili kao da si voleo..''


4. ''Najgore je kada znate da se sve vise i vise zaljuubljujete u nekoga,a isto znate da je ta ljubav totalno nemoguca.''

5. ''Kazu prava ljubav prevazidje sve probleme..a sta ako ista ta nije prava i ne moze sve da prevazidje?''

6. ''Nekada dajemo sve od sebe nekim ljudima,i trudimo se za njih,iako nisu zaslužili da pljunemo u njihovom pravcu,i da im kažemo 'ćao'.''


7.  ''Ne znam kako ljudi uspeju da odglume celo prijateljstvo ili ljubav.. Ja ne mogu ni da odglumim da nekoga ne volim,a kamoli ceo ostali lanac ishrane.''


8.  ''Svaki pravi prijatelj treba prepoznati tugu u drugovom pogledu i lažnom osmehu..''

9. ''Nekada se i zaljubimo u osobu sa televizije..pa šta? Nije to loše za nas,već samo za naše roditelje koje nas pomačinju sa izbalavljenog televizora..'' ( ovo je toliko smešno ja nmg sramim se ... )

10. ''Ponekad izaberemo da budemo povređeni sa strane osobe koju volimo najviše,jer ipak su nam se najlepše stvari desile sa njom..''


To bi bilo to!
Ovo je za 70 post po redu,a i za to što ću uskoro imati 60 čitalaca ajooj.^^
Želim da mi u komentarima napišete ISKRENO mišljenje o svemu ovome,i da mi predložite šta da pišem u sledećem postu.
Baj-baj. :* 

8 коментара: