субота, 7. март 2015.

U Stilu Poznatih:Justin Bieber

Helou ljudi. :3
Danas je subota i došlo je vreme za ocenjivanje stila poznatih.Znate da uvek komentarišem ženske poznate ličnosti,ali već duže vreme razmišljam o Justinu i njegovom stilu,i želim to da podelim sa vama.
Ako ga neko od vas ne voli,sori. xd
Što se tiče njegovog stila ja mislim da ima predobar način oblačenja. :)
Pa da krenemo!

PRVA KOMBINACIJA.



Koliko ovaj čovek ima savšren stil! *-*
Ne znam..ne znam šta da vam napišem.Toliko je dobro uklopio ovaj sako u ove pantalone,jedino što bih promenila jesu ove patike,ali se veoma slažu uz ovu kombinaciju,promenila bih to jer se meni lično one ne sviđaju.
Sve u svemu,odlično!

Ocena za ovu kombinaciju: 9+

DRUGA KOMBINACIJA.

Ja stvarno ne mogu da verujem da neko ne voli njegov stil.
Ovo je savšrena kombinacija! Ova jakna uz ove vojničke pantalone pun pogodak+ uz sve to ovaj kačket. Svaka njemu čast na ovome stilu!

Ocena za ovu kombinaciju: 123456789.. *-*

TREĆA KOMBINACIJA.

Okej..ova kombinacija mi već nije jasna..Kontam prsluk,okej presavšren.Kontam pantalone kožne predobre! Ali šta je ovaj nastavak na ovoj majci ili kako god?Stvarno mi nije jasno,ako može neko da mi objasni..hvala!
Sve u svemu,kombinacija je odlična,bila bi savšrena bez ovog..šta god da je. xd

Ocena za ovu kombinaciju: 8. xd

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Koliko su meni njegove tetovaže adhgsgajaa.. *QQQ*
I ovaa kombinacija mi je,naravno,presavšrena,jedino što mi kvari sve ovo jeste šešir.Po meni,ružno mu stoji,i ne slaže mi se ovde nikako.
Sve ostalo (y).

Ocena za ovu kombinaciju: 9. xd

PETA KOMBINACIJA.

Znate i sami da volim sve što je kožno..i sve što je crno.. Jel treba još nešto da kažem za ovo ili samo ' asgsjushsjhajaajajahghda...' ? *QQQQQ*
Savšreno!

Ocena za ovu kombinaciju : 1010101010..*QQ*

ŠESTA KOMBINACIJA.

Kapica na prvoj slici je savšrena,mada mi se ova kombinacija više sviđa bez nje.
Košulja je divna,i ja bih istu ovakvu nosila,nema veze što je muška buahah. xd
Pantalone su totalno  okej,i patike perfect.*.*

Ocena za ovu kombinaciju: 10. *Q*

SEDMA KOMBINACIJA.

Am,sve je bilo savšreno dok nisam videla ove čizme.. Odvratne su ! Kombinacija je cela savšrena,prsluk savšren+ bluza savšrena,isto i pantalone,,ali.. čizmice..fuj!

Ocena za ovu kombinaciju: 8.

OSMA KOMBINACIJA.

Da li može  ovaj čovek da mi pozajmi prsluk,samo da ga slikam.. Omgf koliko savšren prsluk,i cela kombinacija.Ova bela boja mu toliko dobro stoji.
Premoćna kombinacija!

Ocena za ovu kombinaciju: 38938373903020292..^-^

DEVETA KOMBINACIJA.

Omfg njegove tetovaže...^____^*
Opet,sve savšreno,sve premoćno,ali ove patike..fuj!
Bluza je savšrena,farmerke još lepše,patike kvare sve! :(

Ocena za ovu kombinaciju: 9+

To bi bilo to!
Nadam se da ste se zabavili,i napišite vaše mišljenje o Justinovom stilu. I da,napišite mi koga želite od poznatih da ocenjujem u sledećem postu!
Bb. :*

24 коментара:

  1. Odličan odličan odličan post.SSuper je što si bas pisala o njemu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Meni se neke kombinacije bas i nesvidjaju... -..-
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se sve kombinacije aposolutno dopadaju. Ja njega obožavam i njegov stil je savršen. :) Odličan post.

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Pa onako,nema bas neki extra stil...

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  5. Ulepšala si mi dan. :) Obožavam ga. Belieber forever ♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Jako mi je drago sto si muskarca izabrala da ocjenis stil. Ja jako njega volim i njegovo oblacenja a prva slika mi je najljepsa.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Juss je tako sesi i hot i njemu sve prelepo stoji i ja sam mrtva.Odličan post :)

    Poseti moj blog & učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Htedoh i ja da napisem da je sesi al ne smem nekoo će se naljuti HAHAHAHA. xd
      Savšen čoek majke mi. ^^
      Hvala ti!:3

      Избриши
  8. Odličan post! Justin ima super kombinacije. :)

    Novi post + giveaway :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, jako mi je dopadaju komentari na Justinov stil...


    http://missmartafashionandcosmetics.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam baš neki ljubitelj Justina, ali sam ga zavolela od kako sam gledala poslednju emisiju Pinkovih zvezdica (ako si gledala, verovatno si videla kako Mateja Vukašinović peva njegovu pesmu). Ali sve u svemu post ti je sjajan, draga.
    Pogledaj ako želiš moje nove postove i komentariši.

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja Justina ono slušam i super mi je. Ali njegov stil❤😁
      Mateju ne gotivim baš...
      Sve u svemu hvala mila❤❤

      Избриши
  11. Анониман8. март 2015. 03:36

    Da li ces nositi narukvice od gumica ove godine?

    ОдговориИзбриши