уторак, 17. март 2015.

Moja lista kupovine. #1

Helou ljudi.
Postovi nisu bili nekoliko dana,jer..nemam opravdanje! Prosto,škola me je ubila, my week nije bio,jer ništa zanimljivo se nije desilo, u stilu poznatih nije bilo,jer nisam imala vremena..Sve u svemu,valjda ću se uozbiljiti ove nedelje,i da,ponestaje mi jako ideja,i inspiracije..
Užaš,znam!
Danas sam odlučila da vam napišem 10 ( valjda će biti 10 ) stvari koje želim već dugodugo. Odmah da kažem,da se ja ne šminkam puno,i da neće biti stvari oko šminke,možda jedna. Eto toliko. :3
I da, ovo je prvo izadnje ove teme,verovatno ću napisati i moja lista kupivine-leto. Tako da,očekujte to! ☺
Pa da krenemo. :3

1. NIKON.

Mislim da je ovde  sve jasno.
Nije bitan koji Nikon,bitno je da je Nikon,i da će mi pomoći u fotografisanju. Ovo želim već jakojako dugo i mogu reći da mi je to prva stavka na listi. Možda ću i u maju dobiti (napokon) Nikon,samo ako popravim ocene. .-.
Uglavnom,kada će više maj i zašto ne skorije???

2. Kožna suknja.

Verovatno ste znali da ne volim suknje,ni haljine.. ali,da promenio mi se jako stil,i sada su mi suknje savšrene,kao i haljine. Ne znam šta mi se dešava.Uglavnom, kožne suknje su mi toliko agdsjahaja. *Q* U maju,za jednu svadbu ću je kupiti,i nosiću je uz košuljicu belu( sve sam ja to osmislila,opušteno.^^ ) 
Hajde,recite da nisu savšrene,pa mislim..

3. Starke i UGG čizmice sa bodljama.


Svi znate da volim bodlje najviše,i da UGG čizme obožavam,tako da sam na ovo ODLEPILA.
Toliko su moćne pa ja ne mogu..
Ja ih negde po prodavnicama nisam videla,a na netu može da se naruče,ja ću ih 100% naručiti za sledeću zimu. ^^
Što se tiče starki,isto su savšrene,i mogu da se od običnih naprave sa bodljama,ali meni je nekako bolje da kupim takve starke. Naručiću ih sigurno uskoro preko neta. :)

4. NYX Lip Pencil Purple Rain.


Ovo je po meni nešto savšreno.
Boja je savšrena,i imam sličnu boju maskare,ne znam.. Savšreno je i već dugo ga želim !

5. Nike air force.


Skoro svi su odlepili za ovim patikama,pa tako i ja.Nije baš da sam osoba kojoj se svidi sve što se drugima svidi,ali ove patike su mi s a v r š e n o - savšrene. *-*
Ima i crne i bele,ali meni su lepše bele. Ima ih u mom gradu,mada ja nisam sigurna da li ću da ih kupim,ili da ih naručim. :3

6. Calvin Klein parfem.

Ja sam ovaj parfem imala,i mogu sad ovako da kažem od svih parfema da je najlepši!
Na moju veliku žalost,potrošila sam ga i sada želim novi! Ne znam da li ima u Srbiji da se kupi,ja sam ga kupila u Švedskoj. xd


7. EOS labelo.

Neki kažu da su loši,neki da su odlični,a neki da ima mnogo boljih labela! Hm? Znam da u liliju ima kopija,koja je slična,mada,ja mislim da ako već želite EOS nađite ga negde,i kupite,zašto kupovati kopiju?
Na internetu ima da se nađu,za ne znam tačno koju cenu,ali kako sam čula 800 dinara su.
Ko voli neka izvoli! Ja ću ih verovatno naručiti,zato što želim baš da probam i to 'čudo.' :3

8. Dnevnik.

U zadnje vreme se dešava mnogo stvari u mom životu,i imam jako veliku želju to da negde zapišem,i da za naprimer,godinu dana u isto ovo vreme to pročitam i vidim šta se i koliko promenilo..
Da,čudna sam malo,priznajte ! xd
Sve u svemu,ja jako želim dnevnik,ali ne znam kako sve to da počnem ufhssjs. -.- Svakako,kupiću ga! Moram. B|

9. Boyfriend farmerke.

Pa jel ima nešto lepše od ovih farmerki? Pogledajte vi tu prelepotu!
Jako volim spuštene pantalone,ali kada sam čula za ovim farmerkama..odlepila sam! Predobre!

10. Veliki plišani meda!

Ovo je nešto što želim malo pre od mog rođendana ( 27.11.) tako da...
Ne znam šta da vam kažem,sem.. javite mi se na gmail da vam dam adresu gde da pošaljete. B| 
Šalu na stranu,ovi veliki medvedići su mi toliko savšreni,i ne znam kako da ubedim moje da mi kupe,ali dobro..

To bi bilo to!
Ima još 100000 stvari koje ja želim, ali,kao što rekoh biće još ovakvih postova,tako da. 
Pišite mi šta želite u sledećem postu,pošto ja ideja nemam ! :( 
Baj-baj. :*

17 коментара:

  1. Baš ti je skormna shopping lista, haha. Šalim se. I meni su na listi boyfriend farke, i još neke sitnice. Međutim, uggs sa bodljama su zaista smešne (nohate). I EOS je odličan samo mu je cena velika za jedno labelo. :D

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa znam,to i moji roditelji kažu. B|
      Ukusi su različiti,npr.meni su ugg čizme i sa bodljamai bez savšrene,dok neki ne mogu da ih podnesu..tako da. xd
      Slažem se tu sa tobom. xd

      Избриши
  2. I meni je prvo na listi neka dobra kamera jer želim da poboljšam kvalitet slika! Najverovatnije ću je tražiti u maju za rođendan, a i tad idem na ekskurziju.☺
    Kožne suknje su, i po meni, preslatke!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne samo zbog kvaliteta slika,već i ovako..Potrebna mi je,jer na leto myb idem u školu za fotografa.^^ ☺♥
      I ja idem tada na Eskurziju,u BG. :3
      Takođe.. :3

      Избриши
  3. Ja bih volela da kupim Nikon kameru i EOS labelo,ali je jako skupo za nešto tako malo XD
    Kožna suknja- s a v r š e n s t v o

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj.ja Nikon moram,makar štrebala po ceo dan i noć,moram da ga dobijem,ne zanima me. B|
      Pa slažem se sa tobom,mada ću ja verovatno negde van Srbije kupiti,verovatno je jeftinije. :3

      Избриши
  4. Prelepe stvari! ;) ♥
    Suknja je najlepsa! Naj je! *_*
    posetite moj blog i followajte ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se želja za Nikon fotoaparatom ostvarila pre 10-ak dana, totalno sam oduševljena. :D Inače, patim za Nike Air Force patikama, stvarno su divne! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaa,nadam se da ću prvu rečenicu i ja jednom izgovoriti. :o :(
      Predivne su,moj drug ih ima samo crne,i ono prepredobre su stvarno. :33

      Избриши
  6. Анониман17. март 2015. 13:27

    Meni se najvise svidja suknjica. Mozda cu nabaviti kameru.

    ОдговориИзбриши
  7. Meni su na listi ove nike air force i neki nyx prozvodi, novi telefon i nyx paleta senki (valjda se zove bohemian chic). Ni ja nisam osoba kojoj se dopadne sve što i većini, ali ove air force su divne zaista! U toku godine ću ih najverovatnije nabaviti tako da sam jako srećna! :D Potrudiću se da to bude što pre :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoj da,novi telefon! Mada to meni može biti na 11om mestu xd
      Aw i ja ću ih uskoro kupiti sigurno. :-3

      Избриши
  8. Slazem se sa tobom, mi izgleda imamo isti ukus sto se odece tice. :)
    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши