субота, 21. март 2015.

U Stilu Poznatih:Jelena Karleuša.

Helou ljudi. :3
Danas je vreme za 'u stilu poznatih' i pošto sam sve luđa i luđa po pitanju ove rubrike,danas sam odlučila da pišem o stilu i kombinacijama naše JK.
Po meni, ona je kraljica stila na Balkanu. Zna nekada veoma dobro da promaši taj stil,i da se obuče malo kako da kažem.. ''bezobraznije'' ali,ako sagledamo sa druge strane ona je majka dvoje dece,a ima savšrenu liniju,i uz to savšreno oblačenje. Ja bih samo jedino kod nje promenila usne,tjs.smanjila bih ih,jer mi se ni malo ne sviđaju ti silikoni i tako to,a posebno ne u tolikoj meri.
Pa da krenemo!

PRVA KOMBINACIJA.

Iskrena da budem,po meni je ova haljina ružna,ali na njenu figuru savšreno stoji.
Veoma mi se sviđa kako iskombinuje haljinu i štikle, i uz to neke super naočare. Stvarno,ovu haljinu ne bi' mogli mnogo njih da obuku a da dobro izgleda. Sve u svemu, okej je!

Ocena za ovu kombinaciju: 7

DRUGA KOMBINACIJA.

Jaoj koliko su ove farmerke divne! Prepredobro je sve ukombinovala,i sve je previše slatko! Jedino što bih promenila jeste boja tašne,jer mi je nekako logičnije da štikle i tašna budu ukombinovane( moja neka logika) a ovde,crveno i plavo ne ide.
Hello Kitty bluza,pa mislim šta reći!? Verovatno niste znali da sam ja bila( mada idalje sam ) jedna od najvećih obožavateljki Hello Kitty-a. :3 
Po meni Jelena ima presavšrenu negovanu kosu, a o boji neću ni da pričam..

Ocena za ovu kombinaciju: 9+ :3

TREĆA KOMBINACIJA.

Pruge,štrafte i sve ostalo je sada u modi,tako da i ovde ona nije pogrešila. Meni se veoma sviđa kombinacija ovakve ''bluze'' koja je manja i onda suknje koja ide do kukova. To je presavšreno i nigde pogrešila nije! Mada,meni se nekako ne slažu ove dve kombinacije. Nekako crno-bela i crveno-crna-bela ne znam.. Ali,mi se svakako sviđa to kako izgleda na njoj!

Ocena za ovu kombinaciju: 8

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Da li ovde bilo šta treba reći? Sve je crno, sve je dobro iskombinovano.. Pa mislim!
Ako se pitate zašto ona skoro uvek nosi naočare,odgovor je taj da nju zapravo mrzi da se šminka pa stavi samo naočare,i sa njima upotpuni sve!
Jedina mala zamerka u svemju ovome je ovaj šal koji se meni isrkeno ne sviđa,ali mi ne smeta, sve je ovde super!

Ocena za ovu kombinaciju: 10 *Q*

PETA KOMBINACIJA.

Jaoj koliko je meni ova kombinacija prepreslatka!
Obožavam dugačke suknje a još ako su sa šljokicama? Vau. *-*
Kaput i majca su mi toliko moćne i uz ovu suknju.Vrh. 
Nemam reči,stvarno..

Ocena za ovu kombinaciju: 100000 ^_^

ŠESTA KOMBINACIJA.

Okej,dok pišem ovaj post zapravo vidim koliko volim stil ove žene,i koliko ona zna da se obuče.
Znate da volim sve kožno,tako da mi je ova jakna vrh vrhova,ali koliko vidim da ona ispod majcu nema,i to mi se ne sviđa..Mislim da bi neka bela majca uz celu ovu kombinaciju bila dobra. Farmerke,nemam reči predobre, a to što je ukombinovala tašnicu i štikle ( koje mi se veoma sviđaju) bravo!

Ocena za ovu kombinaciju: 9

SEDMA KOMBINACIJA.

U zadnje vreme vidim da se baš nose ovakve haljine,po meni su totalno okej,ali ništa posebno.
Sviđa mi se jako što je ukombinovala haljinu i naočare,i jako mi se sviđa boja haljine( logično )
Sve u svemu,okej je.

Ocena za ovu kombinaciju:7-8

OSMA KOMBINACIJA.

Ovo je jedna od njenih najboljih kombinacija!
Iako se ovde po mojoj logiki tašnica i štikle ne slažu,tjs.nisu iste boje,ovaj put tako ne važi. Sve je lepi ukombinovano,sve je odlično! Ne znam, nekako ostala sam bez teksta,oduševljena sam!

Ocena za ovu kombinaciju:10+

DEVETA KOMBINACIJA.

Iskrena da budem,ova kombinacija mi nije nešto.. Ne znam ni sama,nekako ima previše nakita,prenatrpena je,ova tašna mi je nekako čudna, štikle mi se ni malo ne sviđaju,ali ova haljina ili šta već mi se već sviđa..Tako da, ovde i nije toliko zablistala!

Ocena za ovu kombinaciju: 5


To bi bilo to!
Nadam se da ste se zabavili,i pišite mi u komentarima koga želite u sledećem 'u stilu poznatih'
Pošto se u ponedeljak ne ide u školu očekujte jedan modni post,a sutra verovatno 'my week'
Pišite mi i u komentaru šta želite još da pišem!
Baj-baj. :*

12 коментара:

  1. Nemam ništa protiv Jelene Karleuše, ali je nesušam nešto posebno.
    Ipak, jakoo mi se sviđa druga kombinacija!!

    Jel` ovo neki novi izgled bloga??

    Novi post!!!
    Očekujem tvoje mišljenje!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja neke njene pesme volim,ali ono,nisam neki njen veliki fan samo da ima stila,ima ga.

      Jeste,ali mislim da neće dugo da ostane,promeniću brzo. :3

      Избриши
  2. Slazem se sa time da bih kod nje promenila samo usne, inace je zena prelepa i prezgodna, po meni. Peta kombinacija mi je najlepsa, mada se ona uvek super obuce. :D

    Novi post na blogu: girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep post!
    Pogledaj i moj blog i komentarisi.

    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko god je vredjali i psovali ona je najlepse obucena u regionu. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21. март 2015. 12:38

    Da nije ovo Zorannnnnnah?

    ОдговориИзбриши
  6. Zena zna da se obuce i tu je kraj. Nekada mozda promasi, ali ove divne kombinacije to opravdavaju. Jedino sto me nervira jesu njene usne hihi:)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Apsolutno se slažem.Realno,niko se svaki dan ne oblači perfektno,i uvek neko mora da pogreši. Tako i ona,nekome se npr.neka kombinacija ne sviđa dok onim drugima se to sviđa. xd
      Da, njene usne ufdjs..

      Избриши