субота, 28. март 2015.

U Stilu Poznatih: Kim Kardashian

Helou ljudi.
Danas je vreme za U Stilu Poznatih,i ja sam odlučila da pišem o Kim.Ona je meni totalno okej,nije da je nešto volim,a ni ne mrzim je,pf.okej mi je.Što se tiče njenog stila,lep joj je stil,i zna da se obuče.
Pre nego što krenemo da ocenjujemo želim da vam kažem da sam otvorila ask za savete/slike,možete da me pitate i nešto za blog,ideje i tako to,i eto,ako nekom treba pomoć bilo šta neka mi se obrati tamo.
Link OVDE Pa ako vam treba nešto,pitajte. :3
Da se vratimo na temu i ocenjujemo. :3

PRVA KOMBINACIJA.

Zašto svi moraju imati kožne farmerke sem mene?
Farmerke savršene,razume se. Ove štikle su mi nekako okej,mislim lepo joj stoje uz ove farmerke,ali ne znam da li bi' išle uz nešto drugo,i bluza mi se ni malo ne sviđa.Sve u svemu okej je.

Ocena za ovu kombinaciju: 8

DRUGA KOMBINACIJA.


Mhm,ovde mi je sve super,sve lepo iskombinovano,samo mi se ne sviđaju ove helanke.Ne znam zašto,ali mi se ne sviđa nekako..ne znam ni sama nisu mi lepe! xd ( ne znam da objašnjavam ljudima)
Sako i majca su mi prelepi,tašna takođe,štikle mi se mnogo sviđaju, i sve joj to lepo stoji..

Ocena za ovu kombinaciju: 9

TREĆA KOMBINACIJA.

Ovu majcu ja nikada ne bih obukla,ali na njoj ovo sve jako lepo stoji.Jako mi se sviđa štoo je ukombinovala jaknu i štikle koje mi se veoma sviđaju.Farmerke su presavšrene.
Predobra kombinacija!

Ocena za ovu kombinaciju:10-

ČETVRTA KOMBINACIJA.

Znam da je ovde samo haljina,ali morala sam da podelim sa vama to da joj je ovakva kosa najbolje stoji.
Jako mi se sviđa ova frizura na njoj ne znam ni sama zašto.
A što se tiče haljine veoma mi se sviđa,i njoj lepo stoje haljine. :)

Ocena za kombinaciju:10

PETA KOMBINACIJA.

Kao što sam i pre rekla,obožavam ovakve kombinacije gde su suknje ''dublje'' a majce su top,i to mi se prejako sviđa.☺
Štikle mi se slažu uz ovu kombinaciju,tako da je sve savšreno! ☺

Ocena za ovu kombinaciju:10 *Q*

ŠESTA KOMBINACIJA.

Koliko god da ja volim kožu,a posebno kožnu suknju ovo mi se ni malo ne sviđa. Kao da je zavesa kroj,nemam pojma,ne stoji joj lepo,niti je suknja lepa.
''Majca'' mi se ni malo ne sviđa,takođe. Štikle su jedine koje su mi lepe ovde.

Ocena za ovu kombinaciju: 3

SEDMA KOMBINACIJA.

Više mi se sviđa njena crna kosa. Mnogo je bila lepša.
Ova kombinacija mi je totalno okej,lepa je,samo mi se ne sviđaju sandale.Ne idu mi uz sve ovo.
Sve ostalo je super.

Ocena za ovu kombinaciju: 9

OSMA KOMBINACIJA.


Koliko je ona meni lepa ovde! Ne znam ni sama zašto ali je prelepa. Jako joj lepo stoji crna kosa,i zavezana,i ne znam zašto je plava. -.-
Što se tiče kombinacije veomami se sviđa.Nisam sigurna da li je ovo haljina ili suknja i top majca,ali sve u svemu,šta god da je,savšreno je,i prelepo. Mnogo mi se sviđa! ☺
A ova plava jaknica mi je prelepa,boja zrači koliko je lepa,
Presavšrena kombinacija!

Ocena za ovu kombinaciju:10*QQ*


To bi bilo to!
Ne znam ni sama zašto je ovako kratko,ali dobro. Čujemo se u sledećem postu,i pitajte me na asku sve što vas zanima
Bb. :*

6 коментара:

  1. Meni se najvise svidja peta kombinacija. Inace super post:* :) Nisam ni ja neki mega obozavalac Kim, ali je ni ne mrzim:)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. <3
      Pa takođe,ni ja ne volim nešto preterano,ali je ni ne mrzim. :3

      Избриши
  2. Treća kombinacija joj je baš fina. Ti si na veoma zanimljiv način odradila ovaj post! Bravo!

    Pogledaj moj blog
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve kombinacije su mi na neki nacin prelepe :D Stvarno sjajan post <3

    Poseti moj blog i uclani se ako hoces http://bojanabokica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши