уторак, 10. март 2015.

Kako se izboriti sa hejterima u školi/na blogu.

Helou ljudi. :3
Današnji post sam razmišljala da li danas da napišem,ili za neki dan,ali pošto mi se danas priča sa nekim.izabrala sam vas.
Biće više ovakvih postova,jer ovaj blog je trebao da bude više lifestyle ali dobro.. xd Pomešan je trenutno.
I da,planiram uskoro da napišem Q&A,ali dobro više  o tome u nekom sledećem postu. Pa da krenemo!

HEJTOVANJE U ŠKOLI.

'HEJTERI SU NAPRAVLJENI DA HEJTUJU,A NORMALNI LJUDI DA IGNORIŠU!'
Ovo je nešto čime se ja vodim u životu! 
Znači,svako od nas je dobio ovo hejtovanje,tjs hetovanje u školi. Svako! Ja sam u 5.razredu,nisu bitni razlozi,ali prošlo je.I u tom momentu morate da znate,da će sve proći! I to hejtovanje,i ta mržnja,i ta škola,a i morate da znate to da će vas neki razočarati,kao mene. Za ljude koje sam mislila da će uvek biti tu,oni su stali na tu lošu stranu protiv mene,ali isto tako morate da znate da će postojati ljudi koji će biti u tom momentu za vas. 
Sad,oko hejtovanja,pričam o vređanju,mislim da to znate već haha. xd
Sve što treba da radite kada se nađete u toj situaciji,da vas neko vređa tjs.hejtuje:

1. Ignorisati! Kako?

Pa nije lako,iskreno rečeno! Ali,ono..šta briga mačku što miševi govore o njoj? Ja se sada veoma kajem što tada nisam bila kao sada. Sad sam više na foru, da su bitni u mom životu ne bi bili iza mojih leđa i pričali to što pričaju! Mada nema veze.. Učim na svojim greškama! Kao što rekoh,sve će to proći,tako da nemojte da se nervirate,ili plačete zbog toga.To svi dožive.Ljudi su na ovom svetu takvi,da im niko ne odgovara.  I to je to,prosto.Morate nekako da ignorišete to,i da prosto budete pametni više nego što sam ja bila,i da kažete sebi da ste bolji od njih!

2. Naći prijatelje koji će nakon svega toga biti uz vas!

Da,u svakoj školi mora da postoji bar jedan prijatelj koji će vas podržati! Mora.Ja sam IMALA takvog prijatelja,u toj situaciji.Dok su svi bili protiv mene,ona je bila tu. I za to sam joj zahvalna.Ali ista ta sada nije tu,ali nema veze.Uglavnom,morate i to da znate,kada sve to prođe,vi će sami da se promenite! I možda toj prijateljici nećete odgovarati takvi novi,ali na staro ne možete da se vratite. Tako da, morate naći prijatelja koji će vas voleti kakvi god da ste,i to je to. U tom momentu hejta,njoj pričajte sve,jadajte se,a čak i ne morate pričati o tome ako vam je lakše bolje pričajte o nekim lepim stvarima,da bi se oraspoložili!

3. Reći svojim roditeljima za to!

Ako postane totalno ozbiljno.recite svojim roditeljima,a oni zatim direktorki. Ako se plašite da kažete roditeljima.nemojte da se plašite,nema razloga! Ja sam svojima rekla,i oni su odmah uradili sve da to prestane,i prestalo je.. Znači,ne morate vi sad ako je to neko vređanje ono kao ogovaranje odmah reći roditeljima,ali ako postane ozbiljnije,odmah im recite!

Kako se izboriti sa običnim ogovaranjem,i kako ignorisati to?Kako ne tugovati?

Ogovaranje i nije toliko velika stvar. Svako je predmet ogovaranja.Nema osoba na svetu koju svi vole. Ja znam jednu devojčicu sa kojom se veoma dobro družim,uradila je veoma dobrih stvari u životu,i treba svima da nam bude uzor,ali opet neke devojčice iz naše škole je ogovaraju i mrze je. Mrzim to uf.
Što se tiče kako se izboriti?Pa lako. Neka vam samo bude rečenica u mislima'briga mačku šta miševi misle o njoj.' Nije to lako,reći,i evo odjednom bolje vam je! Ne.Ali,ako volite sebe,biće vam lako to,a ako ne volite sebe..Ne očekujte ni drugi da vas vole!
Kako ignorisati? 
Pa..znate da ste bolji od njih?Samo im se nasmejte,gori udarac neće moći da dobiju. ;)Ne pratite moje stope,ja sam htela zbog hejta i svega toga,da se bijem.. ( šta ću kad mi je tuča u krvi??? ) 
I da,morate da znate,da isti ti ljudi koji vas sada mrze i ogovaraju,da će sigurno da vas nekad zavole. To mogu da potpišem!
Kako ne tugovati?
Zašto tugovati?Zato što vas neki debili hejtuju?Ja imam te situacije da sam imala najbolje prijatelje,i nisam im odgovarala i sad me ogovarajuPf.. Ne treba da vas zanimaju te gluposti.Imate sigurno još hiljadu stvari da radite,a da se ne bavite time što vas neko ogovara.

Koje posledice imaju posle tog hejtovanja,tjs.kad ono prođe?

Am,ima ta jedna posledica. Kada to hejtovanje prođe,mora da znate da nećete biti kao pre. Bićete mnogo hladniji,ali,takvi će da se sviđate mnogima i postaćete prijatelji sa dosta njih.
Pričam iz mog iskustva,možda nije uvek tako.. xd

Mislim da je to to,oko škole.. Uglavnom,samo bez  nerviranja plakanja,opušteno.Ako vas bilo šta još oko toga zanima,pitajte me u komentar.a ako imate neki problem javite mi se na mail,jakob bi' volela da vam pomognem!

HEJTOVANJE NA INTERNETU/BLOGU.

Okej,u naslovu nema na internetu,nego samo na blogu,ali pošto sam doživela ovo prvo moram da vam napišem i o tome.

Kako dolazi do hejtovanja preko samog interneta(facebook,ask,instagram..) i kako da ono prestane?

Što se mog samog iskustva tiče,moje hejtovanje tjs,što sam ja doživela došlo je po tome kako se ja slikam na fejsu,nemam ni sama pojma..Okej,ne mogu da kažem da slike nisu bile takve kakve jesu.ali Bože moj ljudi gršee,i to je to.
Znači može doći od vaših slika,statusa,ili nekih poruka što su pre bili vaši prijatelji,sada osobe koje vas mrze pa su slikali.Može od svačega poći..
I da,i za ovo hejtovanje i za gore navedeno, samo da kažem da ćete sigurno pomisliti kako ćete o tome misliti svaki dan,i kako nikada nećete zaboraviti.
Što se tiče škole,nećete sigurno nekim osobama zaboraviti to,ali prosto nećete se ni sećati toliko,ili misliti o tome svaki dan. Baš naprotiv,samo nekada ćete se setiti za to,i u tom momentu pustite muziku,pomaže verujte mi!
Što se internet hejta tiče.to se meni desilo u Avgustu,i verujte to nije daleko,i ja sam već to zaboravila. Prosto to 'internet hejtovanje' nije ništa posebno i nešto za šta treba da plačete i sekirate se.
Kako da prestane?
Pa ima dve opcije.
1. Blokirajte tu osobu što to radi,ili piše,ili ako ih ima više,sve ih blokirajte/prijavite. Možete čak i da ih zammolite da prestanu.I da,i u tom momentu kada budete hejtovani preko interneta.staće neko na vašu stranu,verujte!
2. Prestante da radite to što radite.Nije teško,samo se ne slikajte na taj način,ili ne radite to i to.I eto ga!
Da ne pišem o tome kako ne tugovati..Lako je. Isto kao i za školu!

HEJTOVANJE NA BLOGU.

Okej,ovde ne mogu toliko toga da napišem.iz da razloga.Prvi je zato što imam blog samo malo,tjs.imam ga dugo ali pišem jako malo.A drugi je taj što nemam hejtera(još uvek,jedva čekam jednog da ga spustim aw^^ )
Ali dobro..


Što se tiče hejtera na blogu,postoji dve vrste.

1. ''Hejteri'' koji daju kritiku i kažu šta vam ne valja na blogu,tjs.šta treba promenuti.

Ovakvi su uvek dobrodošli! Njih i ne treba nazvati hejterima,i nikada se ne ljutite na njih! Prvo,zato što su iskreni,drugo zato  što su verovatno,iskusniji od vas,pa znaju da vam to to i to ne valja na blogu! Oni su tu da vam ukažu na grešku koju treba da popravite,i oni su uvek,ali uvek DOBRODOŠLI!

2. Uglavnom,anonimni hejteri koji su tu samo da bi vas hejtovali,i pokvarili vam dan,a vaš post i nisu pročitali!

Ovakvih je svuda! I pre nego što napravite blog,mora da znate da se borite sa hejterskim komentarom.Ne možete da napavite blog,a na prvog hejtera da plačete i odustanete od bloga. Znači svaki loš koemntar će sigurno da vas rastuži,ali nema odustajanaj zbog toga! I nema tugovanja. Jer morate da znate da su HEJTERI NAPRAVLJENI DA HEJTUJU A JOŠ UZ TO TREBA DA ZNATE DA 98% NJIH NIJE PROČITALO VAŠ POST! Tako da nema razloga nerviranja i plakanja! 

Šta sad?Vi treba da odustanete zbog jednog ili dva anonimca,dok vas voli njih 50oro ? Hahah,ne pomišljajte na to!

Stvarno nemam inspiracije više za ovo, pošto nisam doživela,ali ako imate nekakvo pitanje,oko svega ovoga,pitajte me u komentaru!
To bi bilo to za ovaj post!
Ako imate nekakvo pitanje,pitajte u komentaru.
I da, kakvi vam se postovi više sviđaju?Ovakvi gde ja pričam celo vreme,ili beauty postovi ili oni fashion?Napišite mi to u komentaru,veoma me zanima! :)
Čujemo se u sledećem postu.
Baj-baj. :* 

7 коментара:

  1. Delimo mišljenje, nemam šta posebno da dodam. Vrlo lepo napisan post. U većini slučajeva ti hejteri će prestati sami od sebe sa maltretiranjem, kada vide da nas ne zanima. Mada, ukoliko je taj problem veći, na primer, da imamo problem sa celim odeljenjem (da smo sa svima u svađi) - e tu već treba zvati u pomoć starije :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  2. Post je extra nemoj te nikada da odustajete cujte,ako odustanete secem glave!!! :D
    Ja sam sad pocela da dobijam hejtere imam ih vec 2-3 ali ja komentar ne objavim nego samo kliknem na nepozeljno i ne nameravam da odustanem od blogovanja sta zbog nekog glupog redarda koji ni ne zna sta je blog tacno da odustanem?O ne,ne hvala :3

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjaja npost! Ja u mojoj školi imam hejtere i to samo zato što su oni ljubomorni! To me strašno nervira i plaši! Ali sada, kad sam pročitala ovaj post shvatila sam da oni nisu vredni nerviranja. Međutim, stvarno je sjajno imati prijatelje, prave prijatelje, koji će u tom trenutku biti uz vas!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Hejteri postoje da bi hejtali.Ćpoz. :*
      Ne nerviraj se oko toga.

      Избриши
  4. Анониман23. мај 2023. 22:44

    hejteri su uglavnom moji iz razred i pokusavam da me to ne pogadja i nastavim da snimam i da radim šta volim svidelo im se to ili ne, hejteri su samo ne zadovoljne osobe u svom zivotu:)

    ОдговориИзбриши