среда, 18. март 2015.

Zajedno smo jace TAG

Helou ljudi. :3
Danas sam videla jedan odličan TAG koji služi za upoznavanje nas,blogerki.
Ja sam ga videla na OVOM I OVOM blogu. Na kraju ću Tagovati nekoliko vas,koje najviše pratim i za koje bih volela da uradite ovaj TAG.
I da,sa obzirom da su mi neki od vas tražili da postavim post sa mojim citatima,i neki na fejsu su mi pisali o tome,da li želite post gde će biti moji citati,čisto da vidite kako ja pišem? :) Napišite mi to u komentaru!
Pa da krenemo!

1. Da li imaš kućnog ljubimca? K ( Kapage)

Imam dve mačke i dva psa. ☺☺

1. Da prave film o tebi ko bi glumio? L(little fox)

Pa,moji najbolji prijatelji i porodica. :3

2. Omiljena knjiga? K

Moja,ubedljivo najbolja knjiga jeste ''I NE POMIŠLJAJ NA TO''
Preporučujem je svima!


2. Kojom rukom pišeš?L

Desnom. ☺

3 Oblast koja te najviše zanima? K

Hm..ne znam na šta se ovo tačno odnosi,ali u zadnje vreme me najviše zanima ko je -A i mislim da ću umreti kad budem saznala..

3. Nacrtaj nešto suprotnom rukom. L

Umetnička duša,nema šta.. ☺☺ Inače,u uglu piše 'vt' trebalo je 'volim vas sve' ali nije stalo. Uglavnom, treba da shvatite poentu..☺☺

4. Link tvog omiljenog bloga: K

Aaa ne mogu,imam stvarno prepuno: Tijanu, Ivu, Sandru,Alex,Milicu i Anu,Milicu,Moj kutak..Biće sam post oko toga,ne mogu,sori..^^

4. Da imaš životni film kako bi se zvao? L

Hm.. 'Moj život u nekoliko delova.'
Nemam pojma o takvim tim imenima,da me pitate o knjizi kako bi se zvala,imam 8392220202 imena,ali ovako..

5. Na blogu si od? K

Avgusta,ali pišem od Decembra. ☺

5. Najveći strah? L

Plašim se od mnogo toga,ali petarde.. Kako nekome može biti zabavno to,bacanje petardi? Ima mnogo ljudi koji se plaše toga,ali ja sam prva na listi bukvalno čujem pucketanje:''A JAOJ PETARDA.'' i počnem da vrištim...da...

6. Zašto si napravila blog? K

Pa ima jedan razlog..A to je da svi pričaju kako ja savšreno pišem i da trebam da budem pisac bla bla( zato sam vas i gore pitala jel želite jedan post sa mojim citatima,jer me baš zanima vaše mišljenje) i svi tako pričaju, a ja baš mislim suprotno! Da ružno pišem,i da ću uvek da dobijem 1 na sastavima,i onda sam počela blog da se otarasim tog straha da drugi ljudi čitaju moja dela.I pomalo mi pomaže,pomalo..Ali,da ne pomislite da je blog sada tu samo zbog toga,ne! Ja sada blog obožavam i puno sam vas sve zavolela,i stekla mnoge prijatelje! ☺♥ 

6. Osoba koja je ostavila jak uticaj na tebe? L

Pa sem moje majke,i moje učiteljice od 1-4,jeste pokojna pevačica Ksenija Pajčin.Sada se čudite kako je neko koga znam samo preko tv mogao da ostavi utisak na mene..Pa lepo. Mogla je! Prosto imala je tu neku pozitivnu energiju,i njen glas,njeno plesanje.. Sve! Bila mi je idol,i.. neću pričati o njenoj smrti,uglavnom,ona je ostavila jako lep uticaj na mene i promenila me jako!

7. Da li lično poznaješ nekoga ko ima blog?K

Nažalost,ne,ali ima jedna devojčica iz mog grada,koju znam samo preko gmaila,i ona ima blog. NJEN BLOG. Jako bih volela da je upoznam.jakojakojako! ☺♥ 

7. Slika koja te najbolje opisuje? L

Totalno moja!☺ 

8. Da li imaš instagram?K

Omg.nećete mi verovati,pišem ovaj post i baš razmišljam da li da stavim negde svoj instagram,a ne znam,a hoću a neću i onda dođe ovo pitanje,i bukvalno se iznenadim.

8. Koju super moć bi volela da imaš? L

Da čitam misli drugim ljudima.☺ 

9.  Kakve postove najviše voliš? K

Pa iskreno,neke o savetima,i trudim se da moji budu takvi,i neke tagove.
A i o fotografijama postove,naravno!☺ 

9. Da si životinja koja bi bila?  L

Pas,vuk, tigar,lav..☺☺♥♥ 

10. Koju kameru koristiš? K

Jaoj,ubija me ovo pitanje,dada..Nemam kameru nažalost,ali kupiću Nikon kad-tad! :(
Ovako za blog slikam sa mojim razbijenim telefonom,koji ima dobru kameru..Dobro je dok radi ! B|

10. Talenat koji bi volela da poseduješ? L

Da umem da pišem sastave,citate,romane..Okej,zezam se sad već,znam malo haahah.xd
Hm..da crtam ! :o

11. Ljeto ili zima? K

Verovatno ste upućeni da kada padne sneg,ja ne izlazim iz kreveta.☺☺ I što je najgore kada pada sneg uvek ima petardi jer je tada Nova Godina i ti praznici..
LETO!!!!

11. Prvo što ti padne na pamet?L 

Foto-aparat.☺♥ 

12. Fanta ili cola? K

Iskrena da budem,volim mnogo više druge sokove i od fante i od cole. Fantu volim,colu pijem samo kad moram ali i nju u tom momentu volim.. Hm.. fanta? Možda?

12. Šta radiš kada ti je dosadno? L

Biće i o ovome post,čisto da kažem. ☺
Pišem ili fotografišem. ☺ 

13. Slika ili video? K

A šta mislite???
Logično,slika. ☺☺♥♥

13. Čime se ponosiš? L

Ocenama sa sastava, fotografijama,tumblr bloga,roditeljima i blogom. ☺ I možda nekim citatima,ili ipak ne? Okej,ne znam..

14. Twitter ili Instagram? K

Ne volim twitter.
Instagram!♥♥

14. Kako si došla na ideju da započneš blog?  L

Am,pa čitala sam neke blogove,i prijatelji su  me naterali i tako to..nema neka specijalna priča,samo je došlo.. ☺☺ 

15. Folk ili rock? K

Može rep? ☺ xd B|

15. Šta ti sve izmami osmeh na lice? L

Najbolja drugarica, Meca Cazin( youtuber i ubacuje videe na fejsu ) hm.. moja druga najbolja drugarica kad glumi neke mačke-ribe po školi.. i tako to.. xd

To bi bilo to! Jako je zabavno uraditi ovaj tag. E sada tagujem:




17 коментара:

  1. Zanimljiv tag, dugo nisam čitala neki tag da me je zainteresovao :D slične smo što se fotografisanja tiče, takođe obožavam da fotografišem i želim da kupim Nikon fotoaparat :) :D

    Http://littlethings999.blogspot.com





    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Super pitanja i super odgovori. Sviđa mi se što si napisala ovaj tag. :)

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv tag.Bas sam se zabavila dok sam ga citala♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Novi post na mom blogu♥

    ОдговориИзбриши
  4. Jao i ja jedva cekam da saznam ko je -A, Kad ce taj utorak?? :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ja bih volela da pročitam neke tvoje citate. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, samo što mislim da je u 2. pitanju trebalo ko od glumaca! :D

    Pišite mi pitanja za Q&A
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Vidim da vecina blogera radi post ovog tipa, samo napred, super je.
    Novi post na mom blogu, uputstva za podesavanje zanimljivih kursora. :)

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je fantastican post! :*
    Ja sam takodje skora blogerka pa ako hoces komentarisi i pogledaj!

    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши