понедељак, 23. март 2015.

Autfiti za proleće - H&M

Helou ljudi.
Danas dok sam tražila neke stvarčice i gledala na sajtu H&M došla sam na ideju da vam napravim autfite od njihovih stvari koje možete naći u njihovoj prodavnici,a može se nositi za  proleće. Neke i na leto. :)
Pa da krenemo!

Autfit #1

Meni je ovo jedna od najlepših kombinacija! Majca je totalno prolećna i ovaj cvetni dezen i boje uf... još je crna! Predobro! Farmerke mi se veoma sviđaju i volela bih da kupim iste,mada sada imam u planu prvo kožne da kupim. ^^ Što se tiče patika,lepe su mi mada uz ovu kombinaciju ja bih radije nosila Nike Air Force,ali okej je i ovako. :3

Autfit #2

Cela crna kombinacija pa mislim milina! Prvo što moram da kažem jesu ove cipelice.Omg toliko su savšrene da to prosto nije moguće.. Preprelepe su jako aaa.^^ Zaljubila sam se u ove cipelice aaaa.. :o
Majca mi je totalno okej,i slaže mi se u ceo autfit. Sviđa mi se što gore ima čipku. Ova 'jaknica' je totalno prolečna i ja imam belu i braon-crnu istu kao na slici. Kupiću verovatnu i crnu i plavu. 
A farmerke su mi isto totalno okej,ništa posebno,mislim da su slične ako ne i iste kao i ove gore bele,ali mi se bele više sviđaju.

Autfit #3

Ovaj autfit  mi nije nešto posebno verovatno jer ne volim toliko rozu boju,ali mi je slatkasto.
Bluza mi se veoma sviđa,ima i u belo-crnoj ali nekako ne želim da bude sve crno ( mislim ja bih ali zbog vas neću B| ) uglavnom,majica mi se sviđa. Farmerke mi i nisu nešto specijalno ali mi idu uz bluzu i baletanke tako da.. Dok baletanke su vrh! Ne nosim toliko baletanke,više volim neke letnje čizmice, ili tako nešto,ali uvek imam i baletanke za svaki slučaj. Ove su mi toliko moćne savšrene su !

Autfit #4

Koliko mi se sviđa materijal ove majce,imam par takvih majca i oduševljena sam ! Farmerke mi se bašbaš sviđaju,i videla sam ih negde,ali ne znam gde.. kupiću ih sigurno,ali kao što rekoh u planu su mi trenutno samo kožne farmerke i kožne helanke. ^_^
Cipelice su mi okej,ništa specijalno bar po meni. I dukserica savšrena! Obožavam da nosim dukserice,zato jer proleće nije da se nose ni nee debele jakne a ni neke tanke,a nekada mi je malo glupo da negde nosim kožnu jaknu,tako da dukserice ekstra!

Autfit #5

Ova kombinacija mi je najednostavnija od svih,i obična,ali je isto tako simpatična. ☺ 
Majca mi se ne sviđa prepuno zbog crveniša( ok šta!? ) uglavnom, znam da će se verovatno vama svideti. Farmerke imam skoro pa iste,i stvarno su prelepe,uživo su još lepše.Baletanke..pff. okej su mi. :)


To bi bilo to!
Recite mi u komentaru vaša mišljenja,i šta da pišem u sledećem postu.
Baj-baj. :*

8 коментара: