петак, 6. март 2015.

Pokloni za 8.mart,mami/babi/razrednoj.

Helou ljudi. :3
Do sad sam bila sa društvom u gradu i kupovala razrednoj poklon. Mami i baki kupujem sutra pošto danas nisam ponela pare,a razrednoj smo kupili: ( slike su loše slikala sam majki da vidim šta će da kaže tako da sorite)
Opet se izvinjavam što su slike lošeg kvaliteta. Obišli smo ceo grad(zbog mene B| ) i na kraju sam im rekla da se vratimo u prvu prodavnicu,tjs. Svaštaricu. Ja volim da kupujem tu stvari i povoljene su a i dobre. :3 Torba je koštala hiljadu i nešto,a džemperić 390. Naša razredna je žena koja ima veoma dobar stil,i kupovali smo je nešto što ona voli,čak smo je i sreli u gradu i pitali je šta voli( malo smo providni bili,ali nema veze xd )
Uglavnom,ekstra je biloo i što se tiče našeg poklonaa po meni je savšren( kad ja biram..ok ne) i zanima me vaše mišljeje...napišite u komentaru!
To bi bilo to sad da se vratimo šta vi treba da kupite,ako već niste..Post nije bio ranije zato što nisam imala vremena,ali dobro ko jeste kupio nije pogrešio sigurno,ko nije evoo ideja.:3
Pa da krenemo. xd

Poklon za mamu.

Kao što sam rekla ja mojoj mami nisam još kupila poklon,ali sutra hoću.Uvek idem sa tatom da joj kupjem poklon,.i on uvek uđe na fejs i ništa ne radi samo plati.hdsksjsks mrzim to-.-
Uglavnom. ja ću joj verovatno kupiti parfem i uradiću čestitku ili neki DIY ne znam ni sama.
Sad svaka majka ima različiti ukus. Ako baš nemate neke ideje,ili vremena da odete do grada možete i veštački cvet ili ružiu da joj kupite,to će joj sigurno biti dovoljno i biće veoma zadovoljna. Mada,mislim da bi bilo lepše nešto kreativnije i lepše.
Možete joj kupiti nekakvu tašnu po njenom stilu,ili džemperić,bluzu,štikle,čizmice..Šta mislite da voli.. Ja kupujem parfeme zato što ona to najviše volii,i slični su nam ukusi što se tiče mirisa parfema(zato joj maznem svaki B| ups )
Dalje,možete otići do lilija ili DMa i kupiti neku kremu,kupku ili tako nešto.. :3 ili neki karmin,neki set šminke ili parfema kupke i tako toga. Možda i ja to kupim,videću sutra. :3
Takođe možete vašu sliku uramiti i zakačiti na zid.Mislim da neće nikad biti srećnija.. (ja to planiram za njen rođendan koji nije skorije,ali dobro xddd )
Ako već nemate vremena za sve to možete kupiti milku u obliku srčića i napisati roman i zahvaliti joj se na svemu( znam da neko ne zna da piše romane i sve to,ali meni su romani nešto sastavno svakome  kad kupujem poruke ili je nekome rođendan,tako da ću ja verovatno napisati roman i zalepiti ga na to što kupim.. :3 )

DIY:

Ako već želite sami nešto da napravite..pa hm ima mnogo toga.. Uzmite čestitku i napišite  stihove,ili ko zna pesme,a ako znate ( kao ja B| narcis ) da pišete romane,napišite neke svoje drage trenutke u tom romanu ili zahvalnicu za sve.. itd.. :3
Ako već  ne možete kupiti cvet,ili bilo šta možete ga napraviti sami od krep papira.To izgleda mnogo lepo,i ne znam mislim da sam gledala neki video ili čitala post o tom cvetu.To na kraju mnogo lepo izgleda. :3 Možete isto tako i kupiti običnu šolju i ukrasiti je sa nekim stihom ili crtežom.A možete naručiti onu šolju gde će biti slika vas i vaše majke.
Možete i ovo napraviti,i to mi je nešto predivno:
Potrebno vam je: Papir u boji,makaze,olovka i lepak. Na jednoj strani papira olovkom oblikujte svoju šaku,tjs.precrtajte je,zatim na drugoj isto to i zatim lepkom zalepite oba crteža šake i ispašče srce..Ja sam jako smotana za ovo,ali vi  kreativni ljudi možete sigurno uraditi,i izgleda kao lako..( nekima ..... )


Ko zna dobro da crta može da nacrta nešto i napiše neki stih i tako nešto..Zavisi od toga šta već možete i znate..Naprimer,vidite mene..Ja samo ''znam'' da pišem romane i sastave...Ništa više. :( 

Poklon za baku.

To bi bilo to za majku,mislim da imate hiljadu ideja,i iskoristite  nešto.. :3 Može hiljadu toga a da nije cvet.
Što se tiče bake,tu kupite šta mislite da će joj se svideti.Nemam neke određene ideje,ako vam baba voli da se macka kremama idite do lilija i kupite kremu. Kad se radi o baki,cvet je idealan. Ne morate baš neki providan veštački,možete neku ružu,ili još lepše buket ruža od različitih boja.Ja ću verovatno to i neku kremuu. :3
Sad je vaša stvar kakav je ukus vaše bake i šta voli. :3

Poklon za razrednu.

Ovde je već stvar ukusa. Npr. ako vam je razredna kao moja ,žena koja voli oblačenje i nakit i sve to,treba da joj kupite nakit ili odelo neko. Tašna isto tako.  Ako voli da se macka treba da joj kupite neku kremu,ili parfem. Ako voli cveće treba cveće.Moja razredna mrzi cveće tako da je to pun pogodak nismo morali i oko toga da se bakćemo pošto ne volim toliko cveće xdd A ako već voli nekakve ručne stvari napravite joj neki DIY,ili možda čestitku i tu neke dobre stihove i tako to.
Naravno čestitka svakako,ja sam mojima rekla da napišu neki roman,ali koji su budaci oni će samo za najbolju razrednu od: -.-.-
Ali,dobro..
Znači kakva vam je razredna,takav poklon mora da bude.. 
Ko ima razrednog,žalim slučaj. xdd



Mislim da bi to bilo to!
Nadam se da će vam se ideje svideti i da će vam biti od pomoći. :3
Čujemo se sutra.
Baj-baj. :* 

15 коментара:

  1. Super post, kao i blog!

    Volela bih da pogledaš moj blog i da kažeš svoje mišljenje za njega, mnogo bi mi značilo! ♥

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se svidjaju ideje! Mislim da su to sjajni pokloni! Ako zelis, poseti moj blog imam novi posti komentarisi. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideje,mnogo mi se svidjaju.
    Mnogo bi mi znacilo kada bi pogledala moj post i napisala svoje misljenje,sta da popravim i tako to..Pusa.♥
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divne ideje. Kod nas se izdvoji ''određena'' ekipica tako da ja nisam birala poklon za razrednu. Kako god,najbitnije je znati ko šta voli.. :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!
      Aaa mi nemamo orđene ko hoće,i ko sme da ide onda ide. Ja uvek idem B| <3

      Избриши
  5. Wow sjajne ideje i pokloni! :D
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga, kao i cijeli blog :) <3 Učlani se na moj http://fdiarybyz.blogspot.com/ ako već nisi :*

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno ♥
    Sjajne ideje♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши