понедељак, 9. март 2015.

February Favourites 2015!

Helou ljudi. :3
Jeste da je danas 9.mart ali nema veze,nikad nije kasno za favorite. :3
Zašto ih nisam ranije pisala?Hm.. Pa mislila sam da ih nema toliko,ali sada kada sam rekla: Da vidimo Jovanka šta si najviše koristila u Februaru..nema ih malo! xd
Uglavnom,februar je jako brzo prošao( nije ni čudo xd ) i bio je..hm okej.Nije omiljeni mesec zasigurno,ali dobar je bio. Što se tiče bloga,jako sam zadovoljna radom bloga. 30 čitalaca,zatim 40,a sad već u martu 50.I hvala vam jako ! Blog se veoma aktivirao,kao i ja sama i zbog toga sam veoma zadovoljna.
Što se tiče marta imam prepuno toga u planu,i jedva čekam da sve to podelim sa vama!
A sada možemo da se bacimo na favorite! Uživajte! :)
Hmm odakle da krenem..Hajde od kozmetike i šminke.
 Ovo je jedna Niveina krema,sa kojom sam ja izuzetno zadvoljna. Ima predobar miris,i ja sam je ceo februar mackala.  Jedino mi se ne sviđa što je pomalo lepljiva,ali dobro. xd
Sve u svemu,od 1-10 je jaka 8mica. :3



Drugi favorit je Love is the in air gel za tuširanje. Kupila sam ga negde polovinom februara,i veoma sam zadovoljna sa njim.Preslatko miriše na neki voćni cvet,ali bukvalno. Miris je lep,nije savšren ali je prelep,ne lep ahaha. xd  Super je uglavnom.Od 1-10 je 9etka. :3


Zatim Dove beauty cream bar sapun.  Ljud moji,ja lepši sapun nisam nikada probala.Ovo toliko savšreno miriše da to nije moguće. ^-^ Ja mrzim da sapunima perem lice,ufg ali ovaj rado stavim i na lice i posle operem,Odličan je miris! Najbolji sapun,preporučujem !
Od 1-10 je čista 10tka.

Ovo je lak koji sam najviše koristila u Februaru. CR Cairuo je,uglavnom, lak je toliko neon pink,jedna od mojih omiljenih boja..Ne volim te neke rozikaste boje,ufg,ali pink neon ili zeleno neon.Savšreno! *-*  Preporučujem ga,može svuda da se nađe.:3


Zatim ide B.U. wild gel za tuširanje.Ja ga nisam koristila ceo Februar,iz razloga zato što imam mnogo gelova,ali ovaj je isto jedan od boljih,samo miris nije ništa poseban.Ne volim toliko B.U. stvari koliko god njihovi pojedini dezedoransi mogu da budu super,meni  njihovi mirisi nisu ništa posebno! Ali gel kao gel je super! :)

Nivea cashmere moments je gel za tuširanje kojim sam ja oduševljena!
Preveliko je pakovanje,i ja nisam ni do pola stigla,ali sam ga koristila puno puta! Ima savšren miris,i predobar je! Svima ga preporučujem!

 Ovu knjigu sam dobila za rođendan od najbolje drugarice i pročitala sam je odmah kako sam je dobila,ali pošto ovog meseca nisam kupovala knjige,opet sma uzela da je čitam.
Knjiga je jedna od boljih koje sam pročitala,a pročitala sam najmanje..ne znam koliko najmanje,ali puno sam knjiga pročitala xd
U knjizi se radi o srednjoškolcima koji su išli na vakcinu i dobili super moći da čitaju drugima misli.Onda saznaju mnogo toga što nisu znali,i na kraju se leče od toga.Knjiga je savšrena,i svima je preporučujem,zato što prosto morate da je pročitate.Morate!






Ovo je ljubičasti alajner AVON COLORTREND. Alajner ima hiljadu vrlina.Prelepa mu je boja,jako lepo izgleda, nije bio skup.Ali ima jednu glavnu manu.. jako se teško stavlja. Četkica je tanka tanka tanka,pretanka.. Ako znate da baratate sa njom onda je što pre kupite,jer alajner ima savšrenu bojuu.^^
Evo je četkica. :( -.-


Ovo je oriflame krema za tuširanje( vrv se ne zove tako ali dobro xd ) 
Imam je već jako dugo,i ne znam gde možete sad da je nađete,ali ovo toliko savšreno miriše jaoj.Nanosi se posle tuširanja i obožavam je! Totalni moj favorit!

E sada ja ne znam da li se ovaj prafem zove 212 ili šta,ali dobro. xd
Ovaj parfem imam već jako dugo( ok ne baš jako ali ono dugo xd) i već je pri kraju,i žao mi je da ga potrošim. :( Prosto obožavam ovaj parfem ! Prepresavšren miris ima,i mislim da se svi koji gledaju moje parfeme,zaljube baš u njega.Predobar,toplo preporučujem!


Zatim ova senka,koju sam koristila ceo februar!
Boje se i toliko ne vide na slici,ali uživo su još savršenije i lepše.
Prva  je najsvetlija,i nju sam najviše koristila.
Sve su mi omiljene,i sve su prepredobre!


Što se tiče hrane ovog meseca to je bila KitKat čokoladica bela.
Obožavam je! Inače da,ja sam jedno vreme jela sam lion čokoladice,bukvalno bez prestanka! I onda kad sam se udebljala kao stoka stala sam,i sad pojedem čokolade samo jednom u mesec dana.I to je preveli uspeh,veoma sam ponosna na sebe. B|

Ali zato.. Moje omiljeno piće koje ćete viđati uvek,jeste čokoladno mleko.
Bez njega ne mogu da živim,možda čudno ali tako je,
Svako veče pred spavanje ja moram da ga popijem,ako ne popijem ne mogu da zaspim.-.-
Čokoladno mleko ljubav ! <3



Moje dve ljubavi! Da li vredi išta pričati o njima,ili da ne gubimo vreme.
Najlepše narukvice imam,priznajte!




Od serija ovog meseca sam opet samo pratila najviše Vampirske Dnevnike,jer ni jednu normalnu seriju ne mogu da nađem.-.-


Ovog meseca sam najviše čitala Lepota i Zdravlje. Obožavam taj časopis! Oko blogova neću ništa da pišem jer uskoro ide post o tome,očekujte! :)

Od pesama to je bilo apsolutno Ideš za Kanadu-THC i Wild Dancer.
Obožavam ih!

E sada moj omiljeni deo!
Moje omiljene slike za februar koje sam ja slikala ( i da pišite mi u komentarima ISKRENO šta mislite o njima) :3








To bi bilo to!
Nadam se da ste uživali,i napišite mi mišljenja za slike.
Čujemo se u sledećem postu.
Baj-baj. :*

16 коментара:

  1. Slike su fantasticne! :D Post je odlican i favoriti su super! ;)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i baš lepe slike. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Slike su bas super, ali napravi samo da su vece. Bice ljepse :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, slike su stvarno super kao i favoriti! Ako želiš idi na moj blog i komentariši, imam novi post. Jako bih volela da se više upoznamo. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :)
    I ja sam ovaj mesec pratila Vampirske dnevnike jer za mene ne postji bolja serija ali ni Slatke male lažljivice nisu loše :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. I ja koristim istu Nivea kremu za ruke kao i gel za tuširanje. Njihovi proizvodi su najbolji. Fenomenalan post kao i slike. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10. март 2015. 01:18

    Slike su ti prelepe! Nijedan od ovih proizvoda nisam probala, moracu :D.

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post! Obozavam Dove proizvode, dosta dugo ih koristim i prezadovoljna sam :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши