уторак, 3. март 2015.

Get to know me Tag

Helou ljudii. :3
Počeo je Mart,i po meni jedan od uzbudljivih meseci,tako da,želim svima da vam bude najbolji mesec( kao i svaki ostali) i da ga po lepom pamtite.Što se mene tiče,imam velike planove i za blog,a i da se uozbiljim za školu..( videli ste u MY WEEKU da sam ću imati test iz fizike..Imala sam ga..dobila sam 1. ) Ali,uglavnom da popraviću se,obećavam! xd
Što se tiče bloga imam prepuno novih tema za pričanje sa vama, mislim da će ovaj mesec biti više saveti  za život nego za šminku i sve to. :3
Biće isto Tagovaa.. ^^
Danas sam odlučila da uradim jedan tag,koji je po meni mnogo zanimljiv i sadrži 21 pitanje.
Pa da krenemo. :3
1.Da li si dobila ima po nekome? 
 Pa,ne..Ja mrzim iskreno,moje ime,ali dobila sam ga na tu foru što je kum predložio 5-6 imena,i od svih tih samo je ovo bilo''idealno''. Ali,da mrzim svoje ime hahaaha. xd
2.Kad si poslednji put plakala?
 Pa..Hmm. A,da..Sinoć..Gledala sam 'Dosije-Tijanin Zakon' i toliko sam plakala  i iznervirala se zbog svega i uf... :(
3.Da si neka druga osoba, da li bi bila prijatelj sa samom sobom?
Moguće da da hahaah. xd Pošto smo iste,tako da ono verovatno da? o.o
4.Da li koristis sarkazam ?
Pa,iskreno i ne baš..Ne znam ni sama zašto,ali ono..ponekad. xd
5.Da li planiras skociti nekad sa bandzi dzampa?
AAA..^_^Pre nego što odgovorim,danas smo na času Geografije pričali nešto o bikovima u Španiji koji probodu ljude i ono rvaju se,ili kako god.. Meni je to premoćno..
I užasno,sve što ne valja meni valja,i sve što može da ugrozi život,ali u tom trenutku možeš da se zabaviš,meni je toliko kul.
Tako da,možete i sami da zaključite odgovor. Da,planiram i volela bih jako. *-*

6.Koja ti je omiljena vrsta zitarica?
Iskrena da budem,ne volim ni malo žitarice,ali pošto sam 'odlučila' da uskoro krenem 'zdravo' da se hranim,videću šta mogu da probam haaha. xd
7.Sta prvo primecujes kod ljudi?
Mogu zvanično da kažem da su to oči i osmeh.Prvo oči pa osmeh. Najlepši ljudi(po meni) su oni koji imaju plave oči.. ^.^(narcis sam xd ) a što se tiče osmeha,to mi je isto veoma bitno. 
8.Koje su boje tvoje oci?
Plave.^__^ 
Da mi neko kaže da moram jednu stvar na licu da biram da ostane a sve drugo da nemam,izabrala bih svoje okice da ostanu.. ^^

9.Da li vise volis strasan film ili srecan kraj?
E sad ne kontam baš ovo..Ako se misli na strašan film kao horor-to je apsolutno srećan kraj! Ne gledam nikada horore,i iskreno ne podnosim ih! A isto tako,retko kad gledam serije sa srećnim krajem.Ima ih! Ali,više sam za tužan kraj.A ako se na to misli,ona tužan kraj.^^
10.Omiljeni parfem?
Mhm..  Mislim da nemam.Volim one koje mi se svide..Ne znam aa.
11.Leto ili zima?
Ja sam osoba,koja kada padne sneg ne izlazi iz kuće..Može deca da vrište,da se smeju po snegu,da se zabavljaju,čak i da to budu moji najbolji prijatelji,ali mene to ne privlači..Nikako! Ne mogu da podnesem sneg.Tako da leto maj lav. ^^

12.Televizor ili kompjuter?
Am,televizor uključim samo kada jedem,ili kada sam veoma bolesna ili me boli stomak pa nisam u stanju da odem do stolice,ili uzmem laptop.. Mada i volim da gledam,pre nisam ni malo gledala dok nisam saznala za Disney.:3 A komp/laptop koristim SVAKODNEVNO! Tako da,odgovor je jasan. :3
13.Gde si bila najdalje od kuce?
Mhm.Ne znam.Grčka?Bugarska? 
14.Imas li neki specijani talenat?
Nemam sad neki ono specijalan,na foru vau svi se dive,ali mislim da imam talentat za fotografisanje( tjs slikanje) i to je za mene specijalan talentat.I volela bih u budućnosti da budem fotograf,kao što već,verovatno,znate.
15.Gde si rodjena?
Kraljevo..
16.Koji su tvoji hobiji?
Hm..Hobi..Karate,skupljanje salveta(ako se tako piše xd ) mada to sam pre radila više ne..I ako mogu u hobi da stavim fotografisanje svega mogućeg? :3
17.Imas li nekog kucnog ljubimca?
Meni su ljubimci nešto vrednije od svega,i svakoga.Od ljudi.Iskreno,više volim svog psa nego pojedine moje'prijatelje'. 
Pa da krenemo.. Pre svega,moram da vam ispričam nešto. Kada sam bila malo manja,možda 7-8 godina dobila sam mačka Žuću..Kada sam bila manja volela sam veoma mačke,dok sada ih isto volim,ali pse oboažvam! Psi su mi nešto veoma vredno.A pre sam ih mrzela.. I taj mačak,ono bukvalno sam provodila 24h sa njim..Sve smo radili zajedno,i kad sam otišla do drugarice on je otišao i zgazila su ga kola. :) I od tada,manje volim mačke.Ne na foru da su one krive,nego već ono.. Ne znam ni sama.
Sada imam dve crne mačke( ljubavi moje crne^^) Kićo i Tomi.^^
A oko pasa.Ima i tu jedna priča.( davim vas okej) 
Ja sam kao mala mrzela pse,i prosto ih se plašila.I onog najmanjeg kad vidim vrištim kao da sam slona videla.
I imala sam boksera,ženku. I bila je tu kod nas,dok ja debil najveći,nisam rekla da je daju kod nekoga jer se ja plašim.Dali su je kod ljudi koji je nisu hranili,i bila je skucna i uginula je od gladnoće.To je moja najveća greška na svetu i kajem se jako.
Imala sam posle toga 83302 pasa.Imala sam Zlatnog Retrivera i otišao je sa drugim psima,a sada imam Američkog Staforda-Rokija♥ i polu-pekinezera-Brunda. ♥♥ 
18.Omiljeni film?
Neću da ponavlajm haaha,imate post o tome. :3 Ali,ajde jedan.Krive su zvezde☻♥
20.Da li imas brata ili sestru?
Jedinicaa sam^^
Inače,oni koji kažu da su jedinci tužni,ili kada odrastu budu tužni što nemaju brata/sestru NIJE TAČNO!
Ima takvih,naravno.Ali,ja nisam ta. Meni je ovako super,i da imam nekog u kući,a posebno da su mlađi,ja bih sve moguće živce izgubila.Tako da mi je savšreno ovako^^
21.Sta zelis da budes kad porastes?
Mislim da svi to znate.
Fotograf.Iskreno,oduvek sam volela fotografiju,samo sam u početku mislila da bih volela da budem foto-model.Ali,ne mogu to i zbog visine i kg. To  mi je prelep posao,ali fotograf je lepše.*Q*
I iskreno,mrzim kad mi neko kaže da nema hleba od toga,i da mogu mnogo toga boljeg da upišem i bla bla.
Moj život-moja odluka,i mrzim kad se neko meša uf..

To bi bilo to!
Nadam se da vam je bilo zabavno.
Pišite mi u komentar šta mogu sledeće da pišem.
Bb. :*

16 коментара:

  1. Анониман3. март 2015. 09:46

    Bas smo slicne <3. I ja obozavam leto (ali bukvalno obozavam), i toliko volim Krive su zvezde, da film gledam skoro jednom nedeljno ahaha :D. I presrecna sam sto sam jedinica :D, ne bih volela da imam nikog mladjeg, a ni starijeg brata :O mozda jedino stariju sestru, ali da me ne muci. U stvari, ovako je savrseno ahahah xD

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aww,volim kad mi neko sa bloga napiše da smo slične,dešavalo se,awwww. <3
      I ja nekad razmišljam za stariju sestru da bi bilo kul,al to sad nije moguće tako da samo kažem savšreno je ovako,kao i što jeste. xdd ^__^

      Избриши
  2. Mnogo smo slične! I ja želim da budem ili novinar ili fotograf! Odlićan post.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман3. март 2015. 11:06

    I ja sam jedinica. I obožavam leto. Brojim dane do njege.I tata mi je iz kraljeva. Ne živim tamo ali bih volela.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Ja sam taj tag vec radila! ;)
    sandrin-kutak.bogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Evo i od mene slicne smo xd.
    Imas prelijepe ocii aaaa *-*.
    Ipak smatram da su najljepse zelene oci(ja gahagahaga)
    Salim se haha xd,iskreno plave oci su meni naj.

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Zanimljiva su pitanja :D
    E, posto si gore napisala da zelis da se uozbiljis u ovom mesecu, i sto se tice skole, i da krenes zdravije da se hranis - ja cu samo da ti kazem GOOD LUCK SIS! Hahaha :D
    Zdrava hrana je najbolja odluka koju mozes da doneses. Sto vise voca,povrca,zitarica (probaj ovsene kaze da jedes,meni su super!), vode i tako. Mislim da to sve vec znas. A za fiziku da ti pravo kazem i ja sam antitalenat, mislim mogu brzo da ukapiram ali je bas mrzim :( valjda zbog lose nastavnice... :o

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii!:3
      Jaoj kad čitam ovako fuj mi je.Ne volim voće ni malo,samo nešto pomalo...Onda povrće fuj i žitarice..Pih...
      I meni je zbog loše nstavnice ufgg.-.-

      Избриши
  7. Анониман4. март 2015. 08:36

    Super post ! Ima dosta sličnosti što mi je baš drago ! :)

    Novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje. ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post! Pitanja su jako zanimljiva, moram da napomenem da smo jako slične.. Ako želiš poseti moj blog, imam novi post!

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши