четвртак, 5. март 2015.

50 Facts About ME. :)

Helou ljudi. :3
Danas sam razmišljala dugo šta da pišem,i nemam ni malo inspiracije sa obzirom da sam bolesna bla bla, i onda sam se setila '50 stvari o meni.'
Već dugo želim da pišem taj 'tag' i evo napokon.
Pa da krenemo. :3

1.Mrzim svoje ime.
2. Jako se brzo vežem za ljude,i ako znam da nisu pravi prijatelji,ja sam tu uz njih i bla bla.
3.Nosim naočare od 4 godine.I možda ih skinem jednom,ali uglavnom ljudi su me videli i bez njih,i vidim bez njih hahaha. xd
4. Mrzim sneg i zimu.
5. Moj životni san je da budem fotograf i da slike budu u nekoj galeriji na nekim izložbama. :3
6. Moji prijatelji,kao i moj nastavnik misle da pišem savršene sastave,priče,stihove,citate i da trebam da budem pisac,ali ja ne podnosim da mi neko čita sastav npr. imam užansu tremu i sramota me je. xd
7, Slušam sve od muzike,baš sve ali se najviše opustim uz Srpski rep/hip-hop.
8. Obožavam da slušam pesme od Željka Joksimovića,prosto njegove pesme sadrže preveliku emociju za mene.
9. Lakoverna sam osoba,verujem baš svima i na kraju se razočaram.
10. Ne verujem u zauvek i u to da neka prijateljstva traju zauvek.Ništa ne traje zauvek!!
11. Stil mi je između swag i rock styla.
12. Mrzim crvenu boju,a omiljena boja mi je crna!!
13. Veoma sam zaljubljive prirode,i bukvalno se zaljubim na svaka 2 dana u nekog novog.. Najduže mi se neko sviđao 2 godine..I gubila sam vreme,da..
14.Svaki komentar na blogu me jako razveseli. :3
15. Veoma sam lenja osoba, i bukvalno me mrzi sve.Nekad me čak mrzi i da spavam..xd
16. Obožavam da jedem..Hrana je moja prva ljubav!!!
17. Ne volim kada sam u društvu i kada npr. svi smo na telefonu,ili svi ćute.. Kad se desi takva situacija ja uvek nateram ljude da ostave telefon i počnem da se blamiram i zezam.I uvek se smejem u društvu i zabavljam sve.
18. I ako se uvek smejem,moj osmeh nije uvek pravi,ali kada sam sa pravim prijateljima nema potrebe za fake osmehom oni to provale..
19. Koliko god da sam vedra osoba,kada sam iznervirana ili histerična,nervozna,tada sma najgora i bolje mi ne prilazi..
20. Obožavam da se bijem,i tuča je nešto što me uvek razveseli( da dobro ste pročitali xd )
21. Kada nešto mrzim,uradiću sve da to uništim..
22. Životni moto je: '' Ne pokazuj ljubav,ona će te ubiti.'' To značo za svaku vrstu ljubavi..
23,Plašim se petardi više od života i svega.I najviše na svetu mrzim kad neko kaže kako možeš od petardi da se plašiš.PA PLAŠIM SE STRAŠNO MI JE I MZIM IH uf-.-
24. Čokoladno mleko pijem svako veče pred spavanje,i to je neka najveća ljubav..
25. Obožavam da čitam knjige,ali kada mi se neka knjiga ne svidi,nema šanse da je pročitam i samo je  ostavim negde da skuplja prašinu..
26. Mrzim da čitam lektire! To je nešto što najviše smeta mojoj mami i najboljoj drugarici,ali kako ne shvataju da se sve iste stvari dešavaju,i da su lektire smor? Kako ne shvataju????
27. Najodvratnija knjiga koju sam pročitala u životu,i koju ću da pamtim ceo život po odvratnošću jeste Plava Beležnica. :)
28.Pročitala sam knjigu 'Ljubav u Doba Kokaina' i mislim da je veoma poučna i dobra..Sa obzirom da sam je celu pročitala za jedan dan,savšrena je haha. xd
29. Hejt kao hejt na asku ili ovako neki hejt me ne boli,ili hejt od ljudi koje mrzim ili se ne družim ne boli,ali hejt od ljudi koji su mi pre bili najbolji prijatelji me toliko boli da to ne mogu da opišem..
30. Kada nešto želim u stanju sam da smaram po 24h samo da to dobijem.I nikad ne odustajem od toga.Makar mi trebalo 2 godine da to dobijem,boricu se za to 2 godine svakodnevno.
31. Ovo treba da bude na prvom mestu,i ne znam zašo nije.. Volim pse više od svakog čoveka( ne računamo roditelje,oni su na prvom mestu) na svetu..Psi su nešto najbolje,najlepše..
32.Kada sam tužna ili odem kod psa,ili na tumblr.
33. Verujem toliko psima, da mogu na ulici najvećem psu da priđem..I majka kad to vidi sahrani me živu ali dobro. xd
34. Jedinica sam i obožavam to! Nikada ne bih volela da imam brata ili sestru. xd
35. Iskrena da budem,ne volim toliko čokolade.Daleko od toga da ih mrzim! Jedem ih i gotivim ali mi štete ne znam ni sama.Samo Leon što obožavam. :3
36, Najlepše more po meni je Bugarska i jedva čekam i ovo leto da idem aa.^^
37. Obožavam jagode više od svega,ali mrzim čokolade od jagoda,ili tako nešto..
38.Od hrane najviše mrzim jabuke i gulaš.Fuj..-.-
39. Do pre godinu dana nisam volela niti znala da pijem tablete ali sam morala da naučim i sada mi je jako čudno kako to nisam znala o.o
40. Obožavam bodlje,i nekako to veoma liči na mene i kad bih mogla cela bih bila u bodljama. :3
41, Mrzim da se snimam,i jako me je sramota kad smo na nekoj svadbi i oni me snimaju kako igram i ja to posle sa roditeljima trebam da gledam?? Neka..
42. Zavisnik sam od serija.. Prosto m ogla bih dan-noć da gledam serije..
43. Jedna isto od najvećih grešaka u 2014 je ta što sam odustala na neko vreme od bloga.-.-
44. Ne mislim da sam uspela nešto na blogu,ali sam veoma zadovoljna radom.
45. Ne mogu da potrčim ni malo.. Nemam ni malo kondicije ja za to. xd
46.Odličan sam đak,i ako nekad dobijem 3ojku ili u ovom slučaju dobila sam 1 iz fizike,odlična sam u školi i veoma sam zadovoljna.A što nekad dobijem neku lošu osobu,i to se dešava jel tako??
47. Mrzim Turske serije,koliko god da volim Tursku,i starije serije njihove,ovo dila sila i to,ide mi na živce..
48. Imam sve moguće od tehnologije zato što je obožavam.
49. Strelac sam u horoskopu i tačno me opisuje aa.:3
50. Alergicna sam na dim cigarete i dobila sam upalu pluća zbog toga,

To bi bilo to! Mogla bih još 50 da napišem ako ne i više,ali dobro. xd
Nadam se da vam je bilo zabavno,i čujemo se sutra.
Bb, ;* 

8 коментара:

  1. Haha,ni ja ne podnosim turske serije. Koja je njihova svrha? Haha. Inace,u pravu si za to da nista ne traje zauvek.
    Sjajn post,bas mi se svidja i bas smo slicne. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. odlican post, zaista, u dosta stvari se slazemo, mislim slicne smo.:)♥

    posetite i zapratite moje blogove, vama je to nekoliko klikova misem a svakom novom blogeru puuno znaci♥
    http://uimepraveljubavi.blogspot.com/
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post,baš si zanimljiva osoba:3
    Ni ja nisam znala piti tablete do prije 2 godine,i bila sam nešto bolesna i doktorica me natjerala da pijem tablete tako da sam morala naucit haha.

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aww hvala tii. <3<3
      Jaa sam imala upalu uveta i morala sam neke krokodilske lekove da pijem i eto aa. :3

      Избриши
  4. Veoma smo slične ja isto mrzim dim cigareta i jako sam lakoverna i naivna...:(
    I za još mnogo šta smo slične.
    Odličan post i mnogo volim tvoj blog oćeš da budeš sa nama medijski partner?

    MILICA

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma smo slične ja isto mrzim dim cigareta i jako sam lakoverna i naivna...:(
    I za još mnogo šta smo slične.
    Odličan post i mnogo volim tvoj blog oćeš da budeš sa nama medijski partner?

    MILICA

    ОдговориИзбриши