недеља, 5. јул 2015.

Jun 2015 kod mene!

Helou ljudi.
Sa obzirom da neću da pišem junske favorite*jer ih nema* odlučila sam da sa nekoliko slika vam opišem mesec Jun.
Jun 2015 mi je bio sasvim u redu,pomalo dosadan,ali svaki jun je takav.Nadam se da će jul biti zabavniji. ☺
Pa da krenemo!

Prvo dešavanje u Junu jeste aeromiting*ako se tako piše ššš..*
Pre toga ništa se nije desilo,bila sam početak juna u bolnici,posle sam došla i bila kod nekih dobrih drugarica da se slikam jer im je bila matura,i onda prvo aeromiting.
Meni je kuća odmah kod aerodroma,i mogu da se pohvalim da to i nije baš prijatno. A ne posebno kad imaju ovakvi neki događaji,jer po ceo dan,i celu noć bruje avioni. -.-
Ovo je bio mali aeromiting,a u Avgustu ima onaj ogroman i tad mi se ne piše dobro...

Zatim kraj školske godine.☺ Na početku je to bilo sve komplikovano,i mislila sam da neću da izguram do kraja sa odličnim uspehom,ali jesam. I jako sam ponosna na sebe. ☺ Ova školska godina je bila puna i padova,i ustajanja i svega,ali je bilo sve okej i upoznala sam mnoge ljude,i počela sa njima da se družim i tako.

Nakon kraja školske godine,bila je Štraparijada. Taj dan neću nikada da zaboraivm. ☺ Iako sam ceo dan,od 9 ujutru,do 6 uveče bila na suncu odlično sam se zabavila.Jahala sam konja,a i sa najboljom drugaricom sam išla tri puta na kočiji. ☺☺ Bilo je predivno! Konji su stvarno divne životinje. ♥

Zatim,posle toga sam išla sa društvom na Moravu.Bilo nam je mnogo lepo,zezali smo se,igrali karte,oni su se kupali,i tako. I bio je lep dan,pa sam i malo pocrnela.☺

Ovog meseca mi je omiljeni citat bio 'Game over.I lose.'
Planiram da mi od najbolje drugarice sestra, koja veoma divno crta,nacrta devojku koja pada sa litice i piše upravo ovo. ☺

Ovog meseca mi knjige baš i nisu pasale,valjda jer su mi se smučile one školske,ne znam ni sama,Ali,knjiga koja me definitivno oduševila jeste 'Veštice se ne ljube' Knjiga je vrh,preporučujem!

Ovog meseca,iako nije zdrava,totalno me je oduševila Ultra.Ne znam ni sama zašto,mislim da je prekiselo,ali mi se zapravo sviđa,i svaki dan je pijem.Čudno. o.o

To bi bilo to! Što se tiče bloga ovaj mesec je bio pf. Dobila sam 70 čitalaca to je dobro,ali nisam bila toliko aktivna,zbog svega i..nema veze.
Za Jul imam ozbiljne planove,dok u Avgustu planiram da pišem svaki dan,i tada je rođendan blogu. ☺ Sada mi je najveći cilj 80 čitalaca.Tjs,od početka bloga mi je nekako 80 čitalaca bilo najsavršenije,nikad 100,200,već 80.Ne znam ni sama zašto. ☺☺♥
I da,promenila sam izgled bloga.Napišite mi u komentaru da li vam se sviđa.

To bi bilo to! Nadam se da vam se post svideo,mišljenja pišite u komentaru.Baj-baj. :*

4 коментара:

  1. ja bih ipak rekla da ti je bilo zabavno, ako iskljucimo iz toga zivot pored aerodroma. :) Ja sam bila na izletu u Kraljevo pa smo stvarili u ladjevce. Tu je aerodrom Morava pa ako si blizu mogla sam te posetiti. XD

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. nisam ni ja nista bolja sto se skole tice. Mogu reci da mi je slika sa konjem pedobra! <3

    inace imam novi blog a sad je tu i novi post, pa vidi ako zelis http://nathalikutak.blogspot.com/2015/07/situacije-u-kojima-se-mozete-naci-na.html

    ОдговориИзбриши