субота, 18. јул 2015.

Kada je pravo vreme za...?

Helou ljudi. :3
Nakon par dana odlučila sam da napišem post koji je malo ozbiljnije teme.
Danas ću pisati o tome kada je vreme za neke stvari.Po mom mišljenju,a i ne mora da bude tako.
P.S. Samo da napomenem,znam da ovaj post već imaju neki blogovi,ja sam samo dobila inspiraciju od njih,nije copy-paste.
Pa da krenemo!☺☺


KAD JE PRAVO VREME ZA  ČUPANJE OBRVA?

Ja mislim da treba čupati obrve onda kada vi to mislite da treba.
Naprimer,ako imate spojene obrve onda treba da ih počupate i objasnite majki da je lepše tako,pa neka vam ona ili idite u neku kozmetičku radnju da vam počupaju.
Dok već ako imate sasvim normalne obrve nemojte ih čupati bre 12-13 godine jer nema potrebe za tim.Samo ćete posle morati stalno da čupate.
Ja imam skroz tanke obrve,tako da nema potrebe još za čupanje.

 KAD JE PRAVO VREME ZA ŠMINKANJE?

Ja mislim da sa ovim ne treba da se žuri.
Nekada su se devojke šminkale od 16 pa na dalje,a sada rade to i devojčice od 11 godina.Po meni nije lepo videti kad devojčica od 11 godina ima puder,senku,maskaru i sve ostalo na sebi.
Tako prosto uništavate sami sebi lice,i dodajete još više bubuljica.
Po meni šminkanje može da počne od 8 razreda. Mislim,ono ozbiljno šminkanje,puder,senka,i sve koplentno. A u 7 razredu možete stavljati samo maskaru,kao npr.što ja radim.
Mnoge devojčice misle da u 12,13 imaju previše bubuljica i onda odmah stavljaju puder,po meni je to prevelika greška jer će samo pokvariti kožu i lice.
A i ljudi su lepši bez šminke,zar ne? ☺☺

KAD JE PRAVO VREME ZA PRVOG DEČKA?

Kao i sa šminkom,tako i sa momcima, pre su devojke imale momke sa 16,sada one i sa 11 ih poseduju.
Ne volim to da vidim,a ne volim ni da vidim kada je neko u vezi a ne voli tu osobu.Ufdhdjd.-.-
I još nešto,mislim da prvi poljubac treba da bude sa osobom koju volite,i ne treba da se poljubite čisto da bi se poljubili.
E sad što se tiče godina,to je više fora,ko je kada spreman.Neko misli da je spreman sa 13 a neko sa 16.
Po mom ličnom mišljenju,pre 13 nemojte da imate dečka,a i sa 13 to da bude ono neka sitna veza ne ozbiljna veza,ako me razumete. A što se tiče ozbiljne veze pre 16te je nemojte imati.

KAD JE PRAVO VREME ZA DEPILACIJU?

Što se toga tiče,to je kod svih različito. Neko nema potrebu do 8 razreda,dok neko već u 6tom mora da se depilira.To je samo lična stvar.
Što se tiče dlačica na rukama,želim da vam kažem da ih depilirate samo ako su puno puno crne,i da to radite u nekom salonu nikako kod kuče.
I da pre 12 godine da se ne depilirate.


KADA JE PRAVO VREME ZA NOĆNI IZLAZAK?

Jako mi je ružno da vidim devojčicu 7 razred koja ide po klubovima i ostalo.
Po meni treba izlaziti uveče da se družite,npr. do grada,do školskog ali što se tiče klubova to mi do 16 nije normalno. Ne znam šta devojčica koja ima 14 godina radi tamo tako da..


To bi bilo to!
Nadam se da vam se ovaj post svideo,pišite mišljenja i predloge u komentare.
Baj-baj. ☺

11 коментара:

  1. Baš mi se sviđa post. ☺ Sa šminkom se slažem,mada ja obožavam da se šminkam te mi je to prešlo u naviku (znam da nije normalno) ☺☺ Sa svim se slažem sa tobom ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ☺♥
      Šminka je normalna,ali ne prepuno da ne bi uništile mi mlade lice. B|

      Избриши
    2. Po meni je sasvim normalno da dete u 7 razredu nosi samo labelo i korektor naravno bez karmina senke i pudera to je sasvim normalno ❤

      Избриши
  2. Mislim da je sve ok. Meni je cak sa 16 godina prerano da se ima decko jer ipak to su devojcice kad malo razmislimo :)
    Sto se tice sminkanja ja se sminkam ali samo dok sam kuci ili eventualno u grad stavim malo maskare bez pudera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svako ima svoje mišljenje,naravno. Po meni je normalno da se ima dečko kada ko misli da je spreman,ali ono drženje za ruke i tako to.

      Избриши
  3. Анониман18. јул 2015. 09:48

    A kada je pravo vreme za brijanje nogu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada misliš da je potrebno,tu godine nisu bitne. Neko mora u 5om razredu neko u 8mom zavisi.

      Избриши
  4. Odličan post!! Slažem se da me jako nervira kada u petom razredu imaju momka, šminkaju se... -_-

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš si me podsetila na vreme kada sam bila dosta mlađa. Stvarno se sve promenilo i meni sve to sada deluje jako strašno. Prvog momka sam imala tek u srednjoj školi a mislim prvi poljubac tamo negde na kraju osmog razreda...Slažem se sa tvojim savetima :)

    http://marinamarry.blogspot.com

    ОдговориИзбриши