среда, 8. јул 2015.

Summer outfits ideas.

Helou ljudi. :3
Danas,sa obzirom da je pretoplo vreme i da ne nameravam da izađem iz kuće, želim da vam preporučim 5 kombinacija za ovo leto.
Pa da krenemo!

Prva kombinacija je totalno moj fazon.
Svako ko čita moj blog od početka,ili barem od polovine zna da je moja boja CRNA.☺
Ova košulja mi je totalno slatka.Jako mi se sviđaju ove košulje i volela bih da nađem takvu jednu.Uz ovu košulju bih najradije kombinovala neku dugačku suknju,i uz to Vans patike,ili starke.U ovom slučaju sam izabrala starke. ☺
Ovog leta su mi totalno hit lenonke i volela bih da kupim jedne. Moje bi verovatno bile crne ali i ove su vrh.Ovu kombinaciju bi upotpunio sat i crni nokti.☺

Opet je sve crno..Ne zamerite! :o
Druga kombinacija je neka opuštena varijanta. Cvetni print je oduvek bio hit,a i ovog leta je tako.Ja imam puno majca sa takvim printom.Ova haljina mi je totalno kjut. Uz ovu haljinu bih ja obula vans crne patike. Rejbanke su i ovog leta sasvim upotrebljive,tako da uz ovu kombinaciju idu super.
Što se tiče nakita,već duže vreme probam da nađem ovakav prsten..Ja ovo zovem ''turski prsten..'' Ne znam zašto.. I uglavnom ima ga,ali nije to to što ja tražin.Jako mi se sviđa. :)
Od frizure ovde bi išla jedna punđa. ☺


Treća kombinacija je drugačiji stil,koji mi se jako sviđa. U zadnje vreme mi se jako sviđaju majce na ovu foru gde je napred kraće,pozadi duže. Imam par takvih, ☺
Uz ovu majcu mi ide neki lep šorc kao napirem ovaj. Ne volim puno sandale,više volim patike,ali uz ovu kombinaciju su mi neke bele sandale totalno top.
Ovde naočare za sunce mogu da posluže one mačkaste,koje su mi takođe isto prelepe kao i lenonke.
Od šminke možete neki karmin,u ovom slučaju sam izabrala neki bebi-roze. ☺

Četvrta kombinacija je isto opuštena.
Volim ovako 'leprašve' opuštene haljine koje možete da nosite bilo gde,a i isto tako mogu da budu i svečane. Uz svaku kombinaciju, meni idu starke,i to posebno bele,tako da i ovde su mi bele starke sasvim uklopljive.
Naočare mogu da budu bilo koje,ali sam ja izabrala ove jer su mi prekjut.
Od nakita možete izabrati neku narukvicu ili kao na slici neke minđuše. A od šminke je sasvim dovoljna maskara. ☺

U ovoj kombinaciji se sastoji košulja,koja može da bude svečana a i ne mora. Uz nju možete obući meki šorc ili pantalone,ali sa obzirom da je vrućina šorc je super ideja.
Uz ovu kombinaciju možete obuti neke baletanke ili patike. Od nakita je idealan sat a možete i staviti kao cvetni venac na kosu ili maramu.


To bi bilo to!
Pišite u komentarima vaše mišljenje. Bb. :*

2 коментара:

  1. Druga i zadnja kombinacija su mi najbolje! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prva kombinacija je tako woow,a i ostale mi se svidaju♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши