уторак, 4. август 2015.

THE INSTAGRAM TAG.

Helou ljudi. :3
Nije me bilo dugodugo,ali sam zato sad opet tu,sa puno puno ideja. Danas dolazim sa jednim jako kul tagom koji se zapravo radi o Instagramu.Ja Instagram mnogo volim tako da mi je ovo baš kul.
Pa da krenemo.


1. Kako se zoveš na Instagramu?
- jovankajovanovic1, LINK OVDE

2. Kada si napravila Instagram?
- Pre 96 nedelja. B|

3. Prva slika na Instagramu?

- Ok,ta slika je jako retardirana,tako da ipak ne..
Neka bude da je ova. :3

4. Koliko ti pratiš,i koliko tebe prati ljudi?
- Pratim 240 ,a prate me 337.

5. Šta ti piše u opisu?

Jovanka

 Photographer❤❤ 14.7.2015. ♥♥ 29.5.2015. :) 16.3.2010. :)

6. Kako izgleda tvoja slika profila?
- Na toj slici sam ja,i tu sliku trenutno nemam ovde. :3

7. Koliko slika objavljuješ po danu,i koliko si već objavila?
- Pa objavljujem do 4-5 najviše,a nekad ni jednu zavisi. Volim puno Instagram,ali me mrzi da ubacujem slike uff.

8. Najgora objavljena slika?
- To su apsolutno slike od pre godinu dana kad sam bila mnogo retardirana*to tad nisam mislila,sad mislim..* ali ubedljivo slika koja nije najgora ali je ne gotivim baš:
Nije najgora ali najgora sećanja ubedljivo.

9. Slika sa najviše lajkova?
- Mislim da je ova. ☺

10. Zadnja osoba koja ti je lajkala sliku?
- Jedna moja drugarica iz škole. :3

11. 4 slavne osobe/bend koje ti pratiš?
- Ne pratim baš slavne ličnosti preko Instagrama,ali znam za Uroša Turkulovog,Jelenu Karleušu i za ostatke ne znam, B|

12. Pokaži šestu,devetu,treću  i osamnaestu sliku?

- Šesta:
- Deveta:
- Treća:
- Osamnaesta:
13. Zadnja postavljena slika?

- Za sada je to ova.



14. Koliko često otvaraš Instagram?
- Pa ujutru uglavnom budem pola sata.gledam nove slike i tako i onda posle kad hoću da ubacim neku sliku. ☺

15. Stavljaš li filter na slike?
- Nekada. Uglavnom koristim nocrop ili instasize da ne bih sekla sliku,a efekte stavljam nekada.

16. Koliko mnogo stavljaš hashtagova?
- Ja njih nikada ne stavljam,možda je to malo čudno ali je tako. :3

17. Imaš li puno selfija na profilu?
- Nemam baš puno,ali dovoljno imam.

18. Imaš li neke druge socijalne mreže?
- Imam,skoro sve. B|

19. Koga ti taguješ?
- Tagujem sve one kojima se ovaj tag sviđa i koji imaju Instagram i koriste ga redovno kao ja. ☺


To bi bilo to!
Nadam se da vam se post svideo,a u komentarima dajte link vašim instagram profila da vas zapratim.
Baj-baj. :*

3 коментара:

  1. Baš je dobar post, sviđa mi se tag, i mislim da ću ga uraditi. Moj instagram - https://instagram.com/minaa_dj_/ Follow for follow?

    https://maketheworldbetter9.blogspot.com/ - baci pogled tu je novi post :D

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post sraga moja ! Mislim da je ovo lepo i korisno. Dakle tagom sam odusevljena i i ako sam ga vidjala vec po drugim blogovima tvoj mi je post nekako najdrazi zbog ovakvih slicica koje stavljas na svoj profiil. Skoro sam otvorila instagram ( https://instagram.com/mojnacindaletim/ ) i bila bi mi cast da me zapratis. Pozdrav lepotice <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Moracu da odradim ovaj tag,jer sam ja zavisnica od Instagrama :D Odlican post :D


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши